-𝖧𝗈𝗐 𝗒𝖺'𝗅𝗅 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝖯𝗍1-

386 7 2
                                    

𝖸/𝗇 = 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾
𝖧/𝖼 = 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗋
𝖤/𝖼 = 𝖾𝗒𝖾 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗋
𝖲/𝖼 = 𝗌𝗄𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗋
F/s = 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗌𝗈𝗇𝗀
𝖥/𝖽 = 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄
𝖲/𝗇 = 𝗌𝗍𝗈𝗋𝖾𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾

𝖲𝗎𝗀𝖺𝗐𝖺𝗋𝖺-
𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝖽𝖺𝗒 𝗈𝖿 𝗌𝗍𝗎𝖽𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾𝖺𝗍 𝖻𝗎𝗇𝗌, 𝗌𝗈 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗉 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿/𝗌 . 𝖠𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝗎𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖿𝖾𝗐 𝖿𝖾𝖾𝗍 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗉 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗎𝗆𝗉 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝗀𝗎𝗒. " 𝖮𝗁 𝗆𝗒-... 𝖺𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎" 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗅𝗏𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖻𝗈𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗂𝗇 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗇𝖾, " 𝖭𝗈 𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗄 𝖨 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗉𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 ... 𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁!" 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗉𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗎𝗇𝗂𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖺𝗌 𝖪𝖺𝗋𝖺𝗌𝗎𝗇𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 "𝗁𝗈𝗉𝖾𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖾 𝗌𝖾𝖾 𝖾𝖺𝖼𝗁𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇.." . (𝖧𝖾'𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 👀)

𝖧𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺-
𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗅𝖺𝗋𝗆 𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝖺𝗋, " 𝖽𝖺𝗆𝗇 𝖼𝖺𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝗎𝗍 𝗎𝗉.." 𝗒/𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉𝗒. 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝗈𝗇𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝖺𝖼𝖾𝖿𝗎𝗅𝗇𝖾𝗌𝗌 . 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗍𝖾 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 ( 𝖭𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍𝗌 𝖺 𝗍𝗋𝗎𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌𝗁𝗂𝗉) "𝗁𝖾𝗒𝗒 𝗁𝗎𝗋𝗋𝗒 𝗎𝗉!" 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗈 𝗌𝖺𝗒𝗌, " 𝗒𝖺 𝗒𝖺 𝖺𝗆 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀!" 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗋𝗎𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆. 𝖠𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗏𝗈𝗅𝗅𝖾𝗒𝖻𝖺𝗅𝗅, 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗈𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗒𝖾. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾 𝖺 𝗏𝗈𝗅𝗅𝖾𝗒𝖻𝖺𝗅𝗅 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝖺𝗒. 𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗎𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗂𝗇𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗌 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗎𝗉. "𝖮𝗈𝗉𝗌 𝖺𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗄?" 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌, " 𝗒𝖾𝖺 𝖺𝗆 𝖿𝗂𝗇𝖾 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗈𝗇 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒" 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒, "𝗇𝗈𝗈 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗎𝗅𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗆𝗒 𝗇-" 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝖿𝗂𝗇𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝖾𝗇𝗍𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗅𝗅 𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒 " 𝖺𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈, 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽!".

~Haikyu Boyfriend Scenarios~Where stories live. Discover now