Sa intamplat

17 4 0
                                    

Trecuse câteva zile de la cunoașterea noastră, nu am mai vb cu fata aceasta asa ca ajuns la scoala m-am hotarat sa ii cer un număr de telefon, ea mi la dat fara sa ezite si eu m-am bucurat.

După cursuri ,mai spre seara m-am decis o sun , ea răspunde si întreabă ce doresc ,eu i am spus sa fie gata în 10 minute ca ajung la ea sa mergem la film. Ea spre surprinderea mea a acceptat întâlnirea mea si a fost de acord

M-am îmbrăcat în niște blugi negri , cu un tricou pe care scria " love my life " si am pus si un ceas pe mâna mea stanga . Am ajuns la ea acasă si am batut la usa .....

Usa se deschise si in fata ei era ea ,într-un halat alb si pufos asa părea , cu parul prins într-un coc ,si cu zâmbetul ei foarte frumos ,privirea ei ma invitat în casă și asa a si fost, am intrat în casă și ea a spus sa o astept ca e gata imediat , după câteva minute de așteptat apare , într-o pereche de pantaloni negri mulati ,cu un tricou ce i se vedea abdomenul si pielea ei creola ,cu parul ei lung desfăcut si cu multe brățări pe mâna dreaptă, văzândo am întrebat dacă este gata ,ia zâmbind mi-a răspuns afirmativ și am plecat la film .

După film am adus-o acasă , întrati pe usa am privito în ochi și parcă dintr-o dată buzele noastre sau contopit , limbile noastre sau bătut una cu cealaltă si am continuat saruturile până ce am ajuns la ea în camera , acolo am trantito pe pat , mi-am dat jos tricoul si ea și-a înfipt unghiile ei mari si frumoase în spatele meu , mâinile mele sau coborât pe spatele ei , ..... si cred ca stim cu totii ce sa intamplat dupa ...........

După ce sa petrecut acest eveniment , am hotărât rămân la ea ,am cuprinso de sold si am strâns o în brațe și i am spus " te iubesc , nebună mica " si am adormit amândoi unul în brațele celuilalt

Fără Scăpare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum