Bölüm 1

186 8 2
                                    

Merhaba arkadaşlar :) Bu wattpad de yazdığım 2. kitap. Tanıtımı okumadan hikayeyi okumayın:D umarım hepinizin seveceği bir hikaye olur iyi okumalarr :**

Klasik bi cuma sabahıydı. Saate baktığımda 8'e geliyodu. Bi insan neden bu kadar erken kalkar ki! Bunun mantıklı tek bi cevabı var BEN İNSAN DEĞİLİM. Kendi kendime özürlü özürlü gülüp (bu gülmek değil arkdşlr tam analmıyla anırmak -,-) yataktan kalktım. Karşımdaki aynaya bakıp dağılmış saçlarımı, kıçıma kadar açılmış pijamamı düzelttim ve banyoya doğru yürüdüm. Yüzümü yıkayıp dakikada 1 adım atarak odama geri geldim. Kot şortumu ve beyaz askılı tşörtümü elime aldım. Malum yaz tatili dışarısı 50 derece. Iphoneumu ( Iphone olom bu boru değil) şarjdan çıkarıp evin kapısına doğru yöneldim. Beyaz kısa converselerimi giyip Ege malını aradım.

"Aloooğğğ egö aşqım uyandırdım dimi, biliyom asdgsh. her neyse şimdi sen kalkıyon yataktan bana adam gibi bi kahvaltı hazırlıyon bak 10 dakkaya ordayım oraya geldiğimde hala uyuyo olursan yatağında tepinerek seni uyandırırım hadi öptüm" diyerek suratına kapattım.

Ege kumral, bal rengi gözlü uzun boylu bi seqsi boy. E tabi kimin kankasııı (götü kalqtı sjsjdh)

Taksiciye parayı uzatıp arabadan indim.Kapıyı tekmelemeye başladım. Egeciiiim kapıyı açınca üstüne atladım (sarılma şeklim böyle,napak)

"AMK GERİZEKALISI KALK ÜSTÜMDEN" diye bağırdı ege malı. Sonrada anırmaya başladı.allah bizi böyle yaratmış bacımlar anırır gibi gülüyoruz yadaa güler gibi anırıyoruz. Bunları düşününce bende anırmaya başladım. Anırmamızı bölen şey karnımdan gelen dana sesti. Egönün üstünden kalkıp mutfağa gittim ve yemeklere saldırmaya başladım.

İkimizde masadakileri silip süpürdükten sonra egeciime "sinemaya gidek mi" diye doğa harikası bi teklifte bulundum. ÖKÜZ ege "benim işim var sonra gideriz eylülcüüüüüm" dedi bunun üstüne "İyi beaa bende tek başıma gezerim" dedim ve kafasına bi tane geçirdim -,-

Kahvaltı için teşekkür edip egeyi öptüm. Alışveriş merkezi egenin evine çok yakın olduğu için yürümeyi tercih ettim.

Wowowowow bütün işlerimi hallettiğimde hava kararmıştı. E yani alışveriş, yemek, sinema, yemek, yemek, yemek... derken akşam olmuş işte napak. Benim evim evim güzel evim sahilde olduğu için elimdeki 36723765 poşeti eve bırakıp sahile indim. Kendi kendime boş boş otururken birden yanıma çocuun teki oturdu. Anam tövbe noluyo aq. "Merhaba" dedi yaqışıqlı seqsi boy. Kötü birine benzemiyodu. Bende soru sorar bi ifadeyle "merhaba?" dedim.Napiim amk elin çocuu geldi pat diye oturdu ne deseydim???

"Ben üst komşun, yeni taşındık. tanımadın mı?" der demez "Heeeeee sen cansııın." deyince bana garip garip baktı elimi ağzıma götürünce gülmeye başladı. Sorun bende değil arkadaş! Can diye isim mi olurmuş! Gülüme şeysi bitince "sende Eylül' olmalısın dedi" eylül olmalısın mı puhahahahahaha diye içten içe anırırken canın soru soran yüz ifadesini gördüm veeeğğğ "evet" dediim. ne dememi bekliyodunuz olom.

Can canla baya bi sohbet ettik. O kendinden bahsetti bende kendimden. Saçma salak anılarımızı anlatıp anırdık falan. Aslında acayip kafa çocuk. Üstelik çok yakışıklı. Esmer mavi gözlü boyu iyi kilosu iyi helede o KASLAARRR!!! aman tanrııımm. ölünür o kaslara. Bu harika düşünceleri bölen şey benim öküz esnemem oldu. Uykum gelmişti. Can can "Eylül yarn birlikte bişeyler yapalım mı?" der demez 2 saniye önceki facia uykum birden bire kayboldu ve gözlerim faltaşı gibi açıldı.

bozuntuya vermeden "Bilmem ki yani yarın bi işim yok galiba" gibi şeyler saçmaladım. Öyle pat diye olur mu dicem olum. "O zaman sabah seni ararım" dedi bende tamam deyip ayağa kalktım. Arkamdan seslenince türk filmlerindeki gibi havalı bi dönüş yapıp (türk filmleri ve havalı kelimesini aynı cümlede kullandım TÖBESTEYŞIN) yanına gittim meyer çocuua numaramı vermemişim sjdjs. numaramı verdikten sonra eve gittim ve tabikiside direk uyudum..

İLK BÖLÜMÜ BÖYLE BİTİRİYİM DEDİM :) Bİ SONRAKİ BÖLÜMDE BAYA Bİ EKŞIN OLUCAK BACIMLAR. ÖPÜLDÜNÜZZ :**

En Çılgın Yaz TatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin