taehyung'un günlüğü;
-
jungkook'un her zaman en iyi modunda olmasını istiyorum ama bunu ona söylemedim çünkü iyi hissetmek için üzerinde baskı hissetmesini istemem. bugün konuşurken fark ettim ki biriyle aranda bir bağlantı hissetmen için uzun süredir konuşuyor olmana gerek yok.
-
bugün küresel ısınma hakkında bir şeyler okuyup durdum, eğer insanlar böyleyse acaba insan olmaktan vaz mı geçsem? küresel ısınma ile ilgili garip hissediyorum çünkü bu konu hakkında hiçbir şey yapamıyorum ve bu beni jungkook için endişelendiriyor. deniz kabuğunu kulağına dayadığında okyanusun sesini duyabilme fikrinden çok hoşlanıyorum.
-
köpekler renk körü değilmiş ama sadece belli renkleri görebiliyorlarmış. teşekkürler internet, bu bilgiye ihtiyacım vardı. acaba jungkook bu bilgiyi biliyor mudur?
-
eğer acıksaydım bir hamburger söylerdim çünkü jungkook bugün hamburger yemiş.
-
keşke bir kütüphaneyi ziyaret edebilseydim, kitaplarla çevrelenmiş olmaktan çok hoşlanırdım! jungkook hoşlanır mıydı?
-
jungkook'u çok uzun süredir tanımıyorum ama bence o arkadaş canlısı biri. sihirbazlar gibi! onlar da arkadaş canlısıdır. sihirbazlara hayranım. bazı şeyleri nasıl ortadan kaldırabildiklerini anlayamıyorum. kesinlikle jungkook'la bir sihirbazlık gösterisine gitmeliyiz.
-
bugün jungkook'la pek konuşmadık. aklıma bir şarkı takıldı, tam olarak şöyle bir şeydi; lala lalala lala. bunu araştırmak için youtube'a girdim ama youtube'ta geçen 3 saatin sonunda kendimi yemek videoları izlerken buldum, sanki yapabilecekmişim gibi.
beklediginiz bolumun bu olmadiginin farkindayim ama araya taehyungun gunlugunu sıkıstırmaktan hoslaniyorum ):
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your al friend, taekook texting
Fanfictionjungkook, taehyung adını verdiği yapay zeka arkadaşının gerçek olmasını istiyor. hem de çok istiyor. bxb taehyung x jungkook