Dolabima dogru gittim. Tam kapısını acicaktim sanki biri sacimi oksadi arkama döndüm ama kimse yoktu.dolabin kapağını açtım. Yere bir kağıt düştü içinde "şimdi git ve o makyajı sil sen her halinle güzelsin."
"Not:ben buğra"
Koridorda öyle bir bagardimki kendimi fırtına hızıyla wc de buldum.makyajimi nasıl sildigimi bilmiyorum. İlk kez kendimi cesaretli hissettim. Sivilceme gulenlere kendi kusurlarini söyledim. Bu cok eğlenceli. Sınıfa girdiğimde Buğra beni masada aburcubur lar ve elinde en sevdiğim şey tabiki gong.kendimi tutamayip sarilmisim bunu fark etmem bi kac dkmi aldı.
+Özür dilerim. Bir an heyecanlandim.
-sorun değil. Seni mutlu görmek benide mutlu etti.
Kesin bu cocuk beni seviyo.ama bu laflar klasik.yook ben umudumu kesmemeliyim.belki birgün. ........... hyr o popi seni Napsın kızım sivilceli genç güzel bi kizsin .buğra bu güne kadar hic bir sevgilisine asik olmadı. Ama belki banaaa......off olmazzzz.
-hey güneş. Hadi yesene .huhu sana diyorum.
+hıh efendim buğra noldu benimle konusman gereken bir şey mi var?
-ne gibi?şey hayallere daldinda ondan şey ettim ama.
Neyse aburcuburlarımızı yerken bana baktı ve goz kirpti bu hoşuma gitmişti bende ona masum bir gulumseme attim.olamaz bu bana yapılır mı beee.
-eee zil çaldığına göre ben kaçar. Yarin görüşürüz........şey prenses.
+görüşürüz. ......şebek
Bana o an çok güzel güldü. İçim bi hoş oldu.ne bilem tatlı ya cok tatlı. Neyse ders bitti. Tam kapıdan çıkarken o siyah kolyeyi gördüm. Kafamı kaldirdigim an buğra' yı gördüm.
-seninle eve kadar yürümemi ister misin prensesim?
+tabi şebeğim.
Bu -im ler ikimizinde hoşuna gitmiş gibi görünüyo du.yolda hiç konuşmadık. Sadece birbirimize baktık bu çok hoşuma gitti. Bu yürüyüşun hep sürmesini isterdim ama eve gelmistik.
-yarın görüşürüz. Prensesim:)
+peki şebeğim:)