2 część spotkanka

214 7 17
                                    

Po pięciu minutach podeszłam do szawki z testem i go wzięłam. Podeszłam do Sophie i podałam jej go.

- Ty sprawdź.- powiedziałam na co ona pokiwała twierdząco głową. Gdy spojrzała na test miała minę jakby no nie wiem.

- Będę ciocią....( nikt się nie spodziewał xd) - powiedziała, a ja aż usiadłam.

- I co teraz ? - zapytałam podłamanym głosem.

- Wiesz co najlepiej żebyś powiedziała Finnowi a potem reszcie. Wszyscy będą cię wspierać i pomagać. - powiedziała.

- A co jak Finn mnie zostawi z tym samą?- spytałam już płacząc.

- Ej no, ale nie płacz- przytuliła mnie- Finn taki nie jest, a po za tym zbyt bardzo cię kocha.

- Niby masz rację...ale jak jednak mnie z tym zostawi?

- To w takim razie ja, Mills, Cylia i Chloe damy mu w pierdol.- zaśmiałam się.

- Jesteście najlepszymi przyjaciółkami jakie kiedykolwiek miałam.

- A miałaś jakieś inne?

- No nie hah - uśmiechnęłam się lekko.

- Dobra to z czego mi wiadomo Wyatt poszedł gdzieś z Finnem więc powinniśmy zadzwonić do tych meneli.- powiedziała na co znowu się uśmiechnęłam.

-Masz rację, ale wiesz jest środek nocy.... A wsm dajesz dzwonimy.

*Rozmowa z Wyattem:*

Sophia: S
Wyatt: W

W: Czego chcecie jest środek nocy a ja śpię...

S: Jest z tobą Finn?- zignorowała to co powiedział Wyatt.

W: No jest , a co?

S: To we go obudź i wbijajcie do Sadie.

W: Ale jest środek nocy, a ja chcę spać.

S: Ja też chcę dużo rzeczy, a jakoś nie narzekam więc jakbyś mógł ruszyć tą swoją leniwą dupę i obudzić Finna i być tu za około 20 minut będę ci bardzo widzięczna.

W: Dobra już dobra będziemy za 20 minut pa.

S: Pa

*Po rozmowie*

-Załatwionwe -powiedziała zadowolona.

- Ty to jednak go umiesz ustawić hah

- No a jak hah. To chodź obejrzymy jakiś film.

- No spk.

*20 minut później*

-No nareszcie jesteście. - powiedziała Sophia.

-Co było aż tak ważnego, że musiałem wstać o 3 w nocy i przyjechać do was razem z Wyattem?- zapytał Finn.

- Ehhh no dobra....- powiedziałam i spojrzałam na moją przyjaciółkę. Podeszłam do szawki na której był test i podałam go mojemu chłopakowi. Finn aż zaniemówił.

- Pokaż co tam jest! O chuj! Będę wujkiem!- powiedział cały w podskokach Wyatt.

-Spokojnie Sadie nie zostawię cię z tym samą- powiedział Finn ignorując co powiedział Wyatt. Potem mnie przytulił.

- Mam pomysł chodźmy już spać.- zaproponowała Sophia.

- Takkkkk- powiedział Wyatt.

*Poszliśmy spać*

_______________

389 słów
Totalnie nikt się nie spodziewał

Fadie & NillieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz