Prima gelozie

7 2 0
                                    

A trecut câteva luni de la seara aceea ,eu si Alexandra eram impreuna eram un cuplu fericit , mergeam la filme ,mergeam la mall ,aveam seri în care făceam nebunii....... Într-o dimineață eu bineinteles m-am trezit primul ca intotdeauna si m-am dus sa fac cafeaua , am luat 2 căni nu prea mari în care am pus cafeaua  , am luat 4 oua din frigider si am facut o omletă ,Alexandrei îi place foarte mult ,așadar sa revenim ,am pus suc de portocale în două pahare de sticla si gata totul era pregătit , în tot acest timp sa trezit si prințesa adormită........

Stand si discutând la masa dintr-o dată acest moment a fost întrerupt de telefonul iubitei mele, era un număr necunoscut Alexandra nu a dat importanta si a inchis ....... După câteva minute dinou telefonul suna insistent .... i-am spus sa raspunda poate o fi o prietena de la muncă.......

Alexandra a răspuns pe un ton răspicat .... "Cine esti ?!" Atunci o voce masculină i-a răspuns:"a vad ca mai uitat "Alexandra cand a auzit aceea voce a inchis imediat ..... Eu mirat am întrebat-o cine era dar nu a vrut îmi raspunda,  m-am enervat si i-am adresat aceeasi intrebare ,fata sa uitat la mn cu ochii ei frumoși dar parca în privirea ei se citea ca aceeasta conversatie îi displace asa ca sa dus sa faca un dus , eu în timpul acesta am facut curat si m-am dus sa imi aleg haine .....

Am întrebat-o pe Alexandra ce vrea sa facem astăzi mi-a răspuns cu o voce de copil ca vrea sa meargă la cumpărături, mie nu prea imi place sa merg cu fetele la cumpărături pur si simplu astept dupa ea o vesnicie si nimic .... Dar astăzi am facut o excepție,  ne-am îmbrăcat amândoi si ne-am urcat in masina si am pornit spre minunatul mall.

Fără Scăpare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum