- 15 -

382 30 16
                                    

Yorum yapmayana hoca derste bilmediği yerden soru sorsun ✌🏻

~∆~

"Beomgyu!" koşarak ikilinin yanına varmaya çalışan Taehyun ayağı takılarak düşmek üzere halleriyle yürüyorken Beomgyu normal bir bakış atmış, Yeonjun şaşkınlığını sunmuştu.

"Taehyun?"

"Merhaba Yeonjung hyung." Yeonjun'a bakması ardına hemen Beomgyu'ya dönen Taehyun telefonunun ekranını açarak çektiği ikiliyi göstermişti. "Bak, ben kimlere rast geldim."

Beomgyu fotoğraflara tek tek bakıp incelerken Yeonjun'da uzaktan bakmaya çalışıyordu. Kai'yi görmesi ile ise telefonu hızla eline almış, olana tanık olmuştu.

"NE!"

"Yani şimdi bunlar gerçek mi?" Beomgyu'nun sorusu üzerine,

"Evet Soobin çapkın herifin tekidir ama sevmediği kişileri kolay kolay ve ani tanımayla öpmez." diye yanıt vermişti Taehyun.

"Olan Kai'ye olacak! Yanlış sularda yüzüyor salak!"

"Belki de doğruyu buldular Yeonjun. Lütfen kötü düşünmek yerine olumlu bak."

"Ama Beomgyu.."

"şşş! Onlar gerçekten mutlu gibi, hı?"

"Ya değillerse, olmayacaklarsa?"

"Yeonjun! Sevmediğin üvey kardeşine olan bu korumacı abi tavırları neden?"

"Evet Kai'ye gıcık oluyorum ama sevmiyor değilim seni salak! Öz olmasa bile o benim kardeşim. O farkında değil ama ben onu her şeyden korudum. Sadece belli etmemeye çalışıyorum çünkü babası ve o tam bir sülük, yapışsın istemiyorum."

"Kardeşini seviyor olmana sevindim Yeon"

"Fakat konumuz bu değil şu an. SOOBİN'LE KONUŞMAMIZ GEREKEN KONULAR VAR!"

"Öncelikle sakin olmalısın. Aksi takdirde konuşmana izin vermeyeceğim."

"Af buyur?"

"Kavga çıksın istemiyorum Yeon!"

"Evet, geçen mahalleyi inletmiştiniz mesela" Taehyun'da sözlere ekleme yapınca ikili bir bakış atmış, sonra konuşmuştu Beomgyu, "Eve döndüklerinde ben Kai ile, sen SooBin ile konuşma yapacaksın fakat dayağını değil ağzını konuşturacaksın. Tamam mı Yeon?"

"Denerim"

"Yeon!"

"Üf tamam"

"Güzel"

"Peki ben ne olacam? Yine dış kapının dış mandalı falan??"

"Nikah şahidi olursun"

"Ne?"

"Yavaş gel Beomgyu. Ne ara kabul ettim onların birlikteliğini de gelmiş böyle konuşuyorsu-" lafının kesilmesine neden olan dudaklarına bastırılan işaret parmağı olunca şaşkınca bakmış kalmıştı Yeonjun.

"Onlar için değil ama istiyorsa onların da şahidi olabilir"

"Ne?"

"Sen bu durumu anlayana kadar biz Taehyun'la gidiyoruz." Taehyun'un kolundan çekiştirip beraberinde sürüklediğinde Yeonjun'a sürüklendiği biçimde bakmaya çalışmıştı genç. Yeonjun ise ikiliye şaşkın bakıyordu.

"Taehyun'u nereye kaçırıyorsun? Beni bekleyin!"

* * *

"Seni de evine bıraktığıma göre artık ben gideyim Kai. Hoşça kal"

lemonade ☘ beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin