Olum babam sevdi ya bu Ahmeti sevgilimisiniz diye soriyo töbü töbü. Bide baba olcah coh ayip kjsjsjsk
Sefqilim bir wolffff woww çoh havalı olurdu ama onun içinde jksjakkdjaskjd çünhüüü wampur sefqiliiiiiiiii ahey ahey la bizim çocuğumuz ne olur wamwolf çoh mantıhlıı
olum ben niye bunu düşünüyom kiğğ töbü töbüüüüüü neyse coh ayıp tm sstm .s.sss İyiki o benim düşüncelerimi okumuyor ksjdksdj evet mal şu an onun düşüncelerini okuyomuyum diye düşünüyor mesaj attım evet okuyorum puahahahah
ama ben ne yapıcam o zaman düşünmeden bişey olmazkiğ ahey ahey buldum kulaklığım benim aşkımmmmmm mal işte şarkı söylemeye başladı ve hiç bir şey düşünmyor.
Gibip şu karıyı ısırsam mı mal mal konuşuyo dediğinide anlamıyohh. Ahey ahey şu taş çocuk beni mi düşünüyoğğ evet la ahey ahey sevgilim var mı diye düşünüyo ve arkadaşlarına soruyor yoğkkkkkkkkk diye bağırasım geldi olum çoh taşşş. Niyese zil çaldı zaten eve gidiyoh.
Daş çocuh bana doğru geliyor ahey ahey ölüyoğmmm. Telefon numaramı istiycehmiş. Ağzını açmadan direk numarayı söyledim şok oldu ama yinede telefonuna yazdı. ksjdksjdksjdksjd
Sıra bende wolf boyun dudağında s.s.s
Ahey Ahey o adam kim? Şuan acayip öfkelendim=wolf olmak. Etarfta ben ve ikisi var fırsat bu fırsat git boğazını kes Ahmet hadi lan. Allaaaah kimse beni tutmasın. Wolf koşuşumu yaparak oğlanın üstüne atladım.
-Ahey Ahey sen kimsin lan şimdi öldün oğlum. Tam pençemi galdır dımm. Oha Alev gözleri kıp kırmızı dişleri kolum gadar olmuş oha üstüme atladı.
-Layn noluyor Alev kendine gel.
-Sen kim oluyonda benim taşlarla takılmama karışıyon.
Bir hareketle onun üstüne çıhtım-fesatlık mod:on nsnsjssj- hala bana sinirli bakiyir. Oğlan kaçtı haliyle ben Alevi'in göLerine bakıyorum tab2d maaşallah tü tü tü. Birden beni itti. Ben götümün üstüne düştüm. Tekrar ayağa kalktım insan geri döndüm Alev'in kolundan tuttum.
-Ayem soriyy.
-Riliy now.
-Ye bah Alev ingilizcem kötü romantizim olsun diye azıcık konuştum now bana bah humen ol adamı hasta etme niye o boy a numaranı verdin?
-Bikoz çoh tatlu bende onun düşüncelerini read oda yanıma numaramı almak için gelmiş bende verdim, belki ilerde canım pipıl kanı çekerse onukini içerim sende arta kalan et butu yersin.
-Olsun yu yinede verme sonra tuvalatlere 'hot geceler için ara bebek :D' yazarlar.
-Haaa senin bana yapacağın gibi O.o
-Yani ama ben vazgeçtim glw neyse hadi gidelim.
-Herkea kendi evine hatta sen bize gel babam seni bi sevdi bi sevdi nerdeyse yiyecek o kadar çoh sevdi.
Neee ye-yemek mi?
Yoh la o anlamda diıl salah neyse hadi gideh.
Elimi mi tutun sen?
Ay pırdın soriy.
Elimi bıraktı onun evine doğru giderken telefonum çaldı.
Arayan:wolf ana
Oğluşum nerde kaldın?
Ben arkadaşıma gidiyorum.
Şu kız olan mı?
Evet.
Aman odada yalnız kaldık diye azmayın yawrum.
Oha anne neyse görüşürü.
Telefonu kapattım Alev'in ağzı açık kalmış.
-Ne oldu gız?
-Oha annen... Tövbe tövbe bak sonumuz Teen Wolf daki Scott ve Allison gibi olmasın.
-Lan onlar ayrıldı sonra kız Derek i öldürdü sonra kız öldü.
-Suus lan ben zaten ölüyüm zaaa o zaman sorun yok.
-Oha yani şey yapabilir miyiz?
-Yuh öldürürüm olum seni.
-Tamam lan hadi uçah ama ben uçamıyom artık kotayı doldurmuşum sen beni uçuracaksın sıpaydim.
-Tamam kurt gafa.
Belimden tutu beni kaldır yukarı çıkardı.
-Aaaa dayanamıyorum dedi ve beni bıraktı ben ağaçlara çarpa çarpa yer düştüm. Kafamı kaldırdım bir evin bahçesindeyim bir kadın elinde bezbol sopasıyla dövmeye başladı.
-Anneee nabiyon o ben arkadaşım!!!
-Nee!?
-Of anne ya Ahmet gel of anne ya çocuğun suratı gitti ya.
-Kızım ben ne biliyim birden bahçeme düşünce hırsız sandım.
-Aman amaaan.
Eve girdik. Merdivenlerden çıkarken bir çocuk durdu bana birde Alev'e baktı.
-Alev bu taş oğlan kim?
-Ne taşı la o benim wolf boy'um.
Oha bana wolf boy'um dedi.
Tabi olum ne sandın.
Yerim seni gerçek anlamıyla değil.
Bende seni yirim.
-Aaaaleeev kendinden geçme şurdan sevgilinini ıstırırım mal gibi galırsın.
-Ben kurt adamımım. Dedim ve ona kurt bakışımı attım niahhahah çığlım atıp gaçtı. Beraber odaya çıktık beni yatağa oturttu, kanları temizledi ama hiç canı çekmiş gibi bakmadı yani kanımı emmek istemedi. İlginç.
-Neden kanımı emmek istemedin?
-Bilmem zaten gerek kalmadı hemen iyleştin.
-Ah doğru ben acıktım acaba şu numaranı verdiğin çocuğu yesek mi?
-Olur valla hadi kalk gidiyoz.
Öhöm öhö bitti niahahhaha baya uzun yazdım daha yazardımda vazgeçtim.
Vote and yorum istiyom hade bakalım s. s.s.s ßß
Multide Alev'in bacısı salah ama sehsü acaba bunula mı çıhsam heheyt şaha lan .s.s.s.s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahey Ahmet Ahey Alev
HumorBen bir vampirim ama o bildiğiniz soğuk, aksi, korkunç vampirlerden diılım tab2de .s.s.s Kafa kızımdır. Erkek meraklası tatlı sehsü mal bir kızım işte.