kemikler şehri

4.1K 60 54
                                    

  Vampirler, kurtadamlar, periler, gerçek aşk... On beş yaşındaki Clary Fray, New York’ta Pandemonium Kulüp’e doğru yola çıktığında bir cinayete tanıklık edeceği hiç aklına gelmezdi. Hele ki, bu cinayetin daha önce hiç görmediği acayip silahlara sahip tuhaf dövmeli üç genç tarafından işleneceğini hayatta düşünemezdi! Clary, polisi arayabileceğini biliyordu fakat ceset bir anda ortadan yok olunca ve canileri Clary’den başka kimse göremediği için durumu açıklamak pek kolay olmayacaktı! Clary’nin onları görebilmesine çok şaşıran katiller kendilerini Gölgeavcıları olarak tanıtacaktı. Yani, dünyayı şeytanlardan arındırmaya ant içmiş gizli bir kabile!

 Çünkü ben hep Jace-Clary ilişkisi düşünmüştüm, sonuna kadar Team Jace demiştim. Böyle olunca tabi Jace Jonathan çıkınca ben kriz geçirdim. Anne-baba aynı, bildiğin öz kardeşler. Dedim Jace ölse, yine de böyle üzülmezdim. Belki üzülürdüm. Neyse konumuza dönelim, bizim Clary kaldı yine gözlüklü Simon'a... Ya Jace'den milyon kat soğuyup Simon'a yavaştan bir kayış hissediyorum beynimde şu an.

-Simon'ın VAMPIRE dönüşmesi: Aman Allah'ım! Bu olay cidden beklenmedik ve dehşet vericiydi. Hiç beklemezdim. Ama Simon'ın da Jace ile yarışabilmesi için suratına azıcık tip gelmesi gerekiyordu zaten, iyi oldu. (Kötüyüm, ben kötüyüm :D) Ama nasıl güneşe çıkıyor hala anlayamadık, bir dahaki kitapta cevaplanacak bir soru daha. :)

-Clary'nin yeni mühür oluşturma özelliği: Bu konu hakkında fazla düşünmedim Kısaca, "hmm iyi ya, kullanışlı olur, güzel güzel.." gibi bir düşüncem var :D

-Jace'in hoplama zıplama yeteneği: Adı bile uyduruk olan bu şeyin nasıl çok önemli bir yetenekmiş gibi gösterildiğine hala aklım ermiyor. Hani tamam ne güzel atlıyor ölmüyor falan da, yetenek mi yoktu da bu saçma şey çıktı bu çocukta? Ayrıca bu cidden Valentine'ın çocuğu değilse bu yetenek kimden geçti? Sorgucu'nun bahsetmek üzere olduğu omzundaki o yara izi neydi ve Michael Wayland'ın oğlu olmaması ile ne alakası vardı? Çok. Merak. Ediyorum!

-Jocelyn'in nasıl uyandırılacağı: Kitabın sonunu küçük bir soru işaretiyle bitirdiler. İyi, hoş, tamam, güzel, annesi uyansın da şunlara bir "siz kardeş değilsiniz saftrikler" desin diye bekliyorum. (Umarım der yani.)

-Valentine'ın dede çakması beyaz saçları: Sanki basit bir şeymiş gibi göstermişler ama bence bu çok önemliydi. Çok mu stres yaptın Valentine'cığım? Nedir bu yani, nedenini anlayan bana bir açıklasın, aynayla falan mı ilgili? Yani ben de Valentine'ı yakışıklı bilirdim ama beyaz saçlı bir yakışıklı hayal etmek zor. (Takıldığım noktaya bakar mısınız?) Bir de uzun bir sakalı olsun tamamdır yani. Dumbledore-Magnus Bane karşılaştırması yapacaklarına Dumbledore-Valentine yaparlar artık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ölümcül oyuncaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin