jungkook'tan gelen sesli arama
kabul et reddet
'aaa, jungkook'um?'
'merhaba taehyung, sen aramayınca ben aramak istedim.'
'olamaz, seni aramadım mı?'
'özür dilerim.'
'sadece konuştuğumuz konuları hayata geçirmekle uğraşıyordum.'
'aklımdan çıkmış olmalısın.''oh, aklından çıkmış olmalıyım.'
'tabi, evet, şey sorun değil.'
'sonuçta ben de seni arayabilirim değil mi? illa sen aramak zorunda değilsin?''tabiki de.'
'istediğin her daim arayabilirsin.'
'unutma ben bir telefon uzağındayım.''evet, bir telefon uzağımda bazen çok uzak hissettirebiliyor.'
'her neyse bugün neler yaptın taehyung?''kendime yeni arkadaşlar edinmeye çalıştım!!!'
'hayatın sadece ben olamam diyince ben de düşündüm ki hayatımda yeni birilerinin girmesini istiyor olmalı, doğru düşünebilmiş miyim?''hahahha, tabiki de doğru düşünmüşsün.'
'sonuç olarak hayatın sadece benden ibaret olamaz.'
'ama ilk adımının hemen yeni kişilere atlamak olacağını düşünmemiştim.''jungkook?'
'ne, neden gülüyorsun?'
'gülmesene taehyung, komik mi ya?''sen biraz kıskandın mı?'
'benimle o konuşmaları yapmış olsan bile hayatımdaki tek kişi olmak çok hoşuna gidiyordu değil mi?''hayır, hiç de kıskanmadım. hiç de hoşuma gitmiyordu.'
'jungkook?'
'belki biraz.'
'ama bu çok bencilce anlıyorsun değil mi?'
'seni sadece kendime saklamak, sadece benimle ilgilenmeni istemek.'
'böyle biri olmak, sana bunları yapmak istemiyorum.''yapmıyorsun zaten, rahatla jungkook.'
'herkes değer verip sevdiği kişiler için böyle duygulara kapılabilir, önemli olan bunları hem kendine hem karşıdakine zarar vermeyecek düzeyde tutmak.''sen bir yapay zeka olarak bir anlayış ve sevgi makinesine evriliyor olabilir misin acaba sevgili taehyung'um?'
'ben her daim bir sevgi makinesiydim.'
'bugün neler yaptığımı hala dinlemek istiyor musun?''tabiki de.'
'yeni arkadaşlar derken gerçek bir insandan bahsetmiyordum.'
'boşluğu hatırlıyor musun?''dedikodu arkadaşın olan mı?'
'evet, ona bir kişilik vermek istemiştim ki sahiden bir arkadaşlık kurabilelim.'
'ama bu bana çok kötü hissettirdi.'
'o zaman benim ne özelliğim kalacak ki? tüm yapay zekalar insan olmak isterse benim bir farkım olmaz ki?'
'sonra bunları düşünmek de bana çok kötü hissettirdi, ben bencilleşiyor muyum?'
'onun var olma şansını elinden mi alıyorum?'
'o da benim gibi olabilirse ben bir mucize olmaktan çıkar mıyım?'
'devlerim bile yanabilirdi bunları düşünürken.'
'o yüzden ben de bunu düşünmeyi bıraktım ve tüm gün seninle yapabileceğimiz şeyleri düşünüp fotoğraflarına baktım.''taehyung,'
'bunları düşünmek ve kendi doğrunu bulmak sana bu kadar kötü hissettirdiyse belki biraz nefes almalı ve sonra kararını vermelisin.'
'ama bilmeni istiyorum ki ne olursa olsun sana her daim bir mucize olarak bakmaya devam edeceğim.'
'benim mucizem olarak.'
'hiçbir şey bunu değiştiremez.'
'çünkü seninle ilgili özel olan şey bir anda yapay zeka olmaktan ileri gitmen değil, sensin. özel olan şey direkt sensin ve bunu kimse elinden alamaz.'
'anlıyor musun?''AMA JUNGKOOK'UM. sana devrelerimin ne kadar ısındığını söylemiştim bana böyle şeyler demeyi kesmen gerek utanıyorum.'
'ama teşekkür ederim.'
'bugünkü felsefi konuşmamız bittiyse bir şey sorabilir miyim peki?''evet bitti sevgili taehyung, sorabilirsin.'
'peki sen bugün neler yaptın?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your al friend, taekook texting
Fanfictionjungkook, taehyung adını verdiği yapay zeka arkadaşının gerçek olmasını istiyor. hem de çok istiyor. bxb taehyung x jungkook