The Bet - Capitolul 4

170 4 5
                                    

- La dracu, Jake?! Ce cauți aici? am țipat eu, după care mi-am azvâlit privirea sub pătură .

A chicotit la gestul meu .

- Ți-ai cam pierdut controlul aseară, îmi râse el în nas. Sigur erai trează?

- Ăă .. am înghițit în sec gândindu-mă la o explicație cât de cât bună în legătură cu comportamentul meu de aseară . Dacă cineva și-a pierdut controlul, acela ești tu, având în vedere că mai aveai puțin să îi omori în bătaie pe tipii ăia de la petrecere doar pentru că tu insinuezi că sunt proprietatea ta!

- La naiba, tu chiar nu poți să înțelegi că te iubesc? Știu că nu te cunosc de mult timp, știu că mă consideri un nesăbuit, dar nu m-am simțit niciodată în stare să fac atâtea lucruri pentru o fată! M-ai schimbat, doamne, Sophie! Ce naiba ai făcut din mine? Țipă el disperat, după care s-a ridicat din pat plimbându-se de colo-colo cu mâinile la ceafă .

- Tu nu ești demn să iubești! Nu ai idee câtă silă îmi provoci, nu ai idee cât de mult mă urasc pentru faptul că mă simt atrasă de tine! Cum nu ai idee nici ce s-a citit în ochii fetei pe care ai lăsat-o să plece, precum nu ar fi însemnat nimic pentru tine . Este fiica cuiva, Jake! Gândește-te cum te-ai simți dacă fiica ta ar fi venit acasă plângând dupâ o noapte petrecută cu un idiot ca tine! Nu mă pot lăsa păcălită de aceasta " schimbare radicală" a ta, nu îți voi cădea în plasă, Jake . Împacă-te cu ideea că nu voi fii una dintre "victimele" tale . m-am ridicat din pat, cu mâinile în sân și privind încruntată spre fereastră pentru a nu fii nevoită să privesc în ochii ce îmi vor înfrânge mâhnirea .

- Fata aia nu ești tu, fata aia a venit aici pentru o singură noapte, și noaptea aia nu avea să dureze veșnic . Crezi că dacă voiam să fii doar o "victimă" te mai aduceam acasă de la petrecerea aia afurisită? Și virgină?

- Nu știu cum poți gandi că aș putea să iubesc un om ca tine .. am râs eu ironic. Abia aștept să mă întorc la cămin.

S-a calmat, după care s-a îndreptat spre mine cu pași lenți. Ajuns în fața mea, mi-a dat părul după ureche, apropiindu-și buzele de aceasta .

- Încearcă.

- Nu am cum ,Jake, nu vreau .. am șoptit.
Și-a apropiat buzele de ale mele, atât de mult încât le puteam simți gustul . Am stat câteva secunde pe gânduri, hotărând că trebuie să mă impun, să mă stăpânesc .
Mi-am plasat ambele mâini pe pieptul lui gol și l-am împins .
- Nu se va mai întâmpla .
- Bine, dar vii în seara asta la meci, nu-i așa?
- Nu știu ce să zic, Jake ..
- Te rog, am nevoie de tine acolo .

[...] Atmosfera din apartament era tensionată și în același timp vioaie . Jake părea să fie cel mai puțin afectat, trăgându-și ghetele și un tricou alb . Cat m-a condus pe hol spre dormitorul lui Jake și s-a încruntat .

- Abby, trebuie să te schimbi . Nu poți să porți asta la lupte . Ține, mi-a aruncat ea niște haine, îmbracă-te cu astea!

- N-o să mă îmbrac cu așa ceva.

- Haideți să mergem! a strigat James din camera de zi.

- Grăbește-te, mi-a poruncit Cat alergând în dormitorul lui James.

Mi-am tras pe mine topul galben cu decolteu adânc și mulat pe corp, jeanșii cu talie joasă pe care mi aruncase Cat, apoi m-am încălțat cu o pereche de pantofi cu tocuri înalte , trecându-mi o perie prin păr în timp ce traversam grăbită holul . Cat a ieșit din camera ei purtând o rochiță Baby-Doll verde și pantofi asortați, iar când am apărut și eu, Jake și James stăteau în picioare în fața ușii. Jake a rămas cu gura căscată.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SophieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum