Bir kalp kaç kere kırılır?
Kırılınca daha ne kadar sevebilir?
Ya sonra o kalbe ne olur?
Kalbi geçdim, kalbin sahibi yaşar mı?
Yaşarsa eskisi gibi olur mu?
Cidden eskisi gibi olur mu bazı şeyler?
***
Benim hayatım, benim kurallarım ve tabi benim hatalarım.
Sevmeyi istedim, sevmeyi öğrenmek, yaşamak istedim. Belkide bir erkek nasıl sever onu görmek istedim. Sonuçlarını düşünmedem hareket ettim ve onu sevdim.
O simsiyahtı ve ben onda kaybolacağımı bile bile onu sevdim. O yapmamam gereken büyük bir hataydı. O kırılmayı göze alabildiğim kadar güzel, yok olmayı istemek kadar farklıydı. O Asil'di. Adı gibi asil,kırıcı ve umursamaz.
Peki ben neydim? Bir kış kadar soğuk, bir ayaz kadar sert, yaprak kadar sıradan..
Ben buyum işte. Dıştan bakana güçlü gözüken ama bir söze dahi kırılan ben. Ben kim miyim? Ben Zişan Kaçar. Ben Asil Surar'ın karanlığında kalbini kaybeden zişan.
Peki ne oldu bana bilmek ister misin?
Şöyle anlatayım. Kalbini başkasında yok eden bi adamı sevdim hemde çok.. Israrla ne yaparsa yapsın , susutum; unutmuş gibi yaptım, sevdim. Sonra hayat bana öyle bi tokat attı ki bu zamana kadar ettiğim inattan pişman oldum.
Güçlü gözükmeyi öğrendim ilk başta. Güçlü rolünü oynamayı sevdiğimden değil acınmak istemediğimden rol yaptım. Güldüm hemde gülmekten ağlayacak kadar çok. Bu yüzden kimse bilmedi yalnız olduğumu. Kimseye göstermedim, O'ndan sonra aşık halimi. Sevmedim kimseyi, sevemedim bir türlü..
Nasıl oracıkta koydu gitti beni, nasıl kandırdı? Anlatacam.
En ince ayrıntısına kadar hemde , sizde benim gibi kanmayın diye. Ama biraz zaman..
Biraz zaman yaşananları satırlara dökmek asla kolay değil. Hiç bir zaman kolay olmadığı gibi..
** Merhaba yazımı okuyan okuyucu. Bunlar yaşanmış şeyleri kişileri değiştirerek anlatacaklarımın bir başlangıcı. Duygusal , kalbi kırılmış, yada ihanete uğramışsan sende benim gibisindir. Bil ki hayat sana rol oynamayı öğretsede sen aslında her zaman sensin. Değişme değişmeye çalışma. İçine atma. Gizleme ne kadar saklı yaşarsan o kadar acımasız olursun. Ve bu dünyada tek sevilmeyenler acımasızlardır unutma.. **
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAĞIN BEKÇİSİ
ChickLitBide derler ki Sevmek sevilmekten üstündür B*k üstündür. Ben hep seven tarafta kaldım, kırılan tarafta.. Zaman bile sırtını döndü bana ; ne yaralarıma baktı ne oluruna bıraktı. Hep olmazındaydı isteklerim. Bu yüzden hep yanlız kalmayı denedim, rez...