Yorum yapmayanın sevmediği ders uzasın ✌🏻
~∆~
"Bana, ona güvenmiyorum diyerek caydırma konuşmaları yapma boşuna Beomgyu. Seviyorum, bitti."
"Hayır böyle bir şey yapmayacağım. Evet, güvenmiyorum ama ikiniz de bir yola girdiyseniz sadece mutlu olmanı dileyebilirim."
"Olacağız"
"Umarım"
* * *
"Kardeşimden uzak dur diyeceksen hiç konuşmayalım Yeonjun."
Sözü ardına yönünü çevirmeye çalışan Soobin'i omzuna attığı eli ile durdurmuştu Yeonjun, "Hayır, sadece onu üzme diyeceğim."
"Hm?"
"Bak Soobin.. Bilmiyorum sen fark ettin mi ama senin beni sevdiğini ben zaten biliyordum. Bunu mesajlarda da belirttim. Sırf bana inat olsun diye kardeşimi emellerine alet ediyorsan vazgeç. Hiçbir kazanç elde etmezsin, aksine kaybın olur."
"Bir de bu konu hakkında konuşmayacağım diyordun.. Çekil önümden seni serseri!"
"Sözümün sonunu dinle Soobin!"
Göz odağı kurmadan olduğu yerde dikilmeye devam eden Soobin'e düşürdüğü omuzları ardına sıkkınca nefes verip bakmış, konuşmasına devam etmişti genç, "Eğer onu gerçekten seviyorsan size mutluluklar dilemek dışında bir şey yapamam Soobin. Ama onu seviyorsan"
Kafasını anlık kaldırıp Yeonjun'un gözlerine dik bir bakış atarak, "Seviyorum" cevabını verdiğinde kaldı bir müddet ikili öylece.
"Umarım gerçekten seviyorsundur benim ayran gönüllü arkadaşım"
"Evet seviyorum benim saf gönüllü arkadaşım"
"Güzel, gözüm üstünde. Bir yanlışında yersin yumruğu. Acımam, bilirsin."
"Tabii, o geçenki adamı muşmulaya benzettiğini unutmuyorum"
"Aynen öyle!"
"..benim için"
Bu kez susmuştu Yeonjun. Sadece bakmıştı..
"Sevgiline sadık kal seni hergele!"
Göz devirip yoluna devam ettiğinde arkasından bakış atan Soobin, Yeonjun'un Kai'nin evine adımladığını izlemişti.
"Korkma Yeonjun, bu kez gerçekten hislerimde ciddiyim."
* * *
"Ah Beom! Ben limonata sevmiyorum, çek şunu! Resmen inat ediyorsun ya! Çilek suyu seviyorum ben, git öte!"
"Neden abinle zevkleriniz ortak değil sizin ya? Bak güzel arkadaşım, benim limonatam herkesin yaptığına benzemez. Kaçırma bu şansı, iç şunu."
"Niye zorluyorsun anlamıyorum ki"
"Hey n'oluyor burda?" salonun kapısından kendini gösteren Yeonjun'a ikili ani bir bakış çevirdiklerinde kaçacağı fırsatı bulup kalktı koltuktan Kai.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lemonade ☘ beomjun
Fanfic"Limonata içelim mi?" beomjun ✌🏻 ~×~ Bir ilk gerçekleştiriyorum sayfamda. 4 yıl aranın ardından başka bir grup için fic yazıyorum ✌🏻 BigHit family'den henüz çıkmadım ama zjdjnsjf evet TXT üyelerimize merhaba diyin :) © sweet-kookiem