5

650 81 19
                                    

sudah masuk seminggu Jiae dijaga oleh 8 lelaki yang dari awalnya nak bancuh susu pun tak pandai. semuanya hm. baik.

baik la jugak.

sikit.

flashback~
isnin~

Seonghwa : tak pernah-pernah bila nak beli makanan sampai 8 orang nak ikut ni nak ikut pulak. semua dah keluar? aku nak tutup lampu?

Jongho : sudah bang long.

-di parking kereta-

Seonghwa : nah ni susu Jiae pegang dulu sampai kedai baru bagi dia. *bagi botol susu dekat mingi*

Mingi : Wooyoung, kau pegang lah . tadi kau cakap kau nak pegang jiae- mana jiae!?

7 pasang mata terus tertumpu kepada Wooyoung sekarang. dan ya memang jiae tak ada di situ.

Wooyoung : t-tadi Jongho cakap dia nak tidurkan Jiae...

Jongho : pastu Yunho hyung suruh hyung angkat dia sekali kan!

Yunho : oh fuf- *lari masuk lif balik*

Yunho dan Seonghwa berlari masuk kedalam lif tinggal yang selebihnya masih di parking kereta. wooyoung hanya mampu menundukkan kepalanya tak berani nak bertentang mata dengan Hongjoong.

wooyoung : *pintal hujung baju* sorry-

Hongjoong : last warning. sekali lagi,kau cuci berak dia untuk seminggu. *pergi tempat driver*

wooyoung : EH???

Rabu~

mingi : san ni suruh aku buat susu tapi sebiji botol pun tak basuh lagi *bebel*

san : yah mingi! buat cepat! nangis dah dia ni! *jerit dari bilik*

mingi : Ya ya!

mingi : buat je lah mingi asalkan tu susu dan boleh minum.

5 minit kemudian~

san : *pergi dapur* Kau perah susu lembu dulu ke apa?? sampai tertidur isap puting budak ni tunggu susu!

Mingi : hey! aku buat okay! aku ingat kau dah ambik la sebah senyap je.

San : mana aku ambik! tengok dapur kosong je! *tunjuk dapur*

Mingi : Ada lah dalam gelas-

san : !!!!???

mingi : dah sebiji botol pun tak basuh lagi aku pun buat la dalam gelas..tapi kenapa kosong dah gelas atas meja tu?

yeosang : lah gelas tu susu jiae ke!?

mingi : Ye lah! sape je lagi minum susu suam dalam rumah ni!

san : yeo..jangan cakap kau pergi minum..

yeosang :

yeosang :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[OG] - Papa Express - | ATZWhere stories live. Discover now