Binadan çıkar çıkmaz yüzüme vuran soğuk rüzgâra aldırmadan birkaç sokak ötedeki markete doğru yürümeye başladım.
Telefonuma takmak için kulaklığımı aradım. Yanıma almayı unutunca dudaklarımı büzerek yürümeye devam ettim.
Hem iş çıkış saatine denk gelmem hem de İstanbul' da oturuyor olmamız sokakların kalabalık olmuş olması için gayet makul bir sebepti.
Dışarda fazla oyalanmadan, marketten çikolata alıp eve geldim. Üstümü değiştirme gereği duymadan poşeti aldığım gibi odama çıktım.
Aldıklarımı yedikten sonra yatağımın üstünde işsiz gibi dolanırken konser vermeye başladım.
"O beniiiim güneş sistemiiimm..."
"Güneşii gülüşüne nasıl sığdırdııın?"
"Kalan olmadın, giden olmadın. Banaaa bir keree gülen olmadın. Kalan öyle ben, giden öyle sen. Bu gidişle ben biterim anladın?
Kalan olmadın, giden olmadın. Banaaa bir keree gülen olmadın. Kalan öyle ben, giden öyle sen. Bu gidişle ben biterim anladın mı beniiii?""İstediklerimi almadaan yaşayamam başka bir hayaal."
"Ama sen onu gel anlat kalbe. Yürüyor önümde büyük harbe.Darbe üstüne darbe. Uslanmıyor buuu."
"Kendine iyi bak, beniii düşünmee. Su akar yatağını buluuur."
"Pepee Pepee çok ağlıyoooor..."
Pepe neden ağlıyormuş?
Çünkü Şila onu terk etmiş.
Yaptığım espriye karşılık elimi alnıma vurarak kitaplığımın yanına ilerledim. Mine' yle beraber aldığım kitapları yayınevlerine göre dizip masamın üstündeki telefonumu aldım.
Başka bir numaradan başka bir mesaj...
0539*******: Selam bebek mugo ben kelebek.
0539*******: Diğer numaramı engelleyince bende yeni hat aldım.
0539*******: İyi yapmış mıyım Berencim?
Beren: Yüzsüz müsün sen?
0539*******: Evet.
Beren: Sans commentaire.
0539*******: Berencim öncelikle şu konuda bir anlaşalım. Ben fransızca bilmiyorum.
Beren: Ben biliyorum ve böylesi daha iyi.
Beren: Küfür etsem 'tamam.' der geçersin.
0539*******: Türkçe söylesen de anlarım.
Beren: Olabilir.
0539******* | Yazıyor...
0539*******: "Sarı saçlarınaaa deli gönlümüüü bağlamışııım çözülmüyor Mihribaaaaan, Mihribaaaaan."
0539*******: "Sarı saçlarınaaa deli gönlümüüü bağlamışııım çözülmüyor Bereeeeen, Bereeeeen."
0539*******: Berencim?
Beren: Ne?
0539*******: Kalbin çok güzelmiş. Bende kalsın mı?🥺
Beren: Yok, bende kalsın.
0539*******: Ama benim kalbim sende kalmış. Bir yerde ödeşmemiz lazım, değil mi?🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çikolatalı puding•texting ✓
Conto•texting, tamamlandı. 0535*******: Yarın müsaitsen en yakın evlendirme dairesinin önünde buluşabilir miyiz? Beren: Sebep? 0535*******: Bilmem. Sahte nikah memuru kılığına girer milleti evlendiririz. ~~~ • 26.01.2021 • 13.07.2021 ~~~ (Yazdığım ilk...