𝗚𝗶𝘇𝗲𝗺𝗹𝗶 𝗞𝗼𝗻𝘀𝗲𝘆!
𝗧𝗮𝗿𝗶𝗵: 783, Mayıs 24
-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Yavaşça Arenaya doğru yürümeye başlar ve uzun bir aradan sonra arenayı gördüğü için görkemli görünüşüne hayranlık ile etrafına bakınır.
(Arenanın hikayesi)
Eskiden dünyaya cehennem derlermiş. Sayısız büyülü yaratık ve onların içinde en zayıf olan insalık... İnsanlık asla onlara karşı güçlü olamamış. Sonra Tanrı sadece 5 kişiye Büyüyü Öğretmeye ve onların da diğerlerine öğretmesine karar vermiş... 5 Kişi İnsanlığı devasa bir çatı altından birleştirmiş. Lakin uzun süre güçlü olan bu 5 kişi... Kendi aralarında savaşmış... En sonunda Kuzeyli olan Güneyden geleni öldürmüş. Bunu gören doğulu ve Batılı bunu Tanrıya bildirmişler. Tanrı, büyünün insanlık için fazla olduğuna karar verip dünyadan tüm büyü ve yaratıkları çekmiş. Ve 4 Büyük olarak bilinenlerden güçlerini almış. Bundan sonrada insanlık kendi içinde bir savaşa sürüklenmiş. Her bir Büyük ölmemek için öldürmeyi seçti. Sonunda Tanrı bu 4 Büyüğe sinirlenmiş ve onlara Tanrıya adanmış ihtişamlı bir arena yapmalarını ve orada yeni Efendilerini seçmelerini söylemiş. Yıllarca inşaası süren arena tüm insanlığın can damarı olmuş. Sonunda 4 Büyükte çatıştı ama bu günlerce sürdü. Sonunda Tanrı 4 bölgeye ayrı bir Kutsama vermiş ve savaş bitmiş. Daha sonra 4 büyük kendine 4 Büyük İmparator demiş. 5. Bölge kimsesiz kalınca Batı ve Güney hemen kendi haklarını iddia etti. Güney, 5. Bölgenin soyu Güneyli olduğunu iddia etmiş, Batı da oradaki zengin madenlerin kendilerinden çalındığını öne sürmüş. Suçlu bulunan Kuzey ve savaşmaktan kaçınan Doğu hak talebinde bulunmamış. Tabii bunlar sadece bir efsane... Çocukken annelerin çocuklarına anlattığı "4 Büyük İmparator" efsanesi...Doğu, kuzey'den gelen Askerlerin giyinişine ve farklı tarzda olan Kılıçlarına göz atar 𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁.
Doğu İmparatorluğunun askerleri siyah bir zırha sahiptir
Zırhlarının üzerinde bir kesik izleri vardır bunların da anlamları bulunmaktadır.'Kesiklerin anlamı' bu Zırh rengi İmparatorluk adına ölen Kahraman Askerlerin öyküsünü anlatır.
Kesiklerse savaş esnasında öldürülen bir lordun öyküsünü hatırlamaları içindir.
Kılıçları ise çok fazlasıyla uzundur hatta Efsanelere göre Kelleleri almak için en iyi şekillin bu olduğunu düşünürler.Kuzey imparatorluğu tam tersi sıkı bir Zırh giyim tarzına sahiptir genel olarak nerdeyse vücutları hiç nefes alamayacak kadar kalın bir görünüşü vardır.
Askerleri kılıç yerine Balta ve Küçük kalkan kullanırlar.-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Hoş geldiniz, onurlu savaşçılar!
Büyü öğrenmek için yapmanız gerekenleri anlatıyorum dikkatlice dinleyin.Gözlerinizi kapatın ve aklınızda hayatınızın nasıl olmasını istediğinizi canlandırın.Sizlere vereceğim semboller sizlerin büyü gücünü yansıtacak .
Her sembol sizin kişiliğiniz ile orantılıdır.
Öncelik olarak olduğun bölgede kendi etrafınızda şu şekilde Daire çizin.
Ve Pentagram şeklinde çizin ve köşelerine kanınızı damlatın.Zihninizde en çok düşünmeniz gereken kişi Tanrı'dır, Ona olan bağınızı düşünün.Gözlerinizi açın ve söylediklerimi tekrarlayın; Biloushi no Staaara Herkes: Biloushi no Staaara
-𝗚𝗶𝗹𝗯𝗲𝗿𝘁 Büyünün etkisi ancak rakibinize olan öfkeniz kadardır, bu sözleri söylerken rakibinizi kafanızda canlandırın.
Herkesin içerisinde etrafında soğuk bir hava yaymaya başlayan birisi belirir.
ve o kişiye seslenir Gilbert, hey sen? Adın ne ?Ben mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı'nın gözyaşı (Kami no Namida)
ActionKami no Namida Manga hikayesi olarak yazılmasına rağmen, novel bir Hikayeye dönüştürülmüştür. Resmi Manga çıkış Tarihi 2028, Haziran. Gilbert'in ve Güney imparatorluğunun yaşadığı büyük bir fantastik evrene Hoş Geldiniz!