3.

119 7 4
                                    




..........

-Menjetek fel Mollyhoz, mondjátok meg neki, hogy egy óra múlva indulunk, pakoljon össze!- szóltam Willnek és Alexnek.

- Igenis, Főnök!- felelték, majd elindultak a folyosón.

El kell mennünk Californiába. Egyáltalán nem volt ez betervezett, de Maffiavezérként számíthat ilyen dolgokra az ember. Rengeteg gond van az üzlettel, és az egészet egyedül intézni elég fárasztó tud lenni. Ennek köszönhető az is, hogy néha néha gond alakul ott, ahol nem vagyok jelen.

Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy kinevezek magam mellé egy másik vezetőt, és felezem a hatalmamat. A társamat, akárki is lenne az, Californiában helyezném el, hisz ott az egyik központ. Megkapná az Egyesült Államokat és Kanadát, az ő irányítása alatt állna ez a két ország, azaz Észak-Amerika. Én pedig vissza mehetnék szülőhazámba, és Mexicot, Dél-Amerikát tartanám az irányításom alatt. Több mindenre tudnék jobban öszpontosítani, 4 ország helyett csak 2-re kellene figyelnem, és kevesebb probléma lenne. Sajnos azonban még nem találtam megfelelő embert, aki képes lenne arra, hogy 2 vagy akár több országban is végezze a fegyver- és drogcsempészetet. Gondoltam már arra is, hogy a barátomat, Maxet helyezem el vezetőnek, de hamar rájöttem, hogy nagy hülyeség lenne. Kapcsolatunkat is nagy mértékben rontaná, valamint elég neki az, ami Angliában történik, és Írországban. Szegény így is leterhelt, nem lenne szívem még 2-3 országot az irányítása alá bízni, még több problémája lenne.

Átfutott az is az agyamon, hogy Mollyt fogom kiképezni erre a feladatra. Egyenlőre elég nagy hülyeségnek tűnik, hiszen még nem igazán ismerem, nem bízok benne. Viszont ha kiderül az, hogy végig az igazat mondta, és az apja volt az, aki ellopta a kocsit, nem pedig ő, lehet hogy felajánlom neki ezt a munkát. Talpraesett és határozott lány, ez alatt az idő alatt, mióta itt van, egyszer sem láttam félelmet a szemében.Eddig bárki hozzám került, és fogva tartottam, egytől-egyig félelmet és rettegést láttam a szemükben. Viszont ez a lány határozott, és erős személyisége van. Tökéletes vezető, főnök lenne.

Ez alatt a Californiai út alatt az a célom, hogy jobban megismerjem, illetve kicsit megízleltetem vele ennek a piszkos munkának a szépségeit. Miután hazajöttünk, meglátogatom az apját, és ott minden ki fog derülni.





Gondolataimat hangos léptek zavarták meg. A folyosón Will, Alex és Molly közeledtek, két nagy bőröndöt húzva.

.................

Szinte semmit nem kellett pakolnom, a bőröndömet úgy, ahogy volt vihettem magammal. Alex és Will kíséretében mentem a főbejárathoz, ahol Damon már menetre készen várt minket.

A nagy üvegajtón kilépve egy hatalmas kert fogadott, tele növényekkel és színesebbnél színesebb virágokkal.

California város innen kb másfél órára van, így azt gondoltam, hogy autóval megyünk, de tévedtem. Egy hatalmas helikopter várt ránk, ami kicsit meglepett. Régóta szerettem volna helikopterrel repülni, de valahogy arra nem számítottam, hogy ez ilyen körülmények között fog beteljesülni.

Alex elvette a bőröndömet, majd fejével biccentett, jelezve, hogy száljak be a gépbe. A propeller forgott, ezzel eléggé összekócolva a hajamat. Beültem Damon mellé, majd néztem, ahogy Alex és Will bepakolják a táskákat, majd ők is csatlakoztak hozzánk.

Az ajtó bezárult, a helikopter pedig emelkedni kezdett. Elindultunk.

Los Angeles a magasból még gyönyörűbb volt. Az óriási épületek most rettentően kicsinek tűntek. Próbáltam bemérni, hogy hol a házunk, vagyis már csak anyáék háza, de nem sikerült megtalálnom. Ellenben, tökéletesen tisztán láttam az összes város részt, útszakaszt, ahol versenyezni szoktunk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maffiába ZuhanvaWhere stories live. Discover now