- 14 -

412 32 30
                                    

Yorum atmayanların sevdiği yiyecek (mesela dondurma, çikolata vb) yiyemeden yere düşsün,, ✌🏻

~∆~

"Ne?"

"Ah.. Çok mu ani oldu?"

"Geç bile kalındı aslında ama nE?"

"Hoşuma gidiyorsun işte be adam"

"Bir dakika, rüyada falan olmalıyım? Onca telaşlandırmadan sonra bu sözler.."

Kendine gelmeye çalışıp biraz düşündükten sonra ellerini BeomGyu'nun yanaklarına dokunduran Yeonjun, gözlerini onunkilere sabitlemişti.

"Şaka falan? ya da bir şey demekten vazgeçtin? Doğruyu söyle, oynuyor musun benimle?"

"Ah, sakin ol!" ellerini Yeonjun'un ellerine dokunduran Beomgyu, gözlerine odaklandığı adamı biraz izledikten sonra devam etti, "Evet, sana söyleyeceğim birkaç şey var aslında fakat az önceye kadar aldığım kararlar iptal oldu."

"Ne?"

"Bak Yeonjun, ben senden zaten hoşlanıyordum. Hoş çocuktun, ilgimi çekiyordun. Kai'nin sizin guruba girmek istemesi ekmeğime yağ sürmüştü. Seninle irtibata geçtiğimde tepinmekten koltuk yaylarını bozacak dereceye geldim. Neyse buralar detay kısımları. Sonra bir gün Soobin bana mesaj attı. Senden uzak durmam gerektiğini söyledi."

"Bak hergeleye! Ona neymiş? Ne karışıyor?"

"Çünkü o da senden hoşlanıyor Yeonjun"

"Ne?"

"ya da du.. Emin değilim, hatta bir gram olsun güvenim yok ama Kai'den hoşlanmaya başladığını söyledi. Sırf onun duyguları ile oynamasın diye ben senden vazgeçmiştim fakat onun sonradan dönmesi.."

"Öldüreceğim onu!"

"Hayır, benim ufak çaplı planlarım var Yeon. Onları harekete geçirirsek Soobin'in gerçek duygularını öğrenebiliriz. Umarım intikam için Kai'yi harcamıyordur."

"Öyle bir halt yerse başını ezerim onun!"

Omuzlarını düşürerek planını düşünmeye başlayan Beomgyu'ya zıt gözlerini odakladı gence Yeonjun, "Peki sen, duygularında sahici misin?"

"Evet. Belki Soobin'e Kai'den hoşlanıyorum demiş olabilirim ama sırf Kai'yi korumak içindi. Şimdi ise her şeyin farkındayım diyerek onun dibinde dolaşıyor."

"Bak.. Soobin iyi çocuktur ama ş*refsiz bir çapkın! Çok kez sevgili değiştirdi. Gerizekalı biseksüelin teki! Okulda boşta kız ve erkek bırakmadı. Bir şeyler yapmamız şart. Bana planını anlat."

Yine omuzlarını düşüren Beomgyu dilinden dökmeye başladı kelimelerini.

* * *

"Kai, bu çilek suyu aşkı nerden geldi sana Allah aşkına?"

"Senden"

"Ne?"

"İnstagrama çilek tarlasında çektiğin bir fotoğraf paylaşmışsın. İşte o gün bugündür çileklere aşığım."

Ufak çaplı bir durgunluk ile ne diyeceğini bilemez hallerde gözlerine odaklandığı gence sadece bakmakla yetinebilmişti Soobin. Kai ise devam etmişti sözlerine,
"Ama çilekleri seven adama daha çok aşığım."

"Ne.."

"Umarım cevabımı güzel bir şekilde belirtebilmişimdir sana." arkasına rahatça yaslanıp bir tepki vermesini beklediği gence uzunca bakmaya başladığında diyeceklerini tarttı Soobin.

"Beklemediğin karşılığı verirsem ne olur halin?"

"Vereceğin karşılığa bağlı"

Bu kez uzunca bakıyordu Kai'nin gözlerine. Gücünü toparlayıp ayarlıyordu kendini konuşmaya..

"O sen misin?"

"Kim ben miyim?"

"O bana yazan anonim hesap.. O çocuk sen misin?"

"Kim bilir" sözü eşliğinde omuzlarını kaldırıp indiren Kai uzunca gönderdiği boş bakışları ile Soobin'i ele geçirmişken genç cevap verdi,

"Güzel o halde. Ben de ikiniz arasında seçim yapmakta zorlanıyordum."

"Ne"

"Aynı kişiysen sorun yok"

"Soobin sana bir şey soracağım"

"Evet?"

"Benimle, bana gerçekten ilgi duyduğun için mi sevgili olmak istiyorsun?"

Susmuştu genç. Duygularından emin olmayan hallere bürünmüştü. Her ne harekette bulunursa o tuhaf bir yola gidiyordu. Vereceği cevap gidişatı değiştirecekti. Peki.. Şimdi ne demeliydi kendisinin bile emin olmadığı soruya cevaben?

"Ne dersem her türlü üzülecek, ne dersem her türlü mutlu olacaksın. Bu yüzden sadece gözlerim konuşsun ki sen anla. Ben sana karşı ne hissediyorum?"

Konuşurken bile kahvelerine odakladığı kahveleriyle durumu açıklığa kavuşturmaya çalışıyorken uzunca süren bakışlar ardına olmuştu ani, beklenmedik bir hareket.

Kai bir anda dudaklarını gencin dudaklarına dokundurmuş, ufak bir süre ardına çekilerek onun gözlerine yine odaklanmıştı. O sırada Soobin şaşkın ve ne diyeceğini bilemez bakışlar sergiliyordu.

"Bakışlarının tercümesi bana, çıkar beni bu akıl karmaşıklığından, diyordu. Çıkarabildim mi seni?"

Bir şey demeden halen şaşkınlığını yenmeye çalışan bakışları ile bakıyorken Kai sırıtmıştı. Arkasına doğru yaslanmaya yeltendiğinde ise yakasından tutan Soobin onu kendine tekrsr çekmiş, o da dudaklarını onunkilere dokundurmuştu.

Tam bu esnada homurdanarak yürüyen Taehyun ikiliyi fark etmesi ile duraksamış, hallerine bakmış kalmıştı.

"Soobin! Kai!"

Onlar orda pembelerini birbirine temas ededursun, Taehyun hızlı adımlarla fotoğraflarını çekerek orayı terk etmişti.

Dudakları birbirinden ayrılan iki genç şimdi birbirine kesintisiz, tek kelime etmeden bakıyorken ardına ikisi de sırıttı.

"Sanırım bu evet demek?"

"Sanırım bu evet demek"

~∆~

Yehuu günü günü güno hepinize

Bölümde bazı kesitler güzelken bazı kesitler işkillendirici, bazıları ise -Taehyun- merak uyandırıcı idi.

nİDEN o çOCUK fOTİLERİNİ çEKTİ??

neyse sonraki bölümlerde görersiniz

hojca qalın, kendinize cici bağın, gidyom ben. muah 😽💙

Uyanınca şaaparsınız~
Ben finale (sınava) koşuyorum
[07.58]

- sweet-kookiem

lemonade ☘ beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin