Anlık moodum multidedir jfksmdjlsjd
Bu bölümü de kendime ithaf ediyorum.
'İyi ki doğdum beeen!' diye bağırma zamanım gelmiş Maşa gibi dnksndkajd
Şarkı: Canbay & Wolker Ft. Sertan - Yangınlar.
Kapı alacaklı gibi çalınırken kapıyı açtım.
"Naber fıstık?" Yanağımdan makas alıp poşetleri elime tutuşturan Ege abime, "İyi abi, senden?" dedim.
"İyiydim, abine makyaj yapacağını duyunca daha iyi oldum." dedi sırıtarak.
Ege abim, abimin odasına giderken elimde poşetlerle mutfağa girdim.
Dört tane büyük boy puding mi almış o?
"Ege abi artık en sevdiğim abimsin!" Sesimin çıktığı kadar bağırdığımda yukardan Ege abimin gülme sesi geldi.
Pudingleri özenle çıkarıp bir tanesi hariç diğerlerini dolaba koydum. Raftan geniş bir tabak alıp cipsleri doldurdum.
Abur cubur kısmında her şeyi hazırladıktan sonra tepsilerle beraber abimin odasına çıktım.
"Beren." Ege abime ne oldu? anlamında göz kırptım.
"Abicim bana da makyaj yapacağını neden söylemiyorsun?"
Welcome to cehennem.
"Ama abicim," Mavi gözlerimi doldurarak baktım Ege abime. "Ben sana makyaj yapacağımı söyleseydim sen gelmezdin."
Çenemi titretip devam ettim. "Sen gelmediğin için de ben şu an puding yiyemezdim."
Evet Flash TV, kanalınızda oynarım.
Ege abimin gözleride benimkilere aynı oranla dolunca abim kafasına vurdu.
"Salak, rol yapıyor Beren."
"Geri zekalı." Abim, Ege abime söylenirken abimin dönen sandalyesini aldım.
Elimde tuttuğum pudingi yemeye başlarken ayaklarımı ittirerek abimlerin karşısına geçtim. O sırada da Ege abim, abimin yanına oturmuştu.
"Evet, şimdi hanginizden başlayayım?"
Aklıma gelen şeyle cevap vermelerine fırsat tanımadan konuştum. "Abicim zaten seninle anlaşmamız var, sana her halükarda yapacağım. Kaçışın yok, o yüzden ilk Ege abime yapacağım."
Ege abim bana, Ronaldo Beşiktaş' a gelmiş gibi şaşkınlıkla bakarken hızlı bir hareketle fırçalardan birini aldım.
Bu fırçayla ne yapılıyor?
Ne yapıldığını bilmediğim fırçayı kenara koyup ten rengi fondöteni aldım.
Süngere geçen fondöteni Ege abimin yüzüne yavaş yavaş sürmeye başladım.
"Ağzıma girdii Beren!" Yerinden kalkmaya çalışan Ege abimi, abim omuzlarından tutarak yerine oturttu.
Birkaç dakika içinde Ege abimin yüzüne uygulamam gereken her şeyi uygulamıştım.
"Kanka yemin ediyorum, kadınlardan daha güzel oldun." dedi abim gülerek.
Ege abim burnundan derin bir nefes alıp abimi işaret etti. "Bitmedi mi daha, bunun diline düştüm anasını satayım?"
Sinsice sırıtarak makyaj çantasından açık mavi ruju aldım.
Sürmeye başladığım sırada Ege abimin, "Kanka benim sevgilim var." demesiyle ruju elmacık kemiklerine kadar kaydırdım yanlışlıkla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çikolatalı puding•texting ✓
Short Story•texting, tamamlandı. 0535*******: Yarın müsaitsen en yakın evlendirme dairesinin önünde buluşabilir miyiz? Beren: Sebep? 0535*******: Bilmem. Sahte nikah memuru kılığına girer milleti evlendiririz. ~~~ • 26.01.2021 • 13.07.2021 ~~~ (Yazdığım ilk...