Lisa o yorgunluktan sonra uzun ve derin bir uyku çekti. Sabah ise kalkamadı ama ardı ardına gelen zil sesleriyle gözlerini açtı. Sersemleyerek kafasını yatağının sol tarafında bulunan komidinin üstündeki saate çevirdi ve birden gözleri faltaşı gibi açıldı ve şok oldu. Uyuyakalmıştı ve uyandığı saat Cole'nin gelme saatinden 3 buçuk dakika sonraydı. Hızlıca kalktığı gibi giyindi ve kapıyı açmak için merdivenleri indi.
Kapının önüne geldi ve açmadan önce kapının yanında duran boy aynasında kendisini bir süzdü ve mimik denemesi yaptı. Kapıyı yavaş ve bir tebessümle açan Lisa, Cole'yi görünce yine bir mayhoş oldu. Bu ona yıllar sonra ilk kez oluyordu. Evet Lisa, ilk kez bir erkekten hoşlanıyordu. Cole'yi karşısında görünce konuşamadı sadece gözlerine baktı ve yarım yamalak "buyur boş bir koltuğa otur lütfen" diyerek sohbeti açtı.
Lisa, ona bir şeyler ikram edecekti ama Lisa , yemek yemezdi ki sadece hayvan kanıyla susuzluğunu giderirdi ve açlığına gerek kalmazdı. Bir koşu telefona sarıldı ve tam 10 paket pizza ve şişe şişe kola sipariş etti. Lisa paraya önem vermezdi. Ve siparişi verdikten sonra Cole'nin yanına oturamayacağından karşısındaki bir koltuğa oturdu. İkiside aptalca birbirlerine bakıp sırıtıyorlardı ki bir anda kapının zili bu havayı bozdu. Lisa kapıyı açtı ve sipariş ettiği pizzalar gelmişti. Aslında pizzacı Lisa'nın evine bir mahalle uzaklıktaydı ama Lisa üşendiği için sipariş vermek zorunda kaldı. Pizzacı hemen fiyat fişini kesti ve "borcunuz 42 dolar efendim" dedi ve Lisa 100 dolar verdi ve "üstü kalsın bayım" deyip kapıyı kapadı. Ve hemen pizzaları servis etti. O kadar güzel vakit geçirdiler ve o kadar birbirlerine ısındılar ki dersi çoktan unutmuşlardı.
Vakit geç olmuştu. Cole kalkamadı çünkü Lisa içkide ikram etmişti. Bir an için Cole'nin aklına ders çalışmak geldi ve Lisa'ya "Lisa artık ders çalışmalıyız" dedi Lisa ise "evet Cole geç de oluyor gel bizim odaya çıkıp başlayalım" diyede cümleyi sonlandırdı. Birlikte odaya çıktılar. Kitapları defterleri açtılar ve başladılar. Cole'nin gözü ders anlatan Lisa'daydı. O kadar sevgiyle ve aşkla bakıyordu ki . Liss bir an olsun Cole'yi kontrol etmek için baktığında göz göze geldiler. 3 saniye bakışmanın ardından Lisa, Cole'yi ensesinden kendine çekti ve dudaklarını Cole'nin dudaklarının arasına hapsetti. Yavaş giden öpüşme birden hızlandı. Yorulana kadar öpüstüler ve öylece uyuya kaldılar.
Sabah Lisa gözlerini açtı ve ona sarılan Cole'yi gördü rahatladı. Kücüklüğünden beri ilk defa bu kadar mutluydu. Cole uyandı ve Lisa'yı gördü başını yastıktan kaldırdı ve Lisa'nın yanağına kücük bir öpücük kondurduktan sonra lafa girdi "Lisa ben senden hoşlanıyorum" Lisa'nın yüzü kızarmış bi vaziyette " Bende yeni yeni olsada senden hoşlanıyorum" dedi. Cole, içine düştüğü tehlikeyi ve korkuyu atlattiğı için mutluydu.
Artık Lisa'dan mutlusu yoktu bir erkek arkadaşı vardı. Sabahları onu öperek uyandıracak bir dayanağı vardı.
(Kısa ve öz yapmak istedim. Uzun uzun yazıpta sıkmak istemiyorum bide heyecanlı taraflarını hep bir sonraki bölüme bırakıyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kız Lisa
ParanormalSafkan bir vampir olan Lisa'nın gündelik hayatı ve yaşadığı olaylar.