Ahey7Ahey

75 10 10
                                    

Eve geldim anam yoh, appam yoh, father yoh, piç kardeşim yoh. Lan Alev'i mi çığırsam nys boşver ben en iyisi kipat ohumak. Elime BİZE NASIL KIYDINIZ? Kitabını aldım Allah'ı ölüyom. Piç herif kızının halasıyla cık cık sonrada karısı ve çocuğu İso görüyor. Çocu öldürüyor kadın aklını oynatıyor. Kızları yıkılıyor annesi ölüyor İso zaten ölü babası hapiste. Şuan ağlıyorum duramıyom erkeğim lahin duygularım var aq.

Kapı çalar of anam geldi bi sarılayım ya o kadın anam olaydı valla iyice ağlamaya başladım.

O
M
G

Gelen... Aleeeeeeev... OMG...

-Oha lan noldu sana?

Birden ona sarıldım. Ne yaptım? Sarıldım ☺.

-Ahmet Are You Okey?

-Bana okey deme aklıma AYNI YILDIZIN ALTINDA GELİYOR AKLIMAAAAAA.

-Oha onu izledin mi?

-ühüühühühü eed.

-İçeri geçsem diyom.

-Geç bacım.

-Ee neden ağladın?

-Kitap okuyordum... Ağlamaya başladım.

-Hangi kitap?

- BİZE NASIL KIYDINIZ?

-Him pihi okudum onu.

-Okey?

-Okey.

-Sen benim Hazal'ımsın.

-Hö.

-Yok bişi ya sen beni hakkat seviyon mu?

Bir şey demedi. Of acaba ona açılsam mı? Yani aşık değilim ama hoşlanıyom. Sölüm mü?

⚫eed
Sen garışma amk. Oha lan düşümcelerimi ya okuyorsa. Omg o zaman söylüyom.

-Alev. Oha garı gitmiş ne ara o zaman düşüncemi okumadı zaaaaaaaaaaaaa xD

******************

Ölümcül Labireten Kaçışı izledim olum Thomas aynı ben laaa. Anam geldi ona sarıldım ağladım sonra babam geldibonada pis pis baktım oda bama siktir pezeveng bakışı attı. Appam geldi bana güldü mal işte.

-Noldu appa?

-Sevgilim beni tehtit etti.

-Hö?

Ben geldim lan wolf boy valla kitapa ara verdim ondan birde 1 günde 83 bölüm okudum az lan gidip yine okuyum nys sık giremem ama girerim arada sıra sende wampurummmmm ♥

Ahey ahey la bu ahmet çoh diygisal ay yirimm kitaba ağlıyo diziye ağlıyo ağlarkemde ayrı bi tatlı oluyor. Böyle yanaklarını sıkasım geliyor. Ah tm sustum.

-aneyyy benim kanım nerdeğeğeee

-Seninkini masaya koydum

-He oq

Aldım kanı diktim kafaya. İyi geldi kafa yapıyo tavsiye ederem ha bu arada kan grubunuzu yorum olarak atın sevdiğimdensem akşam pencereyi açık bırakın ksjskkdj.

Ahey ahey evet arkideşler wolf boyumuz ara verdi ve benim yazasim kaçtı isterseniz beraber yazalım kurgularınızı yorum yada mesaj olarak atın ortaya karışık güzel bölümler yapalım ama yazın yane yazın ühühüü niyse çoh duygulandım wolfim gitteğeğeee. Teeni izlicm bn bb.

Ahey Ahmet Ahey AlevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin