Güney imparatorluğunda bir gizem!
Bir önce ki bölümde olan olaylardan sonra Gilbert dünyada yeni bir Düzenin başlayacağını anlatmak iiçin halkına açıklama yapmak ister.
𝗧𝗮𝗿𝗶𝗵: 783, Mayıs 22𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Selam halkım, ben Gilbert 2 yıl önce Babamın öldüğünü biliyorsunuz zaten.
Aslında öldüğünde Boğulmuştu fakat aslında öyle değildir Batı İmparatoru Lordu Denji farklı bir plan yaratmıştı Babamın öldürülmesi için.
Kalabalığın içinde bir ses duyar Gilbert: Daisuke Lordu nasıl öldürüldü!?? KİM ÖLDÜRDÜ ONU!!!
(Halk içerisinde büyük bir ses yükselir o katil Batılılarından birisidir diye)
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Hepinizin sakin olmasını istiyorum tüm her şeyi açıklayacağım.
2 Yıl önce Kami ile bir anlaşmayı kabul ettim. (Ve tüm Hikayeyi anlatır baştan sonuna kadar)
Halk garip şekilde tüm olanların gerçek olmadığına inanır veya inanmak ister.
Birisi ben Kahinim diyerek Büyünün gerçek olduğunu söyler!𝗞𝗮𝗵𝗶𝗻: Lordum lütfen açıklama yapmama izin verin.
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Dinliyoruz seni.
𝗞𝗮𝗵𝗶𝗻: Aslında biz Kahinler ve bilge olan insanlar arasında her zaman büyük bir tartışma konusu olmuştur "Büyü" konusu çünkü Bilge insanlar Büyünün gerçek olmadığına inanır fakat biz ise tam tersi Gerçek olduğuna inanırız 20.000 Yıllık bir geçmişte var olduğunda inanan insanlarız bazı kalıntı ve kanıtlar da bunları simgeler.
Mesela Güney imparatorluğundan önce kurulu olan tek Mian İmparatorluğunun Kralı Eiichi'nin hikayesinde Ejderhalar, cüceler(Goblin) ve ruhların anlatılmış olduğu kitaplar vardı fakat bunların bir kalıntısı da bulunmadığı için büyük bir Kanıtımız olmadı ne yazık ki.
Büyünün aslında tüm insanların kullanabileceğide ön görüyoruz Efendim.𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Doğru söylüyorsun, büyüyü tüm insanlara öğretmemi Kami istedi böyle bir şey mümkün. Hepinize nasıl büyü öğreneceksiniz, öğreteceğim merak etmeyin.
Fakat büyük bir sorunumuz var Babamın katili olan Denji'nin İmparatorluğuna karşı savaşırsak kesinlikle kazanırız çünkü orta da tek büyü kullanan kişi benim ama kendi Babamın istediği son arzusu "Savaşın olmadığı bir Dünya" kuralına uyuyacağım.
Şimdilik diğer 3 İmparatorluk arasında büyük bir Konsey kurulmasını isteyeceğim bu konseyler Büyüleri öğrenen insanların resmi kimliğinin kayıtlı olduğu bir Oluşum olacaktır.
İnsanlar böyle büyüleri kötü amaçlar içinde kullana bilir ama büyük Düşmanlar insanlar değil.
Ejderhalar, ruhlar, goblinler ve niceleri dirilecektir Kami(Tanrı) özellikle bu konuda halka çabucak büyüyü öğretmemi istedi bu yüzden Büyü öğrenmeniz için Konseyi oluşturmamız gerekmektedir.
𝐊𝐎𝐍𝐒𝐄𝐘 𝗡𝗘𝗗𝗜𝗥 ?̷𝟷 - Büyücülerin resmi olarak toplandığı bir alandır.
2 - Partner oluşumları (Kişilerin), büyü gücünde güçlenmeleri için dirilen ruhların bölgelerini söylerler. (Seviye mantığın da)
𝟹- SSS -SS - S- A - B - C - D Seviyesinde ayrılan büyücüler tarafından yönetilir.
𝟦 - Büyü konseyi kurulduğunda Dünyada ki İmparatorlukların Rolleri bitecektir.
Konsey hakkında daha fazla bilgi bilinmiyor...𝐆𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐚𝐚𝐭 𝟐𝟑:𝟐𝟒 𝐂𝐢𝐯𝐚𝐫ı
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 öğrendiği büyüleri tek, tek denemek açık bir bölgede antrenman yaparken
birdenbire keskin bir koku alır ve bu koku onu gerçektende çok rahatsız eder. Bu koku tıpkı 'Denji Lordunun' kanından gelen kokuya yakındır Gilbert yıkılmış Malikaneye yakınlaşır ve kokunun şiddeti daha da çok artar bir şeylerin ters gittiğini anlayan şunu söyler
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Bu koku gerçektende senin ölmüş bedeninin yok olduğuna kesinlikle eminim
Fakat nasıl olurda bu ölmüş bedenin kokusu burada artar...
Her türlü önleme karşı ''𝗜𝗦𝗜𝗚𝗜𝗡 𝗜𝗭𝗜'' olan Büyüsünü kullanır ve vücudundan yayılan ışık etrafı aydınlatır ve ilerledikçe garip sesler duyar ve yıkılmış bölgede büyük bir Çukur görür
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Sanki bir hayvan tarafından kazılmış ama bu bölgede vahşi hayvanlar olmaz ki ?
Sıkıldım bu çukurun içerisine girmek yerine tamamıyla bu çukuru havaya uçursam ne olur ki ?
(Kısık bir gülüş atar ve yeni bir büyüyü kullanır)
'𝗦𝗜𝗠𝗦𝗘𝗞 𝗧𝗔𝗡𝗥𝗜𝗦𝗜𝗡𝗜𝗡 𝗟𝗔𝗡𝗘𝗧𝗜'
BÜYÜ HAKKINDA
Büyü rakibi öldürmek yerine ortaya çıkarmak için kullanılır
Ciddi şekilde kullanıldığında tamamen kül olmuş bir şekilde görebilirsiniz kendinizi!
(っ◔◡◔)っ Lütfen dikkatli olun bu konuda!Büyüyü kullandıktan sonra 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 bir şeylerin ona hızla yaklaştığını fark eder ve çok hızlı bir Refleks ile kaçmayı başarır. 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁:(İç sesi) N-ne oluyor ?? o nasıl bir hızdı göremedim nerdeyse ? ama sanırım biraz ciddileşmenin zamanı geldi.
Heyy sen bana saldıran güçlü ve çok güçlü Hayvancık lütfen artık oyun oynamayalım sıkıldım gerçektende... 10 Yaşında bir çocuğun şu anda burada olması çok Tehlikeli (Komik bir surat ifadesiyle söylenir)
Tekrar saldırıya geçen yaratığın yüzünü gören 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 çok şaşırır ve aşırı derecede ürker
Ve direkt olarak Rüzgar büyüsünü kullanarak o bölgeye Şimşek büyüsü ile saldırı yapmaya başlar (Küçük büyü gücüyle)
Gördükleri hayal mi? yoksa gerçek mi ? sorusuyla dikkatsizliğini kayıp ettiği için affalar biraz..
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Sanırım seni bir köşeye sıkıştırıp yüzüne bakmam gerekiyor tatlı yaratık-Cık...
Beni bu konuda çok zorlama yoksa yine Derse geç kaldığım için Azar işiteceğim (Öğretmenin suratını hatırlar ve ürker) yine bana bağırmasını istemem...
Tam büyüsünü kullanırken Yaratık tarafından ilk darbeyi alır ve sol omuzunda büyük bir pençe izi oluşur ve saldırılara devam ederken 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 şu büyüyü kullanır hızlıca: ÖLÜM MELEĞİNİN KAFESİ
Ve 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 vücudundan hızlı akan kan ile Yaratığa yaklaşır ve tekrar baktığın da ise yüzüne büyük bir Şok ile şunu söyler (Sinirli şekilde) Seni öldürmeme rağmen nasıl oluyor da tekrar Yaşıyorsun? ve Rüyasında yaptığı anlaşmayı hatırlar (Ölen ruhlar yeniden dirilecektir)
Gerçektende sen dirildin mi ? 𝐃𝐞𝐧𝐣𝐢 (Öfkelenir) neden yeniden dirilen sen oldun ki ?
Ve Ejderhanın büyüsünü kullanmaya karar verir (Ejderhanın Kaosu)
Büyü tamamen bir Ejderhanın pençesinden oluşur büyüyü kullandığın da bir Ejderha belirlenir.
Pençesini salladığın da beyaz bir ışık 𝐃𝐞𝐧𝐣𝐢'nin kafasını gövdesinden ayırır.
Güney imparatorluğu nöbetçi askerleri o bölgeye geldiğinde 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁'i görürler ve ona acilen yardım ederler ve ölen 𝐃𝐞𝐧𝐣𝐢'nin bedenini özel bir kafesin içine koyup götürürler o bölgeden.
Doktorlar 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁'i tedavi ederler ve tabii o esnada Konseyin kuruluşunu 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 değil bir başkası yapar fakat kim olduğunu bilmiyor 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 bu konuda aşırı rahatsız olmaya başlar bu Gizemli adamın kim olduğunu öğrenmek için araştırılma yapılmasını ister.
Askerlerinden gelen bilgilere göre Kuzey İmparatorluğu tarafından yapılan bir sisteme sahiptir.
Dünyada ki büyücülerin topluluk halinde kalması için.
Baş komutan: Lordum dün akşamdan beri yaratıklar tarafından imparatorluğumuza saldırılar var.
Askerlimiz ne kadar saldırırsa saldırsınlar öldüremedi hiç bir tanesini bile Acil olarak büyüyü askerlimize ve diğer ülkede ki İnsanlara da öğretmenizi istiyoruz.
Bunun için Kuzey, doğu tarafından gönderilen 200 Asker var sizin vereceğiniz tüm Eğitimlere tamamen hazırlar ama önceliğimiz şu anda sizin sağlığınız.
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Diğer imparatorluklara saldırı var mı ? Yaratıklar tarafından ?
Baş komutan: Evet var efendim!
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: İmparatorluklara acil olarak Büyü öğrenen askerler göndereceğiz ilk fırsatta.
Baş komutan: Emredersiniz LORDUM!
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: İmparatorluklara haber gönderin 200 asker yerine bir sonra ki Gelen asker sayısını 1.000'e yükseltsinler direkt olarak dünyada büyünün acil olarak hızlı yayılması gerekiyor.
Baş komutan: Emredersiniz lordum! Arena da askerler şu anda hazırlık yapıyorlar.
Eğitim için neler gerekli?
𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁: Özel bir hazırlık yapılmasına gerek yok. büyüyü onlara çok çabuk şekilde öğreteceğim.(Sert bir gülüş atar)Hizmetçiler tarafından Gilbert'e özel hazırlanan yeni giysiyi verirler.
Parlayan beyaz gömleğini giyer ve kıyafetinin sol kolunu yırtar altında siyah bir kadife Pantolon (Siyah mat) ve yavaşça o Savaş arenasına doğru yürümeye başlar...
3 Bölüm - Savaşçı Askerler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı'nın gözyaşı (Kami no Namida)
ActionKami no Namida Manga hikayesi olarak yazılmasına rağmen, novel bir Hikayeye dönüştürülmüştür. Resmi Manga çıkış Tarihi 2028, Haziran. Gilbert'in ve Güney imparatorluğunun yaşadığı büyük bir fantastik evrene Hoş Geldiniz!