Roździał VII

60 5 3
                                    

Do dziewczyny za chwilę zadzwonił telefon . Był to numer który już wcześniej wypisywał do niej sms. Po chwili zawahania odebrała po drugiej stronie słuchawki odezwała się dziewczyna , która oznajmiła że Jemas wcale jej nie kocha jest tylko dla niej zabawką. I to ona jest dla niego najważniejsza.

Isabel gdy usłyszała te słowa rozlączyła się. Nie wiedziała czy to co przekazała jej nieznajoma jest prawdą. Z jednej strony chłopak od paru dni nie zmienił swoje zachowanie w stosunku do dziewczyny,ale z drugiej strony gdyby mu nie zależało nigdy by nie poszedł z nią do łóżka,zresztą podczas tego dnia napewno by coś wyczuła , to on ją uratował od popełnienia samobójstwa.

Po telefonie od tajemniczej dziewczyny,Isabel położyła się i próbowała zasnąć. Dzisiejszy dzień pozwolił jej tylko na godzinę snu. Całą noc siedziala i rozmyślała o mamie,telefonie który odebrała. Szkoła była ostatnim miejscem które chciała odwiedzić. Musiała jednak porozmawiać z chłopakiem. Spakowala się do szkoły,zjadła śniadanie. Wyszła z domu o 07:30 i powędrowała na autobus. Gdy dojechała na miejsce ktoś złapał ją za rękę. Był to James. Wzięła go na bok i opowiedziała o wczorajszym telefonie,który nie dawał jej spokoju.

Chłopak nie wiedział co powiedzieć. Był zdziwiony,nie wiedział kto może być do tego zdolny. Zapewnił Isabel że Wszytko jest dobrze,jest jedyna dziewczyna w jego życiu która kocha. Przytulil dziewczynę i pocałował. Po zakończeniu lekcji polegała do kawiarni gdzie była umówiona z Sundey. Usiadła przy stoliku i zamówiła herbatę z cytryną.

Sundey zaproponowała dziewczynie by u niej zamieszkała. Isabel odpowiedziała że musi to przemyśleć,ponieważ na miejscu ma chłopaka. Sundey powiedziała że przy niej by była bezpieczna,z daleka od taty i dobre warunki do nauki. Gdy zakończyły rozmowę pożegnały się i wróciły do domu a było już dość późno,dziewczyna musiała się śpieszyć,ponieważ miała do zrobienia wypracowanie z polskiego,od tego zależała jej ocena na semestr . W domu była po 15 minutach,wzięła się za lekcję które zajęły jej trzy godziny. Gdy zakończyła przebrala się i położyła spać . Rano wstała naszkowala się i poszła do szkoły. Wypracowanie które napisała poszło jej bardzo dobrze,dostała piątkę,poprawiło jej to humor. Wracając ze szkoły spotkała się z chłopakiem,nic nie wspominala o propozycji Sunday,ponieważ jeszcze nie podjęła decyzji. Odprowadził ja do domu i mocno ją pocałował. Dzisiaj musiała podjąć decyzję a nie było to takie łatwe ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

UdrękaWhere stories live. Discover now