După ce am ajuns de la mall va dati seama ca nu se putea sa ajungem acasă doar cu o plasa , asaaaaa
..... Am intrat în casă și m-am dus sa fac un dus , Alexandra sa pus pe despachetat cumpărăturile ,eu am iesit de la dus cu un prosop doar cat sa acopere talia .. I-am spus la Alexandra sa comandam o pizza si a fost de acord ,pizza a ajuns si ea în acest timp sa dus sa faca acelaș lucru ca mine .....Am intrat în camera si ea exact atunci a iesit de la baie cu halatul ei alb si pufos m-am dus spre ea și am luat-o de sold si am încăput sa o sărut sălbatic, ea nu sa lasat mai prejos si mi-a dat jos prosopul sa pus peste mine si i am dat jos halatul alb mangaind tot trupul acela fin, i am atins sânii perfecți și am încăput sa ii cercetez fiecare părticică a corpului, respiratia ei era un pic greoaie și gemetele se făcuse auzite,vrând să trecem la următorul pas ,telefonul suna insistent eu am oftat si ea a început să râdă , la telefon acelaș bărbat cu aceeași voce spuse "Daca nu pleci si nu te desparți de băiatul acelea o sa ai de suferit"....
Auzind acestea Ale a înjurat și mi-a povestit totul ,era fostul ei iubit mi-a spus că e psihopat si ca o urmărește peste tot , nu era postarea de a ei pe care sa nu o aprecieze bărbatul aceasta , eu nu aveam capacitatea de gândire în momentul acelea, asa ca m-am dus sa imi fac un ceai .
CITEȘTI
Fără Scăpare
RomanceSe pare ca dragostea învinge întotdeauna, asa este si in cartea noastră o fata este prinsă între 2 barbati care o iubesc , unul este îndrăgostit si unul este pe cale de a fi psihopat