İntikam - 1 Bölüm

374 10 9
                                    

 Kami no Namida Bölüm 1

Güney İmparatorluk Başkenti, Yıl 781, Yaz Mevsimi

Tüm insanlık belki de heyecan , panik ve telaş içinde koşturuyordu. Tüm dünyada En güçlü askeriyeye sahip Güney İmparatorluğu

ve En Zengin olan Batı İmparatorluğuyla bir yeni yasaları imzalayacaktı . Güney İmparatoru karşı taraf gelmeden son kez oğluyla konuştu.

"Baba neden gidiyorsun... B-benimle kal!"

"Ben de bunu istiyorum ama Senin, annenin ve tüm Güney için gerekeni yapmalıyım. Bir gün sende Lord olduğunda beni anlayacaksın Gilbert."

Oğlunun alnından öpen İmparator hızla ayrıldı odadan ve çok geçmeden de Batı İmparatorunun geldiğini işaret eden karşılama sesleri duyuldu. Bunları gören Gilbert içten içe babasının kendisiyle kalmasını ve İmparator olmamasını diliyordu. İmparator Daisuke ve yardımcısı Kiyoshi son kez anlaşmaları inceleyip karşılama salonuna geçtiler. Daisuke ve Batı İmparatoru Denji samimice konuştuktan bir süre sonra Kiyoshi geldi ve hazırlıkların tamamlandığını,150 okçu'nun da dahil oldu 7.000 Muhafız ve sayısız tuzağın kurulu olduğunu aktardı. Kendi maddelerini sunan Kiyoshi, özellikle tek bir madenin değişemez olduğunu belirtti.

"İstila, Tecavüz ve adi girişimler savaş suçu sayılacak ve bunun olması dahilinde diğer İmparatorlar da suçu işleyene karşı birleşecekler."

Bunun üzerine yavaşça konuşmaya başladı Batı Lordu;

"Biliyorsun ki, Bir çok sebepten uzun süre savaştık... Artık ben de savaşın yok olduğu bir dünya arzuluyorum. O zaman elçim Yoshi size Batı İmparatorluğunun hazırladığı şartları okuyacak. Elçi Yoshi buyur lütfen."

Batı İmparatoru Denji bunu demesi üzerine Batı tarafından biri yavaşça ve zarifçe ayağa kalktı. Ve daha sonra sarılı bir tomar kağıdı açar ve Güney tarafına bakarak der ki;

"Batı İmparatorluğu ve Güney İmparatorluğu arasındaki Barış Antlaşmasını sunuyorum. Bunlar bizim kabul ettiğimiz temel maddeler bu yüzden bunları değiştirmekten oldukça kaçınmanızı dilerim."

Güney İmparatoru Daisuke kafasıyla olumlu bir işaret verdikten sonra derin bir nefes alan Elçi, Yoshi, akıcı ve sıkmayacak bir şekilde maddeleri söyleme başladı.

" 1.Madde, Bir tarafın İmparatoru suikaste kurban gitmesi, ölmesi, intihar etmesi veya belli süre boyunca kayıplara karışması durumunda önceden seçilmiş Vekil İmparator varsa varisi büyüyene kadar Vekil İmparator yönetir. Eğer varis yoksa veyahut da Vekil İmparator'un isteği üzerine ya da onun da ölmesi durumunda yönetim o ülkenin İmparatoriçesine verilir.

2.Madde, İmparatorun varisi olacak bir oğul, soyundan bir kız yoksa ya da on(lar)a da bir şeyler olursa. Yan ailelerden biri başa geçer hiçbir imparatorluk bu süreç boyunca savaş ilan edemez..."

Buna benzer 58 maddeyi de bitirince masada koyulan kaliteli şaraptan bir yudum aldı ve Batı'nın isteklerini bittiğini duyurunca yerine geri oturdu. Maddeleri dikkatlice dinleyen Güney İmparatoru ve Yardımcısı maddeleri bir de kendileri görmek istediğini söyleyerek harfi harfine hepsini okudular. Takashi, yardımcısı, İmparatora onaylayan bakışlarla işaret verince imzalar atıldı. Bunun üzerine Barış için kaldırdığı kadehi tek içişte bitiren Daisuke, güney imparatoru, Batı İmparatoru ile el sıkışarak veda etmişlerdi birbirlerine...

...

...

...

...

Tanrı'nın gözyaşı (Kami no Namida)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin