✨începutul✨

661 27 3
                                    

totul incepe normal
tu ești în bătălie, omori titani până când vine unul și era aproape să te mănânce dar te salvează levi și te duce pe o casă.
-oi! trebuia să fii atentă y/n.
tu roșie nu știai ce să zici așa că dai din cap că da.
levi se uita la tine apoi pleacă zâmbind.
seara, erai in jurul focului de tabără cu levi hangie și restul echipei.
tu te duci să îți iei ceva pe tine că îți este frig dar levi îți dă pelerina lui.
-levi. dar ție nu ți-e frig?
-chiar de loc.. acum lasă-ți pelerina aia pe tine sa nu răcești.

                           *levi pov*

ce e cu mine? chiar îmi place de ea?
nu... nu poate fii adevărat... abia ce a intrat în trupele de cercetare și nici măcar nu sa descurcat așa de bine in misiune.

                          *a doua zi*

te trezești puțin obosita deoarece ai stat la povesti până seara târziu, te îmbraci in echipamentul tau, te urci pe cal și te întorci înapoi cu trupele din misiune.
levi te conduce acasă pentru că tu stai destul de departe de ceilalți. când coborâți de pe căi levi e apuca de talie și te sărută.
tu neștiind ce să faci îl împingi și îl întrebi speriata de ce a făcut asta
levi îți spune că nici el nu știa ce făcea așa că își cere scuze.
te lasă la ușa casei tale apoi pleacă. tu intrii in casă și te incui in camera ta pentru vreo 2 ore pentru că ți-a dat sângele pe nas. cu greu te scot părinții tăi din cameră sa vii să mănânci cu ei cina. tu le povestești cum a fost în misiune (dar nu le zici de partea in care te-a sărutat levi și când ți-a dat pelerina lui). Intr-un final te duci la tine in cameră și te arunci direct in pat tu fiind extenuată de la misiune.

❤️levi x reader ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum