Chiar ma iubeste

3 1 0
                                    

După întâmplarea aceea , au trecut vreo cateva luni ,habar nu am ce sa intamplat cu acel bărbat tot ce stiu e ca sunt fericit alaturi de iubita mea .

Într-o zi de vară obișnuită m-am trezit pe la vreo 12 jumate , si m-am dus sa Imi faci cafea apoi m-am dus sa imi fac un dus si sa ma spăl pe dinți,  apoi am pus mâna pe telefon și mi-am sunat prietena ,era foarte fericită , cum e vara si e vacanta am inceput  sa ne vedem destul de rar , asa ca am hotărât ne întâlnim la o cafenea , m-am dus sa ma îmbrac si apoi am plecat spre casa Alexandrei pentru ca stiu ca ea întotdeauna are nevoie de timp pentru a se pregăti asa ca am intrat în casă și m-am așezat pe canapeaua ei din piele ,am strigat -o iar ea a iesit din baie cu halatul ei alb si pufos si cu un prosop în cap care îi acoperea parul lung și frumos , am întrebat-o dacă e sigura ca mai vrea sa plecam iar ea mi-a răspuns cu o voce de copil "da vleau " atunci am inceput sa râdem si i-am furat un sărut.......

După ore de așteptare am ajuns în sfârșit la cafeneaua aceea , am cerut 2 cafele si ne-am așezat... ea fara sa mai stea pe gânduri ma  întrebat dacă vreau sa ne mutam împreună eu fara  sa ma mai gandesc am spus cu o voce hotărâtă "sigur " atunci privirea ei parca strălucea iar zâmbetul acelea al ei te făcea uiti de toate problemele si sa o iubesti din ce in ce mai mult.

După cafeaua aceea cu lapte si discuția aceea ne-am hotarat sa mergem sa ne uitam la un film la mine acasă, cum am ajuns acolo am spus vreau sa fac un dus fierbinte , Alexandra sa apropiat de mine si ma sărutat apoi a spus ca si ea dorește acelaș lucru..... Nu cred ca mai trebuie sa spun ce sa intamplat ca cred ca stiti deja 😏..........

După câteva ore m-am trezit în pat cu iubita în brațele mele si privirea ei parca ma incoltea,  mirosul ei de cocos datorita gelului de dus imi plăcea foarte mult , sa uitat la mine și mi-a  spus cu o voce calda si sinceră "te iubesc ".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 29, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fără Scăpare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum