Okula gidiyorum
Wampuru beklemeden
O beni beklemedi
Bende on beklemem
Ne boh yerse yesin
O kim?
Wampur
Ben kimim?
Wolf kızların aşkı.
...
Nys saçmalamasyona bağladım cidden okula yalnız gidiyorum rüyamda Alev'le öpüşüyorduk o beni öpüyordu. Çok saçma. Allam yarebbim nolar aklımı kaybetmeyim.-Sen ne yapıyorsun öyle. Alev töbe bismillah lan bu ne yapıyor burda.
-Snn b slk.s.ss.s
Bana kırmızı gözleri ile baktı bende ina sarı gözlerle baktım. Sonra çekip gitti. Omzumda el hissetim ve eli tutup büktüm kim diye baktım oha lan appam bu penim hemen bırakatım.
-Sorry ayem sorry aq kafam ya sorry sister getir kiss yapim. Dedim elini öptüm sonra zihnimde Alev'i hissetim.
Bu kim lan?
Snn b slk şimdi zihitr git bakem.
Sen bittin olum.
-Ooo knk nabiyon.
-Ne kankası lan neyse hadi bye bu arada ilerdeki kız beni öldürecekmiş gibi bakıyor.
-Hea sikleme boşver.
-Tamam görüşürüz açkım.
-Baaaaaaaa- What's wrong with you man?
Çeviriyim: Senin derdin ne dostum?- Who was that?
-Ne o kıskandın mı?
-Evet sersem evet sana aşığım!
Ne? Ne? What? Hö? Ne oluyor lan?
Bunu sesli mi söyledim?
Yes baby ;)
Şadap piliz. My angry. Bilmeden oldu yani öyle bir şey yok.
Really!?
Kuran çarpsın!!
Ok bay bay.
Yay bay bay.
Ahey ahey alev beni sefiyo alev beni sefiyo. Niyse ziplaya ziplaya eve gittim. Nee bu kadar mutlu iken okulda kendimi niye yoriyim.
Alevin dudişlerinden
Ahh tam bi salağim ahmete onu sevdigimi hatta kiskandigimi soyledim. Sıkıntıyla sinifa girdim ve kendimi siraya attim. Ahey ahey ahmet yok nerde aq bu aman soktor ot gelmemesi daha iyi. Oha bu erkeklerin hepsi ayni hepsi ayni seyi dusunuyor ah soylemicem. Kizlarda iy i dihi tis iy ibiri cik kisli aq sizeneğeeee ah hepsi mal tab2de ben hariç.
-Teacherrrrrrr
-Efendim alev
-Toilete gidebiler miyem
-Hayir altina yap bebek misin senn yaw zil calcak simdi bekle.
Zaten çişim yoktu hıh. Ahh kulağim sikildi aqq zil çaldi çantami alip insanca okuldan ciktim ama orman yoluna gidip eve uctum kim urasicak yurumekle.
Yaw ahmetin yanindaki kiz kimdi ki offf. Sorsam mi?? Yoksa sevgililersee ahhh dusunmek bile kotu. Lan ne oluyor ben ne ara ahmete bu kadar baglandim off kafam cok karisik aq.
Polum pitti kdjkddjdd
Ahmet gotu ablasi oldugunu soylemiyo ve bnn coh kiskandim yani biliyom ama soylemedi ole degil ama of ole iste neyse salla.Ahmet kalbimin sesini mi dinliyon lan sen ben bi fotografimi atiyimda multiye sen yasicakmisin o zaman goricez.
Ben göldöm Ahmet'inoz kızaları aşkı Alev bacım sen ne ayahsın kdksksksk nys bye valla açkum bölüm geç geldi k.b
@rengarenkiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahey Ahmet Ahey Alev
HumorBen bir vampirim ama o bildiğiniz soğuk, aksi, korkunç vampirlerden diılım tab2de .s.s.s Kafa kızımdır. Erkek meraklası tatlı sehsü mal bir kızım işte.