KAOS

23 1 0
                                    

𝗛ü𝘇ü𝗻𝗹ü 𝗯𝗶𝗿 𝗚𝗲𝗰𝗲Gilbert ve Tatsu şatoya gelirler ve şaşkınlık içerisinde şatoya bakan Tatsu çok Heyecanlıdır."Güney İmparatorluğu Şatosu ormanın içinden gri bir taş köprü ile dağın eteklerinde bulunan sade ama büyük bir şatoydu. Şatonun 4 kenarında askerlerle dolu gözcü kuleleri vardı. Gözcü kulelerinin tepeleri koni şeklinde ve kırmızıydı. Kule boylarının yarısı yükseklikte olan savunma duvarı Kule gövdeleriyle aynı renk olduğu için uzaktan ayırt edilemiyordu. Beş kulelerin ve savunma duvarının ortasından tüm imparatorluğun kalbi yükseliyordu. Beyaz, dikdörtgen prizması şeklinde olan ana bina, içinde; mutfak, yatak odaları, toplantı adaları, taht odası ve zindanlar bulunuyordu. Sadece üst katlarında pencereleri olan ana bina sade bir yapıydı. Çatı kısmı Gözcü kulelerinin çatıları gibi kırmızı renkteydi. Tepesinde imparatorluk flaması esen rüzgarla dalgalanıyordu. Güney İmparatorluğu Şatosu, tüm ihtişamıyla ormanın içinden yükseliyordu."


-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Hoş Geldin Tanaka, Tatsu burası Güney İmparatorluğunun kalbi olan Milary Şehrinin Merkezi.Venora'yı ilk defa duydum biraz kendinden bahseder misin Tatsu ?


-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 Hıhı (Gülümseyerek) Ben Tanaka Ailesinin 2 çocuklarındanım benden büyük olan Haru 15 yaşında, Annem Sara Babam Aito biz Venora Kasabasının sakinleriyiz uzun süredir orada yaşıyormuşuz Babamın anlattığına göre nerdeyse 150 Yıllık geçmişimiz var.


-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Peki, yüzünde ki şu kocaman yarık izi nasıl oldu ? (Biraz ürkmüş şekilde sorar)-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 (elini yanağına atar gülerek) 9 Yaşındayken abim balta sallarken yüzüme fırlamıştı ama


 bir şekilde ucuz atlattım ama bir an öleceğime inanmıştım o an hatta Abim korkudan altına işemişti (Kahkaha atar) bir kaç hafta boyunca yataktan kalkamadım ama Tanrıya şükürler olsun halen yaşıyorum. (Haru gerçekten de kıracağım kafanı Aptal)

Birlikte gülerken onları izleyen hizmetkarlar şaşkınlık içinde onlara bakıyorlar Çünkü uzun bir aradan sonra Gilbert'in güldüğüne şahit oluyorlar Şatoda büyük bir şen vardır.


-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Albert'i buraya çağırır mısınız ?


Hizmetkar: hemen efendim!-Albert Buyrun efendim beni çağırmışsınız (Önünde diz çöker ve sonra kalkar)

-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Tatsu için uygun kıyafetler ayarlamanı istiyorum ve şu Oluşturulan Konsey hakkında bilgi edinmenizi istiyorum.

Ve yarına tüm halkı Şatonun önüne toplayın önemli açıklamalar yapacağım Tören için hazırlık yapın.

-Albert Efendim, Kıyafet ve temizliği için Tatsu'nun bizimle gelmesi gerekiyor.


-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Anlaşıldı, akşam yemeği hazırlığına başlanılsın.-Albert Lordumuz ile nasıl tanıştın gilbert anlat bakalım. (Gülümseyerek sorar)


-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 (gülümseyerek cevap verir) biraz çok koştum ama sonuçta kendisiyle tanıştım, O kocaman CANAVARI havalı bir şekilde öldürdüğünü gördüğümde onunla konuşursam belki bana da böyle şeyler öğretir. bu şekilde Kendi kasabımı korurum diye düşündüm, Bak gerçektende şu anda çok gaza geldim! ( Kahkahalar atar)

-Albert Gilbert, efendimiz 2 yıl aradan sonra ilk defa gülüyor gerçekten iyi bir delikanlısın.


-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 Neden ? Daisuke Lordumuz ile ilgili mi ? (Hüzünlenirler )O esnada banyoya doğru yürürler

-Albert Evet ne yazık ki öyle oldu Daisuke Lordumuz ve Reiko kraliçemiz öldükten sonra Gilbert çok zor dönemler yaşadı ama bir şekilde birdenbire o büyülü şeyler ortaya çıktı ve Daisuke Lordunun aslında bir Suikast ile öldürüleceğini hiç kimse düşünmedi özellikle o hainlerin ölmesi çok iyi oldu.

-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 gerçekten mi...? Daisuke Lordumuz çok iyi biriymiş hatta Venora kasabımızı ziyaret etmiş bir kaç defa.. böyle olduğunu bilmiyordum (Gözleri dolmuş şekilde etrafına bakınır)

-Albert Nasıl bilmiyor musunuz? Gilbert Lordumuz halka açıklamalar yaptı ? sizler katılmadınız mı ?

-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 Ailem pek bu tür şeylere katılmazlar ama söylentiler duydum bir kaç yerden.

-Albert duşunuzu aldıktan sonra buraya bıraktığım eşya ile kendinizi kurutup beni çağırın kapının önünde diğer hizmetkarlara haber verirsiniz gelirim hemen.


-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 Teşekkür ederim Albert~abi.. (Utanır)

Ve üstünü çıkartıp direkt suya atlar. Eğleniyordur ve sonra kendi, kendine konuşmaya başlar

-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 Gerçekten süper bir yer acaba Haru burayı görse nasıl düşünürdü (güler) kesin ağzı açık etrafına bakardı salak

Tatsu duşunu aldıktan sonra kıyafetlerini de giyer ve daha sonra Gilbert'in yanına gider Albert ile birlikte.-Albert Lordum hazırlandı Tatsu.


-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Vay... gerçekten de yakışmış üstündekiler (Gülümseyerek)

-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 Hıhı teşekkürler (Mutlu olduğu yüzünden anlaşılır)

-Albert Lordum Jouchi geldi yanında başka insanlar da var..
-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 kimler gelmiş ? gelsinler.


Jouchi yavaşça içeri gelir önünde diz çöker ve konuşmaya başlar:Lordum Tatsu'nun Ailesi çok ısrar etti benimle Birlikte gelmek için ne yapsam ne etsem Annesi ikna olmadı bu konuda kendimle birlikte getirmek zorunda kaldım Özür dilerim Lordum

-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Gelsinler içeriye hatta Dur bir dakika biraz misafir alanında onları karşılayın biz Tatsu ile birlikte geleceğiz.

-Jouchi Anlaşıldı efendim.

-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 yemekler hazırlandı mı ?

Hizmetkar: Hazır nerdeyse Lordum.

-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Tatsu hadi gidelim Ailenin yanına Annen senin için endişelenmiş süt kuzusu (Kahkaha atarak)
-𝗧𝗮𝘁𝘀𝘂 ben süt kuzusu değilim bir kere! (Suratını buruşturur) -𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Kesinlikle öyledir hadi gidelim.


Merhabalar, Kami no Namida 4 Bölüm son olacaktır, çünkü shield story tüm faaliyetlerine uzun bir süre önce son vermiştir. 




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanrı'nın gözyaşı (Kami no Namida)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin