Nasıl başlar ki hikayeler?

24 4 1
                                    

Aşk nefret ile mi başlar?

Peki gıcıklık neresindedir aşkın?

Ya da biraz korku.. var mıdır aşkta?

      

               ***

Bir lise öğrencisinin olması gerektiği gibi bir yaşamım var ve tek farkım şu ana kadar kalbimi kimseye çaldırmamış olmam. Ne büyük başarı dimi?

Belli mi olur her gün dediğim gibi "belki bu gün çıkar kalbimin sahibi?"

Ben Zişan'ım sonuçda kim ilgilenecek ki benimle? Sessiz sakin, pek arkadaş canlısı olmayan ben ne bekliyorum ki hayattan?

Sanki bu gün çıkacak beyaz atlı kara şovalyem !? Hah.

Okul otobüsünü yakalamak ve yol boyu konuşmayan birinin yanına oturmak için canımı veririm o haldeyim inanın.

Niye mi? Çünkü şans eseri otobüsü yakalasamda mutlaka hiç susmayan birinin yanına oturmak zorunda kalıyorum. Aslında şikayetçi sayılmam kafamda bilim kurgudan beter hayaller kurmamamı sağlıyor fakat benim konu açma kapasitem sınırlı. Bir yerden sonra iyi dinleyici moduna geçiyorum ve eli mahkum uyukluyorum.

O uyuklama anlarından birini yaşayarak okula varabildim malesef. Otobüsten inince yürümeye devam tabi. Ne sandınız? Okulun önünde bıraktığını mı?hahah nerde o şans..

Yürüyorum ama yanımda kim var bakamıyorum. Neden? Çünkü yol boyu sevgili ayaklı gazatelerden birinin yanına oturarak geldim ve başım kazan gibi oldu. Ayrıca uyukladımda oh mis. İlk deste biyoloji. Kesin uyurum :)

Töbe yaa. Biri kolunu omzuma mı attı yoksa ben uyanamadığım için rüya filan mı hissediyorum. Tamam saçmaladım. Rüyalar hissedilmez peki kim bu sersem. Ah bi gözümü açsam !!?!

Bir dakika ben gözümü açtım ama yanılıyorum galiba.. Çünkü şu an omzuma kolunu atan çocuğu kesilikle tanımıyorum. Yok yok.. Kesin rüya görüyorum. Hatta şimdide yürümüyorum otobüste uyuya kaldım birazdan uyanacam. Neler oluyor yaa?

Hala yürüyorum ve yanımdaki sersemde bana bıyak altı gülüyor mu ne!?!?

Ama yeter ne oluyor burda?

"Affedersinde derdin ne acaba? Kız arkadaşını şaşırdın galiba?! " dedim ve kolunu omzumdan attım. Ohh kalın öyle şaşkoloz gibi.

Hey hey bir dakika yanımdan geçen kızıl bana omuz mu attı bana mı öyle geldi. Ne oluyor lan sabah sabah herkes bi acayip. Ne kadar manyak varsa bu gün bana sataşmak için yeminli?!? Ne oluyor?

Tam yürüyecekken şu kaçık tekrar geldi. İyi mi?

"Bir dursana sevgilim. Ne acelemiz var" dedi. Bi dakika omuz atan kızıl dönüp bize mi bakıyor ne? Aa valla bakıyor. Hem noluyor lan? sevgilim mi dedi bu salak bana az önce??

Aha iyice yaklaştı. Hey ben bişey mi kaçırdım. Ne sevgilisi? Sen kimsin ? Ne halt yemeye sokuluyon dibime demeye kalmadan çocuk kulağıma eğilip fısıldadı.

"Az biraz dayan söz rahat bırakacam seni. "

Oldu cicim bende senin emir uşağınım zaten. Kafamı kaldırıp tam konuşacaktım ki.. ben az önce çocuk mu demiştim özür dilerim bu çocuksa benim beşikte olmam lazım. Çok fena bakıyor. Sus kızım zişan. Yut diyeceklerini zişan. Bildiğin tüm duaları oku bakalım zişan.!.

Kafamı eğdim ama benim susulması gereken yerde konuşmak gibi lanet bi huyum var.

"Neden böyle davranıyorsun? Kızıldan mı korktun?" diyiverdim. İyi halt yedim afferim bana.!.

"Korkması gereken ben değilim sensin umarım yarın seni parçalamamış olur o KIZIL. Yinede sağol sayende bu gün bana yaklaşmaz baya kızdı " dedi.

Af buyur.. niye lan? ben naptım? Tabiki diyemedim çünkü seri katil kılıklı ukala mankafa başka bişey demeden kolunu omzumdan çekip yürümeye devam etti.

Biraz daha ileride ben tam okula dönecekken o hala önümde ilerliyordu. Galiba sanat lisesinde.. bunun  gibi serserileride anca bu lise alır zaten.

Kendi içimden söylenirken okul kapısından giriyordum. Kafamı kaldırıp serseriye tekrar baktım. Aa ne tesadüf oda durmuş bana bakıyor. Heyy yanlız uzaktan bakınca az karizmatik değilmiş haa.. dibine gidince seri katil uzaklaşınca karizma hah!?! Tamam zişan yeteri kadar saçmaladın. Kafamı eğip tam yürüyecekken seslendi. Evvet o seslendi.

"Heyy, yarın sabah görüşürüz. Bu arada ben Asil. Tanırsın yakında.." o bana sırıtıyor mu hala?? Bana mı öyle geldi? Aa valla sırıtıyor.

Gözlerimi devirip okula girdim. Ne yani yarın görüşürüz ne demek oluyor? Tekrar dibime sokulmasına izin vereceğimi sanıyorsa yanılıyor. Aptal şey görüşecez yarın.

** Yeni bir bölüm ve bir başlangıç umarım beğenilir. Medyada karakter olarak seçtiğim Zişan Kaçar var. **

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇIKMAZ SOKAĞIN BEKÇİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin