Este așa frumoasă când doarme, chiar și când duhnește a alcool . Atât de frumoasă încât nu îmi pot lua ochii de la ea . De la fața ei inocentă, de la buzele ei roșiatice pe care mi-aș dori să le sărut fără oprire, de la nasul ei plăpând, de la pleoapele presărate cu fard, obrajii ei îmbujorați, mâinile ei delicate, de la părul ei parcă suflat cu aur, de la corpul ei firav, parcă ar fi o păpușă de porțelan . De asemenea nu îmi pot lua gândul de la petrecerea de aseară, de la mișcările ei încinse și toată agitația .
Era dimineață . Stăteam întinsă pe patul moale, iar lumina se revărsa înăuntru prin fereastra dinspre răsărit . Razele soarelui făceau ca încăperea portocalie să semene cu o petală de trandafir, ridicată spre lumină . Ceva cald și strălucitor . M-am ridicat în șezut și mi-am tras nasul înfundat . Mă simțeam amețită, dar nu foarte rău .
Am pășit pe podeaua rece lăsând pantofii lânga pat . Am tras fermoarul rochiei, lăsând-o sa cadă în timp ce mă îndreptam spre baie . Am lăsat apa fierbinte să îmi mângâie întreg corpul ,apoi am pășit afară din duș, unde baia devenise un paradis al aburilor . Mi-am înfășurat un prosop în jurul corpului și mi-am lăsat părul presărat cu picături fierbinți pe spate.
Cat și James erau plecați, așa că m-am gândit că mi-ar prinde bine o zi petrecută de una singură, în liniște .
Însă planurile au luat o întorsătură bruscă cand am intrat în camera de zi unde am dat peste Jake, dormind . M-am asigurat că prosopul este bine strâns și m-am îndreptat spre bar .
L-am auzit mormăind ceva, așa că am mers cu pași mărunți spre canapea, apropiindu-mi urechea de fața lui .
Când a spus ceva mai tare m-am speriat, așa că am căzut peste el .
M-a cuprins în brațele lui puternice, zâmbind . Zâmbetul i s-a transformat în râs, iar eu ma înroșisem precum un mac .
- Bună dimineața, frumoasa din pădurea adormită, ce te aduce pe canapeaua mea păcătoasă?
- Îgh, dă-mi drumul până nu te pocnesc! am țipat eu .
Însă până și eu știam că nu voiam să îmi dea drumul .
- Bine .
Wow! Nu mă așteptam ca asta să meargă atât de ușor .
Mi-a dat drumul,apucând cu dinții prosopul . Iar când corpul meu s-a dezlipit de al lui, prosopul a căzut, lăsându-mă goală în fața lui .
- Oh doamne! am exclamat eu în timp ce ridicam prosopul, după care l-am înfășurat în jurul trupului meu gol .
Jake și-a mușcat buza atât de tare încât i-a dat sângele, apoi a zâmbit "nevinovat" .
Preț de o clipă, Jake m-a privit lung, iar eu simțeam o nevoie imperioasă să mă cațăr pe el, să-i prind fața și să-i depun pe buze un sărut .
Și deși eram nervoasă, asta am și făcut . Nu îmi pot da seama dacă eram încă sub influența alcoolului sau asta am simțit . Însă voiam să o fac . Voiam să îi simt buzele lipite de ale mele și nu pot nega asta .
Jake a mijit ochii timp de câteva secunde după care m-a înșfăcat de șolduri sărutându-mă și plimbându-și mâinile pe coapsele mele .
Simțeam cum fiecare celulă din corpul meu tânjea după el, simțeam cum îmi clocotește sângele din cauza atmosferei încinse .
Am simțit cum s-a forțat să se îndepărteze, apoi l-am privit cum se îndrepta spre bar . Am oftat în mintea mea .
- Ești bine? am întrebat dând din picioare .
A luat o sorbitură din ceașca de cafea evitând să mă privească în ochi .
- Aș fi un nătărău dacă aș spune că nu vreau să mă culc cu tine, vreau ,dar nu pot . Ți-am spus că ești ceva nou pentru mine . Sunt sigur că nu ești convinsă de asta dar nu ești ca celelalte, Sophie . Aș fi putut profita de tine de multe ori, dar ți-am spus că nu asta intenționez . Mai ales aseară când erai beată și ..
- Și ce? Ce am făcut?
- Nimic .
- Spune!
- Insistai să te pipăi și să mă culc cu tine ..dar erai beată așa că nu a fost mare lucru, uneori băutura ne transformă în ceea ce nu credeam că vom ajunge vreodată .
Mi-am cufundat fața în palme și am râs .
- Nu, nu este posibil așa ceva, eu nu sunt așa .
S-a strecurat lângă mine și m-a pupat pe umăr .
- Știu, tu ești inocentă și dulce și deșteaptă și frumoasă și adorabilă și sexy . spuse el cu buzele lipite de umărul meu, urcând pe gât .
Ochii mi s-au închis, iar buzele mi s-au despărțit, fiind cuprinsă de plăcere .
- Mâine am o luptă .
- Mhmm .. am murmurat eu încă cu ochii închiși .
- Și te vreau acolo .
- Ce? De ce?
M-am ridicat în șezut sprijinindu-mă într-o mâna și l-am privit confuză .
- Pentru că tu ești talismanul meu norocos și te vreau acolo . Atâta timp cât te voi știi în siguranță mă voi putea concentra . spuse el în timp ce se juca cu părul meu .
- Cum aș putea fi în siguranță într-un loc plin de matahale transpirate care la sfârșitul meciului o iau razna? am râs eu .
- Chiar crezi că te voi lăsa singură? Voi pune pe cineva să stea cu ochii pe tine .
Mi-am dat ochii peste cap .
- Nu mă poți proteja mereu, Jake . Ți-am mai spus, pot avea și singură grijă de mine . Și în plus, dacă ții atât de mult să "stea cineva cu ochii pe mine" de ce nu îi chemi pe Cat și James?
- S-ar putea să aibă planuri .
M-am "prăbușit" peste el și am oftat .
CITEȘTI
Sophie
FanfictionSophie Wright este o fata buna, nu bea si nu vorbeste urat si are haine cuminti in sifonier . Crede ca s-a distantat suficient de lucrurile intunecate din trecutul ei, dar cand ajunge la colegiu impreuna cu prietena ei cea mai buna, dorinta de un no...