Karanlık bir gölde yalnız ve kuru ağaçlarla dolu bir ormandan kim korkmaz ki ama ben korkmamayı öğrendim ve işte tam bulunduğum nokta karanlık ıssız bir göl etrafı kolaçan ederek yürüyordum ayaklarımla bastığım kuru yapraklardan çıkan ses resmen haparlöre verilmiş gibi yankı yaparak yayılıyordu."Ordan uzaklaş hemen "
Kulaklığımdan çıkan sesle bir anda irkildim.
"İsabella sen izleyen biri var hemen uzaklaş etrafına iyice bak" demesiyle gece baykuşu gibi etrafa baktım ama görünürde biri yoktu lydia'ya
" eminmisin biri olduğuna" dedim onların duyabileceği şekilde .
"Kamarelara yansıyor siyah bir sliuet dikkat ett " dedi dahada dikatli baktım ama kimse yoktuArkamda bir kıpırtı ve hareketlilık hisettim elimdeki silahın tetiğini çekip ani bir hareketle döndüm .
Karşımda ağaca yaslanmış simsiyah giyinmiş bi kişi durmuş beni izliyordu erkek olduğunu anlamam uzun sürmemişti .
Sakin ve korkusuz bir sesle " şşştt sakin ol " dedi ve devam etti " burada ne aradığını sorsam cevap vericekmisin " dedi
Ben bu adamdan biraz şüphelenmiş olabilirim biraz değil baya şüphelendim.
"AİDAN senmisin"
Sinirle tısladığim bu iki kelimeyle gülmeye başladı.
Çünki adamlarımın yardımıyla bu ormanda küçük bir kulubesi olduğunu öğrenip gelmiştim eğer karşımdaki oysa onu direk öldürmek veya acı çektirerek öldürmek arsında kalmıştım.Yüzünü göremiyorum çünki siyah bir kapuşonala yarısını kapatmıştı.
"Aidan... adımıda diline çok yakışmış"
Demesiyle şok oldum 1 seneden beri aradıģım piç kendi isteğiyle karşıma çıkmıştı."Neden peşimdesin onu bile bilmiyorsun İsabella "
Adımı bilmesini hiçte şaşkınlıkla karşılamadım babamın ve benim peşimde olan bu adam her bokumuzu öğrendiği kesinidi ama o kurduğu cümlede ne demek istediğini anlamıştım bu adamın peşine ďüşmemin sebebi bizi öldürmeye çalışmasıydı. 'Peki babamla beni neden öldürmek istiyordu?' 1 seneden beri bunu öğrenmek için çabalıyordum ama babamın ağzından laf alamıyordu ne zaman 'baba bu aidan'la senin aranda ne var' desemde 'takıntılı bir piskopat benle hiç bir alakası yok' demekten başka bir şey demiyordu.Bu olayın altından kesinlikle kötü bir şey çıkıcak ve o kötü şeyin babamın yaptığı ve kendini korumak için bana yalan attığını hisedebiliyordum.
"Ah İsebella babanın ne boklar yediğini gerçekten bilmiyorsun ama öğrendiğınde bana hak vereceğinide biliyorum akılı bir kızsın ve işindede iyi çalışıyorsun ama emin olki yakında baban adına bende özür diliceksin "
Dedi ve ortadan koşarak uzaklaştı ne demek istedi
'Babanın ne boklar yediğini'
'Baban adına benden özür diliceksin'
'Öğrendiğinde bana hak vericeksin'Aidan'ın dedikleri beynime oturmuş tekrar tekrar o dediklari fragman gibi yankılanıyordu.
Ondan babam adına neden özür dilicem , ona neden hak vericem , babam ne işler karıştırmıştı...🍁
Kötü başlangıçlar iyimi yoska kötümü biter ?
İsabella Aidna'nın ne demek istediğini öğrenebilecekmi?
^^----^---------^^^^------^^^----^-
Gelecek bölümlerde hepsi açığa çıkacak .
Madem mafya geçmişi konuşmaz, bizde geleceği konuşalüm
Şimdi sıra senin
devam et,
sıra bana gelmesin
dua et..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI BIÇAK
Teen Fictionİntikam ve ölüm. İntikamını almaya çalışan bir adam. Babasını korumaya çalışan kız. BİR AŞK HİKAYESİ DEĞİLDİR. BU BİR İNTİKAM KİTABIDIR.