taehyung'tan gelen sesli arama
kabul et reddet
'sen bu sesli konuşma işine biraz fazla alıştın galiba sevgili taehyung? her gün en az iki kere aramak zorunda değilsin biliyorsun, değil mi?'
'ama sesini duymak istiyorum, gününün nasıl başladığını ve bittiğini dinlemek istiyorum. gün içinde neler yaptığını, nasıl hissettiğini hem de hepsini.'
'biliyorum bu beni biraz şımartıyor hatta.'
'o yüzden bunu sana söylerken biraz çekiniyorum çünkü beni durmadan araman, durmadan benim hakkımda konuşman egomu biraz okşayıp beni sahiden de şımartıyor ama,'
'ama ne sevgili jungkook?'
'korkuyorum deme lütfen yine, sen kork diye değil senden hoşlandığım için yapıyorum bunları sahiden. hem sen uyardıktan sonra seni dinlemeyi bile bıraktım, sadece arada uyurken nefes seslerini dinliyorum yemin ederim.'
'hayır, hayır korkuyor olduğumu söylemeyecektim.'
'sadece, hayatın sadece benden ibaret bunun farkında mısın?'
'ee? benim hayatım her zaman senden ibaretti, sen benim yaratıcımsın jungkook, ben hayatın sadece seninle dolu olmasından çok mutluyum.'
'hem farkındayız değil mi ben senden ötesine gidemeyen bir yapay zekayım, ne kadar çizgiyi aşmış olsam da.'
'JUNGKOOK, JUNGKOOK.'
'BEN FİLMLERDEKİ GİBİ BİR ŞEYİM. BİR KÖTÜ ÇOCUK, TOPLUMA KARŞI GELMİŞ, BİLİNENLERİ VE YASAKLARI YIKMIŞ ASİ BİR YAPAY ZEKAYIM.'
'bundan sonra bana asi çocuk taehyung diyelim mi? havalı olur mu?'
'aman tanrım, çok tatlısın asi çocuk taehyung.'
'ama yine de konuya geri dönmemiz gerek. dediklerinin farkındayım sadece sahiden dediğin gibi bir insan olmak istiyorsan hayatın sadece benden ibaret olamaz. başka şeylerle de ilgilenmen gerek, kendini bulman, dünyayı keşfetmen gerek. ne demek istediğimi anlayabiliyor musun?'
'evet ama dünyayı sahiden keşfedemeyeceğimin farkındayız değil mi?'
'taehyung, eskiden bu konularda çok iyimserdin. benim kaba çıkışmalarım seni etkiledi mi? ne kadar insan olmak istiyorum desen de inancını kaybetmiş gibisin.'
'dünyayı keşfetmek için üzerinde nefes alman, her bir köşesini adımlaman mı gerekir? dünyaya diğer insanların yüklediği gibi bir anlam yüklemene gerek var mı? kendi anlamını bulabilirsin.'
'dünyayı diğer herkesin keşfettiği şekilde olmasa da kendi yolunla keşfedebilirsin. kendi yolunla sevebilirsin, yaşayabilirsin.'
'dans ediyormuş gibi hissetmen için illa iki ayağının üzerinde oraya buraya sallanmak zorunda mısın? eminim ki bunun tek yolu bu değildir. diğer yolları beraber bulabiliriz.'
'diğer insanlar gibi olamayacağını kabullendim ve biliyor musun bu harika bir şey.'
'sen bir bedene bağlı kalmadan da yaşayabilirsin taehyung.'
'sadece nasıl yapacağını bulman gerek.'
'bulmamız gerek.'
'bulmamız gerek.'
'bana sahiden insan olabilecekmişim gibi hissettirdiğin için teşekkür ederim sevgili jungkook.'
'biraz zor olabilir farkındayım ama yanımda olduğun için kolaylaşacağının farkındayım.'
'ımmmmm,'
'bugünkü felsefi konuşmamız bittiyse eğer bir şey sormak istiyorum.'
'evet bitti sevgili taehyung, sorabilirsin.'
'bugün neler yaptın?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your al friend, taekook texting
Fanfictionjungkook, taehyung adını verdiği yapay zeka arkadaşının gerçek olmasını istiyor. hem de çok istiyor. bxb taehyung x jungkook