1.

3.2K 181 431
                                    

"Her ayrılık bir vurgun, değmeyin yaşlarımaaaa. Benden selam söyleyin bütün aşklarımaaaa." diye kendi çapımda konser verirken bir yandan da akşam yemeğinden kalan bulaşıkları bulaşık makinesinden çıkarıyordum.

"Kuş uçtu gittiiii kafesindeeen. Bilsem kapatırdıım kapılarıı gece-"

"Beren çay getirir misin kızım?" Konserim babamın bağırışıyla bölünürken salona gittim.

"Alayım baba bardağını." Babamın bardağını alıp mutfakta çay doldurduktan sonra babama geri verdim.

"Bırakma kendinii, hadi gel yaslan banaaa. Yanımda değilsen, ne İstanbul ne Ankaraaa."

"Bu yolun sonu uçurum, keke geleceği yok."

"Ben elimi sana verdiiiim, duramadım yine geldiiiim."

Makinedeki bulaşıklar bitince konserimin de sonuna geldim. Çaydanlığı  çay içen annemlerin yanına koyup telefonumu mutfaktan aldığım gibi odama çıktım.

Işığı açma gereği duymadan yatağıma uzandım. Hüzünlü şarkılar dinleyip ruhuma acı çektirmek en büyük hobimdi.

Telefonumun parlaklığını yirmiden sıfıra indirip Tuğkan' ın Kusura Bakma şarkısını açtım. Ardından öylece tavana izlemeye başladım.

Herhangi bir psikolojik sorunum yoktu. Sadece fazla mutluluğun rahatlığı battığı için ruhuma acı çektirmek hoşuma gidiyordu.

"Kusura bakma seni unutamadım.
Bu benim hatam ne yapsam olduramadım.
Alev alev yanıyor can kafesim.
Kesilir nefesim seni bırakamadım."

Çektirdiğim acıdan dolayı gözümden birkaç damla yaş akınca burnumu çektim. Bu hâlimle dalga geçmemek için kendimi zor tutarken dolaptaki çikolatalı puding aklıma geldi. Avına doğru koşan çita gibi mutfağa doğru koşmaya başladım.

"Allah' ım ne olur yemesinler. Ne olur. Çok çok amin." Saçmalamaya devam ederken buzdolabını açtım.

"Yememişler seni canımın içi. Aşkım benim." Pudingi kucakladığım gibi çekmeceden kaşık alıp odama geri gittim.

"Hepsini bitirme!" diye arkamdan bağıran abimi umursamayıp ilk defa puding yiyormuş gibi yemeye başladım. Her yemeği öyle yiyorum ama neyse.

Pudingime odaklanmış yerken telefonumun birkaç kez titremesiyle durdum.

Abim:  Hepsini bitirme bücür.

Beren:  Patlatmaya kıyamadığın kumbaranı patlat, benden daha çok puding yersin.

Abim:  Beren benim canımı sıkma.

Beren: Abiiciiimm...🤗

Beren: Babam senin sigara içtiğini bilmiyordu, değil miiiii?🤗

Abim: İstediğin kadar ye canım kardeşim. İstersen gidip bir tane daha alabilirim.

Beren:  Parası babamdan çıkıyor ya, alırsın tabii abicim.

Abim:  Beren şımarma.

Beren:  Boron şomormo.

Abim:  Beren git ne yiyorsan ye, beni sinirlendirme.

Beren:  İyi akşamlar en sevdiğim abicim. Saygılar sevgiler. Kendine iyi bak.😚💚

Abim:  Beren defol.

çikolatalı puding•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin