Nu imi puteam lua gandul de la acea pereche de ochi care imi scanau fiecare detaliu al fetei . Si nici de la acele buze in spatele carora se afla o poveste pe care eu aveam sa o cunosc, stiam asta, dupa felul in care ma privise in acea seara . Insa nu imi pot lua gandul nici de la faptul ca a ma indragosti de Jake ar fi fost cea mai mare greseala a vietii mele . Ca as fi dat cu piciorul la tot efortul depus pentru a ma indeparta de trecutul meu si de persoanele care traiesc in el . Zvonurile despre el nu erau tocmai placute, defapt, nu erau deloc placute . Si pe el nu parea ca avea sa il deranjeze toate aceste " perle " . Se spune ca este tipul care nu se poate multumi cu o singura fata, este genul care le vrea si le poate avea pe toate, dar asta, bineinteles, nu dureaza mai mult de o noapte . Este exact tipul de care vreau si trebuie sa ma feresc pentru a nu ajunge inapoi de unde am plecat .
-Igh! Nu pot sa cred .. nenorocitii naibii! bombani Caitlyn furioasa .
- Ce este?
- Nataraii astia au oprit apa! se rasti ea .
- Uhm, pai da ... Cat, din pacate nu ne aflam la un hotel de cinci stele . am spus eu pufaind .
- Stiu asta, dar in numele lui Dumnezeu, am nevoie sa fac dus, acum! De cand a devenit un moft sa faci dus? se planse ea plimbandu-se de colo-colo .
In secunda urmatoare, Caitlyn si-a luat hainele si le-a indesat intr-o valiza in carouri, colorata, nu foarte mare .
- Unde pleci? am intrebat eu confuza, ridicand o spranceana .
- Soph, nu pot sa intarzii! Stii ca nu imi place sa intarzii! Si trebuie neaparat sa fac dus, asa ca haide, mergem la James .
- Ce? Nu! De ce sa mergem la James? Adica, de ce ar trebui sa vin si eu?
- Stii foarte bine ca nu pot merge fara tine, Sophie! In plus, sunt sigura ca o sa dureze ceva pana o sa repare afurisitele astea de tevi . La naiba! Inceteaza sa mai fii o scorpie si misca-ti fundul la masina!
[...] Urcam scarile cu James care ne cara valizele in fruntea noastra . Cand a deschis larg usa apartamentului lor, care spre deosebire de caminul nostru amarat era luxos, l-am vazut pe Jake in capatul holului, la bustul gol, cu un prosop inconjurat in jurul taliei, privirea lui strapunzandu-i pe Cat si James care se aflau in fata mea, pentru a ajunge la mine . In acel moment mi-as fi muscat buza pana cand siroaie de sange ar fi tasnit din aceasta, insa , cum am spus : nu trebuie si nici nu vreau sa ma indragostesc de baiatul care, in momentul de fata, reprezinta un pericol pentru mine .
- Deci ... cum ti se pare? m-a intrebat James lasand bagajele jos, apoi isi privi mandru propria locuinta .
Am reusit intr-un final sa imi dezlipesc ochii de la pieptul gol al lui Jake pe care se prelingeau lent picaturi de apa .
- E-e super .. am spus eu privind asternuturile ravasite de pe canapeaua de langa mine .
- Ma bucur ca iti place, sper sa nu ma atasez prea mult de tine . chicoti el in timp ce imi ciufulea parul, apoi si-a lipit buzele de ale lui Cat intr-un sarut lung .
Puteam simtii iubirea lor si de la kilometrii distanta, pentru ca James chiar o iubea pe Cat, iar Cat chiar il iubea pe James . Si asta se observa din fiecare gest tandru pe care James i-l oferea, se putea observa pana si din cea mai scurta privire . Se iubeau si as putea spune ca ii invidiez pentru asta pentru ca, oh Doamne, sunt satula de toti baietii pe care nici macar nu ii pot distinge . Orice fata si-ar dori un James . Si orice baiat si-ar dori o Caitlyn , pentru ca este perfecta . Ei sunt perfecti . Ea fara el este doar " per " . Iar el fara ea este doar " fect " .
Dar acum nu puteam simtii doar iubirea celor doi, acum puteam simtii si un gol in stomac . Ca si cum Jake a apasat tragaciul in directia mea, sau spre inima fetei care tocmai aparuse in cadrul usii . Rauri negre se revarsau pe obrajii rosii ai fetei in timp ce aceasta isi incheia nasturii camasii albe, din matase , suspinele iesind fortat din gura acesteia . Si-a luat geanta de pe canapeaua din stanga mea si a iesit ca o tornada pe usa din spatele nostru . Iar eu eram pur si simplu dezgustata . Eram dezgustata de faptul ca Jake le rapea virginitatea acestor fete, iar apoi le lasa sa iasa pe usa in halul asta . Insa eram dezgustata si de inconstienta si lipsa lor de demnitate .
[...] Stateam pe canapea cu bratele incrucisate la piept si fulgerandu-l cu privirea in timp ce statea pe un scaun inalt din fata blatului de bucatarie, savurand o cana cu lapte . A sarit de pe scaun, venind spre mine cu un pahar de lapte intr-o mana si unul in cealalta . S-a asezat langa mine intinzandu-mi unul dintre pahare si m-a privit bland .
- De ce nu te-ai dus dupa ea? l-am intrebat pe un ton nu tocmai calm .
- Ai de gand sa ma lasi sa stau cu mana intinsa? a replicat el, apoi a lasat paharele jos .
- Vreau sa ma culc, sunt obosita . am spus eu ridicandu-ma .
- Pai, poti dormi aici ..spuse el lasandu-si mana sa cada pe canapea . Sau poti dormi cu mine . ridica din umeri .
- Poftim? am ras eu la auzul propunerii lui . Nu voi dormi pe o bucata de material pe care ti-ai facut tu de cap cu fiecare fata care a intrat pe usa asta . am spus aratand spre usa . Si care a sfarsit prin a fi data afara in suturi . Cine stie ce boli detine? m-am uitat in sila la canapea . Si in nici un caz nu voi dormi cu tine, dorm pe jos .
- Uite, nu intentionez nimic cu tine, bine? a spus el gesticuland. Oi fi eu nemernic, dar nu am de gand sa ti-o trag din prima . Poti dormi in patul meu, voi dormi eu pe " bucata de material plina de boli " . si-a dat ochii peste cap .
- Nu ai de gand sa "mi-o tragi din prima"? Da, pai fii sigur ca te consider un nemernic . mi-am dat ochii peste cap la randul meu si am intrat la dus .
[...] - Cat! am tipat eu scotandu-mi capul de dupa perdeaua de dus . Imi poti aduce pijamalele? Te rog? usa s-a deschis apoi s-a inchis .
Cand am iesit de sub dus, am vazut ca imi adusese unul din tricourile lui si o pereche de boxeri cu care sa ma imbrac . Inotam in tricou, iar boxerii disparusera sub el . M-am prabusit pe pat si am oftat . M-am cufundat in paturi privind spre fereastra si gandindu-ma la zvonurile despre Jake care au devenit, peste noapte, realitate pentru mine .
Am tresarit cand doua maini calde mi-au inconjurat talia .
" Nu vreau sa fiu ranita " am murmurat eu .
" Nu te voi rani " mi-a soptit el .
CITEȘTI
Sophie
FanfictionSophie Wright este o fata buna, nu bea si nu vorbeste urat si are haine cuminti in sifonier . Crede ca s-a distantat suficient de lucrurile intunecate din trecutul ei, dar cand ajunge la colegiu impreuna cu prietena ei cea mai buna, dorinta de un no...