Bölüm 3

107 7 1
                                    

#ÖzgecanAslan

Başımın şiddetli ağrısıyla çok müthiş uykumdan uyandım. Günlerdir egeden haber yoktu.. Ya başına bişey geldiyse? Ya ona zarar veriyorlarsa? Düşüncelerimi bölen şey telefonumun mesaj sesi oldu.

Gönderen: Egö aşqm
Evinin arka tarafındaki parka gel. Acil.

Mesajı görmemle kendimi dışarı atmam bir oldu. Hızlı adımlarla parka gittim. Etrafımdaki insanlar bana zombi görmüş gibi bakıyodu çünkü üzerimde ayılı pijamalarım vardı. Kimin umrunda!

Sonunda parka ulaştım. Etrafa bakıyordum ancak egeyi hiç bi yerde göremedim. Telefonumu elime alıp cana mesaj atıcaktım ki kafama sert bi darbe almamla yere çakıldım.

******************
Beynim tırtılların istilasına uğradı kurtarın! Başım ultra ağrımaya başladı. Hayır yani anlamıyorum insan biraz düşünür eylülün başı ağrıyo olabilir biz onun kafasına vurmayalım diye! İnsaf yani! Kendimle cebelleşirken tam olarak kendime geldiğimi fark ettim. Gözlerimi açmak istemiyordum. Ya zombiler bu pijamalarla zombiye benziyorum diye beni kaçırdıysa?? Tamam çok saçmaladım biliyorum kızmayın.

Gözlerimi hafif bi şekilde araladım. Gördüğüm şey sadece bir masaydı. Ellerim ve ağzım bağlıydı. Manyaklar ayaklarımı bağlamamış. İpimsi şey bitti heralde? Kendi kendime sandalyede tepinirken içeri ak sakallı dedenin esmer versiyonu girdi. Anam tövbe o nasıl bi sakal? Siz nasıl eşkiyasınız arkadaş!

"Hiç uyanmayacaksın sandım! Hatta bir an öldüğünü bile düşündüm!"

Diye saçma salak bi cümle kurdu adam. "Salak herif kafama neyle vurduysan beynimi deldi geçti." Demeye çalıştım ama ağzım bağlı olduğundan dışarı çok mantıksız şeyler çıktı. Neyse adam geldi ağzımı açtı ne diyon be salak diye.

"Ege nerede!"
"Cehennemin dibinde gitcen mi" deyip iğrenç bi kahkaha patlattı. Ona tiksinç bakışlar attım (siz anladınız).

"Ne yaptınız ona!!!" Diye cırladım. Adam suratını buruşturarak "Aaaa merak etme ege gaayet iyii" dedi ve ben bi oh çektim. Adamla boş boş bakışırken neden burda olduğumu düşündüm ve tabiki adama sordum.

"Benden ne istiyosunuz"
"Yakında öğrenirsin"
Tam cevap vericektim ki gelip ağzımı kapattı ve gitti. Kafamda hemen bi plan oluşturmam lazım. Egeyide bulup buradan kurtulmamız gerekiyo.

Akşama doğru cenabet adam yine geldi. İyikide gelmiş. Planımı harekete geçirme vakti (piç sımayl). Elinde bi tepsiyle içeri girdi. Aay bana yemek getirmiş salak. Bana doğru yaklaşınca ayağımı olabildiğince kaldırıp adamın şeyine geçirdim tekmeyi. Adam tepsiyle beraber yere yapıştı ve kıvranmaya başladı. Hah! Gebersin!

Adamın cebinden anahtarlar düştü. Bi taşla iki kuuş. Ayağımla anahtarları sandalyenin arkasına doğru ittim. Yere düşmemeye dikkat ederek anahtarları aldım. Herhangi bir anahtarın iç kısmıyla ellerimdeki ipimsi şeyi kopardım. Hızlı adımlarla odadan çıktım. kapıyıda adamın üzerine kilitledim.

Yalnız hesaba katmadığım bişey var. O adam tek başına olamaz. Şimdi yandık! Arkama bakmadan hızlıca odalardan birine girdim. Etrafa bakındım ve gördüğüm ilk ve tek şey TELEFON! Bi insan bu kadar şanslı olabilir yaaa. Zafer dansları yaparak (dışardan gören ahtapot sanar) telefona doğru ilerledim.

Hemen canın numarasını tuşladım. Allahtan aşırı kolay bi numara yoksa hayatta ezberleyemem!

"Alo?"
"CAAAAAAĞAĞAĞAĞAĞAĞAAAANN BENİ KAÇIRDILAR YİAA KURTAR BENİİĞĞ"
"Ne kaçırması ne diyosun sen? Eylül nerdesin!"
"Can allasen kapa nerde olduğumuzu nerden biliyim (öööff cümleye bak be)"
"Eylül kaçırıldım diyosun hala espri yapar gibi konuşuyosun kafan mı güzel senin. Şimdi camdan dışarı bak ne görüyosan bana söyle tamam mı?"
"Ağaç"
"......."
"Ya can zekisi hemen polise haber ver sen hiç mi arka sokaklar izlemiyon cahil! Nolur hemen gel yoksa öldürücekler beni"

Ve şom ağızlı ben.. Şimdi sıçtık!

En Çılgın Yaz TatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin