Capitolul 30

556 69 7
                                    

E ultimul capitol cu amintiri și e foarte scurt :((


Perspectiva lui Jayson 


O pot simți prelingându-se din mine.Atât de încet, atât de delicat...o pot simți părăsindu-mă.

Viața.

Se scurge din rănile mele deschise ...

Simt cum mor.

Mor.Un proces aproape stagnant, un proces perfect de dureros.Îmi chinuie fiecare parte din ființă cu o furie de neiertat care mă lasă să o îndur.

Mă lasă să o înfrunt.

Deci aici sunt întins, nemișcat, atât de rănit , atât de rușinat...

El a dispărut acum.Plânsetele sale nu mai sunt de găsit, mirosul sângelui său se evaporă în timp ce ultimele pete se usucă deasupra pământului.

El s-a dus.

I-am promis că nu vom fi separați.I-am promis că vom sta împreună; că nu îl voi lăsa singur.

Am mințit.

Doar gândul acesta mă sfârșește chiar aici și chiar acum, dar el nu acceptă .Nu îmi dă drumul , chiar dacă eu deja mi-am dat drumul.

Noi nu o să murim aici.

Lupul meu încă luptă. El nu simte ceea ce simt  eu, poate simți durerea emoțională , dar nu și pe cea fizică. El nu  simte  agonia care mă ține  înșurubat pe podea, unde ochii mei au rămas lipiți pe  întinderea de copaci care ssunt așezați adiacent de  mine, dincolo de deschiderea peșterii.

Noi nu îl vom părăsi!

Nu vreau să-l părăsesc.

Nu vreau să-l las singur în această lume.

Nu vreau să fie singur, fără mine.

I-am promis că nu o voi face și am știut că nu o să pot , dar corpul meu argumentează diferit.El argumentează că putem și o vom face, în timp , când și el va ceda.

Nu voi ceda niciodată.

Nu mă pot mișca...

Știu că ești rănit și știu că ai dat tot ce poți, dar încă puțin.Doar încă puțin mai mult...

Doare.

Știu Jayson,știu.

Îmi e dor de ei..

Și mie..dar nu mai sunt Jayson.Ei-

Poate e timpul ca și eu să mă duc.

Nu.

Sunt atât de obosit..

Jayson.

Totul doare..

Jayson!

Totul.

...iartă-mă.

--

Am sărit peste un buștean căzut , lăsându-mi picioarele să mă ducă mai departe și mai departe decât înainte.

Găsește-l.Trebuie să-l găsesc pe Levi.

Nu e timp să ne oprim sau să irosim.

ROGUE | manxman-TRADUCERE ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum