Cumartesi günü Lisa'nın kapısı çalındı.
Lisa pijamalarıyla birlikte yataktan çıktı tekrar postacı sandı. Çünkü Lusa'nın kapısını postacıdan başka kimsecikler çalmıyordu. Lisa saçı başı dağınık bir şekilde kapıya geldi ve kapıyı açtı ve karşısında gördüğü kişiye çok şaşırdı. Bu sınıf arkadaşı Cole idi. Lisa çok şaşırmıştı çünkü hazırlıksız yakalanmıştı ve bütün huzuru kaçmıştı. Cole, okulun en yakışıklılarından dı ve paranormal olan herşeyi seven bir çocuktu. Birde 8 yaşından beri ateistti. Lisa kendini toparladıktan sonra "Aaa Cole senin burada ne işin var?" diye sordu. Cole ise "Umarım rahatsız etmiyorumdur. Bir kaç soru soracaktım da"
Lisa: Yok yok ne rahatsız etmesi sorabilirsin sadece seni burada gördüğüme şaşırdım benle hiç konuşmazdın da.
Cole: (gülümsedi) Peki seni tutmadan hemen sorayım ; Bir kaç haftaya sınavlarımız başlayacak sende ise üstün bir zeka var beni çalıştırabilirmisin yada notlarını paylaşabilirmisin diye soracaktım ben.İçinde bilmediği büyük bir mutluluk duyan Lisa galiba inceden Cole'den hoşlanmıştı. Ama bir yandan herkese duyduğu bir kin var idi. İçinden bunları geçirdikten sonra kalbine yenildi ve "tabiki çalıştırırım zevkle" diye yanıtladı ce ardından "pazartesi günü boşsan gel ve başlayalım" diyede ekledi. Cole bu duruma çok mutlu olmuştu çünkü Lisa'ya sırılsıklam aşıktı aslında dersleri fena değildi ama asıl amacı Lisa'yı yakından görüp tanımaktı konuşurken sesi titreyerek "peki o zamaan pazartesi görüşürüz" dedikten sonra hızlı adımlarla Lisa'nın evinden uzaklaştı. Lisa, kapıyı kapatır kapatmaz hemen sırtını kapıya dayadı ve kalbinin hızla attığını hissetti ve hemen işe koyuldu.....
(Devamını yarın boş bir vakitte yazıcam bu baya uzun bir hikaye olacak)....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kız Lisa
ParanormalSafkan bir vampir olan Lisa'nın gündelik hayatı ve yaşadığı olaylar.