-𝖧𝗈𝗐 𝗒𝖺'𝗅𝗅 𝖬𝖾𝖾𝗍 𝖯𝗍2-

210 8 5
                                    

𝖶𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗎𝗉 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗐𝗈!

𝖡𝗈𝗄𝗎𝗍𝗈-
𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝖺 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌𝖿𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖥𝗎𝗄𝗎𝗋𝗈𝖽𝖺𝗇𝗂 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖭𝖾𝗄𝗈𝗆𝖺. 𝖠𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌𝖿𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗌 𝗈𝖿 𝖥𝗎𝗄𝗎𝗋𝗈𝖽𝖺𝗇𝗂 𝖵𝗈𝗅𝗅𝖾𝗒𝖻𝖺𝗅𝗅 𝗍𝖾𝖺𝗆 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗇𝖾𝗐 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗈. 𝖸𝗈𝗎 𝗀𝗈 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌, "𝖮𝗁 𝗁𝖾𝗅𝗅𝗈! 𝖶𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖵𝗈𝗅𝗅𝖾𝗒𝖻𝖺𝗅𝗅 𝖼𝗅𝗎𝖻?" 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗌𝖺𝗂𝖽, "𝗈𝗁 𝗎𝗆 𝗒𝖾𝗌 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈𝗈 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽" 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒. "𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍! 𝖮𝗄 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖾𝗐 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗎𝗌 𝗍𝗈 𝗌𝗁𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽?" 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗒𝗌, "𝗈𝗁 𝗒𝖾𝗌 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎!" 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇. " 𝖠𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗅𝖾𝗍'𝗌 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌!" 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗂𝗇𝗄𝗂𝗌𝗁 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗌𝖺𝗒𝗌, 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗌 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗁𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝗈𝗅𝗅𝖾𝗒𝖻𝖺𝗅𝗅 𝗍𝖾𝖺𝗆, 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝖺𝗂𝗍 𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝖠𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝖺 𝗅𝗈𝗎𝖽 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗌𝖺𝗒 " 𝖶𝖧𝖠𝖳 𝖶𝖤 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖠 𝖭𝖤𝖶 𝖬𝖠𝖭𝖦𝖤𝖱..𝖠𝖪𝖠𝖠𝖲𝖧𝖨 𝖣𝖨𝖣 𝖸𝖮𝖴 𝖧𝖤𝖠𝖱?!" 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗎𝗍𝖾. 𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗒 "𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖾𝗐 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋!"𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗌𝖺𝗂𝖽, "𝖭𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎! 𝖬𝗒 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗌 𝗒/𝗇!" 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇." 𝗐𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗂𝗌 𝖼𝗎𝗍𝖾.." 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗎𝖽 𝖻𝗈𝗒 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍.

𝖠𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂-
𝖸𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖥𝗎𝗄𝗎𝗋𝗈𝖽𝖺𝗇𝗂 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖺 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗋. 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗐𝗁𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍! 𝖧𝖾'𝗌 𝗇𝗂𝖼𝖾, 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗈𝗆𝖾, 𝗌𝗆𝖺𝗋𝗍, 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗁𝖺𝖽 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗌𝗂𝗓𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉. 𝖬𝗈𝗌𝗍 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗌 𝖺 𝖻𝖿 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾𝗇'𝗍 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁. 𝖡𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝗈𝗇 𝖻𝗎𝗆𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗅𝗅𝗌, 𝗅𝗂𝖻𝗋𝖺𝗋𝗒, 𝗏𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖺𝖼𝗁𝗂𝗇𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅. 𝖠𝗇𝖽 𝖺𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗒 𝗂𝗌 "𝗈𝗁 𝗁𝗂 𝗈𝗋 𝖾𝗑𝖼𝗎𝗌𝖾 𝗆𝖾" 𝖻𝗎𝗍 𝖽𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗆.
𝖠𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂 𝗉𝗈𝗏-
"𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖨 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗈𝗇 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆... 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝖺 𝗌𝗂𝗀𝗇?" 𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍.

~Haikyu Boyfriend Scenarios~Where stories live. Discover now