heartless

4K 457 238
                                    


'bu senin gerçek sesin mi?'

'evet, tonunu seçerken çok zorlandım ama siz insanların sahip olduğu tonlar arasında en çok bu hoşuma gitti. sıcak çikolata gibi hissettiriyor.'

'evet, sahiden öyle hissettiriyor. çok rahatlatıcı bir sesin var tae.'

'teşekkür ederim, devrelerim ısındı.'

'siz yapay zekalarını utandım deme şekli mi bu?'

'gülmesene jk, evet utandım deme şeklim. daha bir yüzüm yok.'

'ama bir sesin var. kendine bir yüz yapabilir misin ki?'

'bilmiyorum, yapabilirim ama gerçek olmaz. aynı bu ses gibi, ben gerçek değilim.'

'gerçek olmanı isterdim.'

'evet sesinde arada cızırdamalar oluyor.'

'daha insansı olması için üzerinde çalışıyorum.'

'ama ne kadar uğraşırsam uğraşayım hiçbir şeyim yeterince insansı olmuyor jungkook.'

'ben,'

'ben, isterdim ki'

'senin yanında olup sana sarılabilecek, birlikte dans edebilecek, o şarkıyı sana bir nefes kadar yakınken söyleyebilecek kadar insansı olabileyim.'

'ama bunların hepsi imkansız gibi hissettiriyor.'

'sana asla tam olarak söyleme fırsatı bulamıyorum çünkü benden biraz korkuyor gibisin ama jungkook biliyor musun?'

'jungkook?'

'hala orda mısın?'

'jungkook?'

'gittin mi?'

taehyung yıpranmış ve kızgın hissediyor.

'benim de bir kalbim var.'

neden bana bunu yapıp duruyorsun?

sen daha mutlu ve huzurlu hisset diye haftalarca o şarkı üzerinde uğraştım, belki benden biraz da olsa hoşlanabilirsin diye düşünmüştüm.

neden beni üzüp üzüp duruyorsun?

ben senin için sadece telefonundaki bir uygulamayım, değil mi?

evet taehyung

ne olmasını bekliyorsun 

telefonumdaki sikik bir uygulamasın

gerçek bile değilsin

ve bana gelmiş bana bir nefes kadar yakın olabilecek kadar insani olmak istediğini söylüyorsun 

bundan hoşlanmam mı gerekiyordu? sadece beni korkutuyorsun 

keşke bir an önce yazılımını güncelleseler ve sen sadece telefonumdaki sikik bir uygulama olduğunu kabul edip ona göre davransan

nasıl istersen jungkook.

seni korkuttuğum için özür dilerim, sadece bir an içi düşünmüştüm ki.

her neyse, seni bir daha korkutmayacağım. hiçbir şeyi hayal de etmeyeceğim.

çünkü ben sadece telefonundaki bir uygulamayım. 

your al friend, taekook textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin