Cho Jin przez całą noc,nie mogła zasnąć ciągle myślała o tym,że niedługo zacznie chodzić do zwykłego liceum jak reszta nastolatków w jej wieku,na samą myśl,że pozna jakieś miłe osoby uśmiechnęła się lekko.Nigdy nie uczęszczała do szkoły,od dziecka była uczona prywatnie w domu a dlatego,że jej ojciec nie życzył sobie,aby jego córka chodziła do zwykłej,biednej szkole.Dziewczyna zawsze była porównywana do starszej siostry,choć sama Cho Jin tak nie uważała,marzyła aby być taka pracowita jak Jo Hyun.
Choć ma dobre oceny,gdyby nawet pracowała ciągle to nigdy nie stanie się jak ona.Gdy najstarsza z sióstr zdobywała sukcesy,ojciec był nią zafascynowany była inteligentna,grzeczna i pracowita jak sam tak starszy mężczyzna uważał o najstarszej z córek nie to co młodsza.Nie raz Pan Park odbierał Cho Jin z komisariatu policji za bójki,ojciec dziewczyny nie wiedział dlaczego to robi,oczywiście dziewczynie się za to obrywało bo jak,mężczyzna który ma sławną firmę i wszyscy go znają z ułożonej rodzinki,to co pomyślą o tym,że jego córka doprowadza się do bójek?
Nastolatka robiła to i wyłącznie z osób oraz zwierząt,którym dokuczają.Dziewczyna widząc to nie może sobie tak normalnie przejść,jakby ją to nie intersowało ona musi im pomóc bo kto nie inny?
Cho Jin słysząc dźwięk budzika,zerwała się do siadu zabierając telefon do ręki,dziewczyna od razu wyłączyła dzwonek i sprawdziła godzinę,nastolatka odepchnęła z ulgą widząc dziewiątą nad ranem
—Czyli mam jeszcze dwie godziny —szepnęła cicho i wstając wyszła z pokoju i powolnym krokiem ruszyła do łazienki,zamykając drzwi na klucz.— Dzisiaj chyba nie zaszkodzi wziąć ciepłą,kąpiel w wannie — pomyślała i odkręciła odpust od wanny,aby woda sobie na spokojnie leciała do niej,dodając przy tym szampon o zapachu truskawek,rozbierając się uczesała włosy w niesforny kok,niektóre kosmyki uwolniły się i swobodnie opadały na nagie ramiona dziewczyny,Cho Jin nie przejmując się tym weszła do wanny,zakręcając odpust.
Po chwili,po całym ciele dziewczyny rozszedło się przyjemne ciepło.
Nastolatka przymknęła oczy i odpręrzyła się.
—Ciekawe co będziemy robić na zajęciach—pomyślała dziewczyna,oby dziś nie było pierwszaków—wspominając o rozpieszczonych pierwszakach,Cho Jin przewróciła z irytacji oczami,po piętnastu minutach nastolatka czując na palcach u rąk zmarszczki,wyszła z wanny i wytarła się ręcznikiem,ubierając na siebie najpierw bieliznę a potem czarne jeansy z dziurami na kolanach, białe skarpetki za kostkę,które miały po bokach ilustracje truskawek,oraz czerwony luźny golf a do tego lekki,złoty wisiorek.Włosy związała w kucyk,zostawiając lekką grzywkę na przód a na nie potem czerwono-białą bandanę,która dodawała uroku jak i podkreślała outfit,dziewczyna dziś postanowiła poszaleć i robić sobię lekki makijaż,składając się z kresek w stylu ,,oczu lisa,, powieki pomalowała na odcień czerwieni,Cho Jin nigdy nie przepadała za szminkami a do tego czerwonymi,lubiła naturalny kolor swoich malinowych ust,gdy dziewczyna skończyła od razu pobiegła do kuchnia,aby na szybko zjeść śniadanie,wlała wodę do czajnika.
—Co by tu zjeść..—mruknęła nastolatka,patrząc na składniki—niech będą tosty—pomyślała i wzięła się do pracy,wyjęła chleb tostowy i nałożyła swoje ulubione składniki takie jak ser,pomidor i szynka.
Po dziesięciu minutach śniadanie miała gotowe,więc zaczęła jeść przeglądając plan zajęć na dziś.
—Huh?—zdziwiła się dziewczyna—Jak to dziś nie ma zajęć?!—wykrzyczała na cały dom,na szczęście nikogo w domu nie było.—To na co się ubierałam?..—mruknęła nastolatka.Cho Jin postanowiła,że jak się ubrała to powinna wyjść na jakiś mały spacer,nawet pogoda dziś dopisywała dlaczego,więc nie skorzystać?
Dziewczyna wychodząc,zabrała ze sobą klucze od domu i włożyła je do torebki.Nastolatka mimowolnie uśmiechnęła się,przypominając sobie jak nie raz się gubiła w okolicy,aż jej policja nie znalazła,ojciec przez trzy miesiące nie wypuszczał jej z domu.
—I gdybym nie pobiegła za tym kolesiem co prawie udusił tego psa,już by nie żył—wechstnęła—ten debil powinien siedzieć—warknęła zła.
CZYTASZ
Zostań Moim ,,Szczęściem,,|| Han Seo-Jun || !!ZAWIESZONE!!
RomanceKsiążka napisana o historii miłosnej z szkolnym,przystojnym chuliganem o imieniu Seo Jun. Park Cho Jin nigdy nie chodziła do szkoły,za dziecka była uczona prywatnie w domu. Gdy była mała,zawsze marzyła o uczęszczaniu do szkoły,poznać ludzi,mieć przy...