𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗆𝖺𝗀𝖾 ^^^ 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝖺𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖨 𝗌𝗐𝖾𝖺𝗋..😃 𝗁𝖾 𝖻𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗍𝗂𝗍𝖺𝗇.. 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝖯𝗍2
𝖡𝗈𝗄𝗎𝗍𝗈-
𝖲𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗐 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗆. 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗆 𝗅𝗂𝗄𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈 𝗉𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝖮𝗇𝖾 𝖽𝖺𝗒 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝖾𝗇𝖽 . 𝖸/𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝗈𝗅𝗅𝖾𝗒𝖻𝖺𝗅𝗅 𝗍𝖾𝖺𝗆 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾, "Hey ya'll wanna go to a near by shop, to go get snacks?" one of the mangers asked,
"sure!" the boys shouted all at the same time together.
As the whole team and you begin to walk to this shop you noticed how lucky you are to have already nice friends even thought you just transfered.
When ya'll made it to the shop you were still in la la land, "Hey y/n is there something wrong?" bokuto asked a bit tried.
"... Huh oh um no am ok!" you said with a smile, the boy stared at you in a questioning way.
You noticed and said "Look am ok just a bit tried that's all now.. come on am not going to hold the door forever you knoww.." while saying you and Bokuto got in the store and got ya'lls snacks.
When you went out, Bokuto saw you also had the same snack as him.
"YOU LIKE THOSE TOO!" he with excitement, "Bokuto-san stop yelling and calm down" Akaashi said,
"I am CALM,.. I was just asking" Bokuto says as he turn to see you again to see what you would say.
"Yes Bokuto I do like them.. Actually they are my favorite!" Smiling and giggling while saying because of what Bokuto said to Akaashi.
Then they take you home and say their goodbyes...😔(𝖮𝗈𝗉𝗌 𝖨 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗈𝗍 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗍 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖿𝗈𝗇𝗍)
𝖠𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂-
𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗈𝖿 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖾𝖺𝖼𝗁𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗈𝗇𝖾 𝖽𝖺𝗒. 𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗈𝗑 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝖻𝗂𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗏𝗒, 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗎𝖽𝖾𝗇𝗍 𝖼𝗈𝗇𝗎𝗇𝖼𝗂𝗅 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗎𝗆𝗉 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗑. 𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗑 𝖿𝖺𝗅𝗅 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗈 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗂𝗍... 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗎𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝖽? 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖠𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂, 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗈𝗇 𝖻𝗎𝗆𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈, "𝗒𝖺'𝗅𝗅 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗌𝖾𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁?" 𝗁𝖾 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆.
"𝖮𝗁 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗇𝗈..." 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒, "𝗁𝖾𝗒 𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗄.. 𝗍𝗋𝗎𝗌𝗍 𝗆𝖾" 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍.
"𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗋𝗋𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗌" 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽,
"𝗈𝗁 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗎𝖽𝖾𝗇𝗍 𝖼𝗈𝗎𝗇𝖼𝗂𝗅 𝗋𝗈𝗈𝗆" 𝗒/𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗐𝗄𝗐𝖺𝗋𝖽 𝖻𝗎𝗍 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗈𝗇 𝖠𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗂𝖿 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀,
"𝖮𝗁 𝗒𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝖼𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗆𝖾 𝖻𝗒 𝗈𝗋𝗀𝖺𝗇𝗂𝗓𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌?" 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽.
𝖧𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝖿𝗎𝗇 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆 (𝗇𝗈𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗈𝗋 𝗇𝗈𝗍 𝗒𝖾𝗍), 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗎𝗇.
𝖠𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂'𝗌 𝗉𝗈𝗏-
𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝖿𝗎𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗂𝖼𝖾... 𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗍𝖾 𝗆𝖾. 𝖬𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖨 𝖺𝗌𝗄 𝗁𝖾𝗋 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇?
𝖧𝗆𝗆𝗆 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐, 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗆 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗇𝖼𝖾.
"𝖧𝖾𝗒 𝗒/𝗇 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗈𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾?" 𝖨 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽,
"𝖮𝗁 𝗌𝗎𝗋𝖾! 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝖿𝗎𝗇" 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗋𝖾𝖽.
𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗒𝖾𝗌! 𝖶𝖺𝗂𝗍 𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗆 𝖨 𝗌𝗈 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒..?
YOU ARE READING
~Haikyu Boyfriend Scenarios~
Romance𝘏𝘦𝘭𝘭𝘰 𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘬𝘺𝘶𝘶 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘧. 𝘊𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴: -𝘚𝘶𝘨𝘢𝘸𝘢𝘳𝘢 - 𝘏𝘪𝘯𝘢𝘵𝘢 - 𝘛𝘴𝘶𝘬𝘪𝘴𝘩𝘪𝘮𝘢 - 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘺𝘢𝘮𝘢 -𝘒𝘶𝘳𝘰𝘰 -𝘒𝘦𝘮𝘮𝘢 - 𝘖𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 - 𝘐𝘸𝘢𝘪𝘻𝘶𝘮𝘪 - 𝘉𝘰�...