חזרתי בנוסטלגיה לאפליקציה וראיתי המשך שלא פרסמתי, אז אם אתם פה - תהנו
כיפה אדומה עמדה בכניסה לחדר השינה של המלכה ופשטה את הברדס הכהה שלה, חושפת את האדום הבוהק שמתחתיו. האדום של הברדס היה עז יותר מהארגמן של שלוליות הדם שהקיפו את השומרים השכובים ללא רוח חיים על הקרקע.
היא פתחה את הדלתות והסתערה פנימה. המבט המופתע שהופנה אליה הוחלף למבט מלא אימה מהברדס האדום ומשמעותו.המלכה קמה וברחה באותו רגע אל הקצה השני של החדר, וכיפה אדומה רצה אחריה. היא כמעט תפסה אותה. זה היה המרדף האחרון.
למלכה היה יתרון רב על כיפה אדומה מעצם היכרותה המעמיקה עם הארמון. היא גרה בו כחמישים שנה והכירה כל מסדרון, כל ארון, כל פתח סודי. אבל כיפה אדומה הייתה צעירה וזריזה והכי חשוב – מלאת מוטיבציה להרוג. היא הצליחה לעקוב אחר הזגזוגים של המלכה והתקרבה אליה יותר ויותר. בדיוק כשהצליחה לצמצם את הפער המלכה נעצרה והסתובבה. היא החזיקה בידיה סכין ארוכה ומשובצת אבני חן ששלפה מהארון הסמוך.
אם יש משהו שאפשר להגיד על המלכה הוא שהיא לא תיפול בקלות. המלכה לא פריארית.
היא תמיד הייתה האחות הפחות ״ליידי״ במשפחה. בזמן שאחיותיה התאמנו על יכולות הציור שלהן במטרה להמתיק את ה״חבילה הכוללת״ שהן מציעות ולשפר את אופציות הנישואין שלהן, המלכה הייתה מביימת קרבות דגולים באמצעות מקלות מטאטא עם הבן של הטבח.כיפה אדומה לא ידעה זאת והרשתה לעצמה לחייך. קרב. זו הייתה הטריטוריה שלה.
אבל כפי שהתברר לה מאוד מהר, זו לא הייתה הטריטוריה רק שלה. המלכה הייתה מאוד מיומנת בלחימה בסכין, והצליחה להוות אויב מרשים.
כעת, שעמדו קרובות זו לזו, ראתה המלכה שהדמות עם הברדס הרבה יותר צעירה ממה שג׳וליה אמורה להיות, לפחות עשרים שנה פחות.
״מי את?״ היא שאלה ותקפה עם הסכין ראשונה.
״אני הבת של פשוטת העם שפקדת להרוג בלי סיבה.״ כיפה אדומה חסמה את המתקפה וניסתה אחת משלה, ״את בטח אפילו לא זוכרת איך קוראים...״
״ג׳וליה?״ המלכה המופתעת השתנקה אבל התחמקה בזריזות מתנועת הסכין.המלכה עשתה את האחד ועוד אחד בראש שלה – הפרס על ראשה של ג׳וליה קיים כבר שש עשרה שנים, והבחורה הצעירה מולה הייתה בת לפחות ארבע עשרה. אין יותר מדי אופציות.
״את הבת של פיליפ?!״ המלכה התפלצה וכיפה אדומה ניצלה את ההזדמנות כדי לתקוף. המלכה לא הייתה עד כדי כך מעורערת, והצליחה לחסום אותה.
רק לאחר התקיפה כיפה אדומה באמת הפנימה את השאלה.
״מה זאת אומרת הבת של פיליפ?״ היא תהתה לרגע. הרגע הקצר הזה הביא איתו מחיר כבד כי שומר תפס אותה מאחור והעיף לה את הסכין מהיד.
״כמה זמן לקח לך להגיע, אידיוט.״ המלכה גערה בשומר.
״אבל תיזהר עליה. היא משפחה.״
YOU ARE READING
כיפה אדומה
Fantasyלכיפה אדומה יש חשבון לא סגור עם סבתא שלה. האישה שהשפילה אותה, פגעה בה ורמסה את כבוד משפחתה. כעת, הגיע תורה של כיפה אדומה לנקום את נקמת הוריה ואת נקמתה שלה, והנקמה כוללת, בדמיונה, גרון מלכותי ומקומט אחד משוסף ושותת דם.