DEPO

33 4 56
                                    


Aidan'ın dedikleri ile donmuştum babam...babam ne yapmış olabilir . Aidan'ın bizle sorunu neydi böyle 'yakında öğreniceksin' neyi öğreneceğim . Hayatımın babam yüzünden tepe taklak olmuştu . Babamın suçu neydi öldürülmeye çalışmasının sebebi büyük bir hata veya cinayet ....
Cinayet kelimesi adeta boğazımda düğüm yaratı.

"İsabella canım iyimisin "
Kulağımda Lyida'nın sesini duymamla  irkilmiştim . Aidan'la ne konuştuysak hepsini duymuştu.
"İyi değilim hayatım tepe taklak oldu babam ın yaptığı haltları çözmeye çalışmam ama babamın bana bir kez bile yardım etmemesi nasıl iyi olabilirim nasıl? Bir yıldan beri ben o babam olucak herifi korumaya çalışıyorum  ama bir kere bile ne bok yediğini söylemedi ." Diye çığırdım.

"Tatlım sakin ol ve hemen ormandan çık Aidan sana zarar verebilir"

"Tamam geliyorum yanımda olduğuniz için teşekür ederim Lyida"

"Ne demek tatlım  her zaman yanındayım yanıdayız hadi duygusalaştırma beni yaaa çabuk gel özletin"  yanındayız demesinin sebebi 3 erkek daha var abilerim gibidir hepsi Jayden , Daniel  ve Ryan.

"Daha 1 saat önce yanındaydım" diye sitem ettim .
Anne tavırları takınarak
"Hadi eşek sıpası çabuk gel özlemekte suç " dedi sakin bir sesle.

Lyida ile konuşurken arabama doğru ilerlediğim için arabama gelmiştim.

Aracıma binip  yavaş ve dikkatli bir şekilde ormandan çıktım Ryan'dan az önce mesaj almıştım depoda olduklarını ve oraya gelmemi beklediklerini yazmıştı.

Depo eski bir mahhalede   bulunuyordu sesiz ve sakin kimsenin gelip gitmediği bir yer olduğu için orayı seçmiştik sonuçta biz bir çeteyiz öyle değilmi.

Arabamı deponun önüne parketim  aracımı kilitlayip depoya ilerledim.
Çocuklarla buraya kafa dağıtıp içmek için falan geliyorduk . Ve gerçektende rahatlıyorduk.

Çocukların  oturduğ masaya doğru ilerledim depo çok büyük ve boştu .
İki büyük kanepe ve bir adet masa bulunuyordu.
Kanepeye yayılarak oturdum .
Daniel "nasılsın" dedi.
Ona baktığımda yüzünde bir hüzün ve acıma duygusu barınıyordu.
"Sence" diyip geçiştirdim.
Oda başını onaylayarak anlıyorum seni der gibi salladı.
Masada küçük içki bardağını alıp kafama diktım.
Araba kullanıcağım için bir bardaktan fazla içmemiştim .

Jayden ve Daniel koyu bir maç sohpeti açmışlardı .
Ryan çok içmiş olmalıki sızıp kalmıştı. Ryan'ı çenemle  göstererek.
"Yine ne oldu buna aşk acısımı yine " diyip dalga geçtim .
Lydia'da " yine yodan geçen bir kıza aşık olmuş o aşk değil aslında azgınlığını gidermek için kullanıcakmış diyelim ama kızın yanına bir adam gelmiş Ryan onları izlerken birbirlerine sevgilim canım cicim falan diorlarmış bu malda buna takıldı içtip sızdı işte " dedi.
Ryan 'çapkın'  der bizim erkekler ama biz Lyida ile ona 'sapık' diye hitap ederiz .
Tamam erkeklerin bir takım ihtiyaçları olabilir ama karşı tarafında isteği olamalı ama  değilmi. Tabi kide Ryan insanlar zorla sahip olmuyor ama yılışık gibi peşlerine takılıp tavlamaya çalışıyordu.
Depo kapısından gıcırtı geldiğinde o tarafa ďöndüm ve karşımda gördüğum
kişi........

Bölüm sonu kim acaba  merak edin biraz.

KANLI BIÇAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin