Kapıyı açtığımda karşımda bir kız duruyordu.
+buyrun kime bakmıştınız?
K×buğra'yı görcektim sananee.
+lütfen doğru konuşun.neyse siz buğra nın nesi oluyorsunuz?
×ah buğra sana anlatmadi mı. Görünüşe göre artık ben onun eski sevgilisiyim.
Buğra diye öyle bir bagardimki buğra ışık hızıyla yanıma geldi.
-noldu hayatım?
+kapıya bak gör.
-senin ne işin var burda?
×aa seninle çok büyük bir aşk yaşamıştık unuttunmu yakışıklı?
-ne diyon la sen.cik git evimizden hemen.
+buğra her eski sevgilin evin kapisina boyle dayanicaksa bu işte ben yokum.keske ilk basta soyleseydin eski sevgililerinle olan hikayelerini belki bu günü normal karşılayabilirdim.ben gidiyorum.
-ya güneş prensesim lütfen dinle dur gitmee.yalvaririm gitme seni çok seviyorum.
Bu dedikleri hiç inandırıcı gelmedi o an çok mutsuzdum.bunu bana nasıl söylemedi. Sahile gittim.kendimi b*k gibi hissediyorum. Ama onu hala çok seviyorum. Onu anlamaya çalışıyorum. Aslında bitmiş bir ilişkiyi bu kadar buyutmem doğru degildi o kezo gelip mkça hareketler yaptı. Off benim hatam hemen Özür dilemem lazım.
Eve doğru koşmaya başladım bi oglanla carpistim.kafami kaldirdigimda buğra yı gördüm hemen Özür diledim.oda benden ozur diledi ve sarildik.eve doğru yürüdük. Eve geldiğimizde mutfaktan yanık kokusu geliyordu.
+allahım olamaz ekmekler yandı.
Bunu deyince ikimizde mutfağa kostuk kapidan iki kişi girelim derken kapıya sıkıştık.bugra yan döndü ben geçtim sonra o.bildigim her şeyi yaptım. Zaten ekmekler kömür olmuştu. Ama evi kurtarmistik.
-bugün çok yorulduk biraz uyumak istiyorum.
+al bendende o kadar.
-yarın seni bi süpriz daha bekliyo:)
+hıhı
Zaten ne dediğini anlamamistim.hemen uyumusum.