(Arkadaşlar uzun süredir yazamıyorum okul işleri var artık partlar boş bulduğum zamanda gelicek siz desteğinizi bırakmayın teşekkürler)
Lisa sabah kalktı. Hep alıştığı gibiydi yani olmalıydı. Ama değildi. Cole yanında yoktu. Belki lavaboya gitmiştir dedi. Lavabonun kapısına geldi ve "Coleeee" "Sevgiliimm" ama ses gelmedi kapıyı açtı . Ve gördüğü manzara karşısında şoka uğradı. Cole, duşakabinin içinde yatıyordu. Kanlar içindeydi ve her taraf kan olmuştu. Lisa, dilini çıkardı ve dudaklarını bir süzdü çünkü susadığını hatırladı ama yapamazdı hemde şuan sırası değildi. Çünkü bu sevgilisi Cole'di . Lisa, hızlıca Cole'nin cansız bedenine yaklaştı. Ve Cole'yi ensesinden kaldırdığında gördüğüne bir kere daha şok oldu . Cole'nin boynunda üst üste iki delik vardı. Bu bir vampir ısırığıydı. Lisa gözlerine inanamadı. Perdeyi biraz daha araladı. Ve duvarda bir yazı vardı. Bu Cole'nin kanıyla yazılmıştı. "Seni takip ediyorum" yazıyordu. Lisa bir hayli śaşırmıştı ve birden öfkelendi. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Duvara bir yumruk attı ve çatlattı. Ve parmak izinin kokusunu alıp kim yapar diye evden hızla çıktı.....
(Heyecanlı birakmak istedim devami baska bi bos zamanda tam bağımsız ruh hastalarım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kız Lisa
ParanormalSafkan bir vampir olan Lisa'nın gündelik hayatı ve yaşadığı olaylar.