Merhaba. Ben güneş. Bir günüm sadece internette geçer ve bu beni mutlu ediyo.Çunku annem tam bir baş belası. Tabii bende ona inat huysuz bi ergen. 15 yaşındayım ve inanabiliyomusunuz yırtık pantolon giymeme izin vermiyor. Tabii bu benim yırtık pantolon giymeme bir engel degil.her neyse başlıyorum. ..
İşte bir okul günü daha.(durun durun ben amerikada okuyorum daha dogrusu yaşıyorum. Çünkü babam ile annem ayrı annem bir ingiliz ve babama çok çektirdi belki annemi bu yüzden sevmiyorum. Bir dk unutmuşum söylemeyi o benim üvey annem. Adı clara ben ona kisaca cl derim.(anlayan anladı).)ah dolabim ve ben yine karşı karşıya. Aman allahım giyecek hic bir sey yok. Pijamayla bile gitsem daha cool olurum.hem oda bi tarz sonuçta. Hayır hayır kendine gel güneş.
Üstüme kırmızı bi pantolon ve beyaz bir tişört + siyah bir bere giydim.ha bide siyah bi hırka aldım ve dışarıda yağmur yağıyor hıh bu beni ilgilendirmez. Tam kapıdan çıkıyorum hyr olamaz bunu bana yapamazsın cl kadın.
Cl-heyy kabus gördüm seni kaçırıyolardi.
+kaçırsalarda kurtulsam hyr sanki çok ta umrunda babam oldu diye masum rolu yapıyo bana pis sarı kafa ay yok tövbe tövbe ben de sarışın ım.dedim fisildayarak.
Yanına gittim.meger bana numara yapmış. Neymiş efendim kolyesi kaybolmuş da ben çalmışım da okula gidemezmişimde.yok canım. Tabiki kapıyı vurup çıktım.
-OKUL-
niye herkez bana bakıyor. Acaba çirkin mi gorunuyorum.olamaz allahım ben bunu hakedecek ne yaptım off tam alnımın catinda kocaman bir sivilce.ben ölürümde su kafamdakiyle sinifa giremem.cunku cok tatlı buldugum bi cocukla sınıfta aburcubur sohbeti yapıcaz. Ben hep bu günü hayal ettim.ama bu şekilde onunla asla bulusamam.napcam diye düşünürken bacim duru geldi.(o da Türk).profosyonel olduğu için biraz g*tü kalkcak ama bana makyaj yapmasını istedim.yapti yapmasina ama bide ne goriyim yasli un torbası gibiyim.ben ne yapıcam şimdi?