Разбира се,че преди да вляза в часа трябва сама да видя,че Драко е добре.
- Къде отиваш?
- Да видя Драко,идваш ли?
- Естествено!
Стигнахме в болничното крило и видях Драко да спи спокойно. Усмихнах се и отидох до леглото му и го целунах по челото.
- Колко ще се забавлява като разбере какво си направила!
- Сигурна съм!
С Панси се засмяхме тихо, хванахме се за ръце и тръгнахме към час.
Отворих вратата и естествено всички се обърнаха към нас.
Видях Хари и му се усмихнах доволно. Хърмаяни стана и започна да вика.
- С какви очи го гледаш!
Засмях се и Панси се намеси.
- Виж какво кална кръв видя какво стана преди малко,гледай да не стане същото и с теб!
- Спокойно Пан Пан! Грейнджър е решила да се прави на приятелка. Е Хърмаяни как би постъпила ако беше на мое място и вместо Драко беше Рон!
Нямаше отговор.
- Така си и помислих! Не съжалявам ни най-малко за случилото се!
- Добре стига госпожице Лилсън,Паркинсън сядайте по местата си!
Седнахме до Блез който вече е червен от смях.
- Не вярвах,че си толкова откачена Грейс,от тук на там трябва да внимавам как говоря с Драко!
С Панси се засмяхме и Снейп започна да говори.
- Така днес ще трябва да ми предадете проектите си! Ще започнем с днешните нашумели имена, Потър и Лилсън готови ли сте?
Хари се обърна към мен.
- Ама разбира се професоре!
- Хайде елате!
Отидох до бюрото на Снейп.
- Потър и за теб се отнася!
- Имам малък проблем с ходенето професоре!
- Ух жалко!
Подиграх се.
- Както и да е подайте ми отварата мис Лилсън!
Снейп я огледа и провери.
- Страхотна работа Грейс! Предполагам,че ти си направила всичко,Потър и супа не може да направи!
Всички Слидеринци се засмяха.
- 70 точки за Слидерин! И 10 за Грифиндор за компанията!
Обърнах се към Потър и му намигнах,след това седнах на мястото си. Часа мина в проверяване на отвари и обсъждане защо отварата на Лонгботън е лилава вместо прозрачна.Реших да пропусна останалите часове и да ида до стаята на изискванията да проверя шкафа.
Всичко беше наред свързах се с Белатрикс която потвърди,че в сряда ще нападаме.
След това отидох в болничното крило и седнах на стола до леглото на Драко. Седях с часове и го гледах как спи спокойно.
Беше вече късно вечерта и Панси отново се опита да ме убеди да хапна нещо и да ида да поспя малко.
- Не добре съм,не съм и гладна ще остана тук с него!
- Толкова си твърдоглава,добре аз си лягам ще се видим утре.
Усмихнах и се и излезе.Положих глава до ръката на Драко и я хванах в моята и заспах.
Чух,че някой говори и се смее. Отворих очи и видях Блез и Панси седнали на отсрещното легло и разговаряха с Драко!
- Драко,буден си!
Веднага станах и го прегърнах.
- Ти какво си мислеше,трябва да правя сватба след една година!
Засмяхме се.
Направи място до него и легнах.
- Добре приятели ние ще тръгваме имаме часове ще се видим по късно!
- Добре,до после!
Хванаха се за ръка и излязоха.
- И така Грейс какви си ги вършила докато бях ранен?
- А нищо!
Погледнах го и се ухилих.
- Ами от това което ми разказаха Блез и Панси май не е нищо!
Засмях се.
- Е може малко да съм превъртяла.
- Малко ли Грейс използвала си КРУЦИО върху Потър може да те изключат заради това!
- Драко,изобщо не се интересува,за теб дори бях готова до го убия! Нямаш си напредстава какво преживях като те видях доло на пода целия в кръв! Помислих си че..
Осетих,че вече плача.
- Не Грейс не плачи. Запомни,че никога няма да се отървеш от мен!
- Обичам те Драко!
- Аз също Грейс Малфой!
Отново се засмяхме.
- Ходих до стаята на изискванията,всичко е наред говорих с леля ти утре нападаме!
- Знаеш,че ще трябва да тръгнем с тях нали?
- Да,в имението ли ще отидем?
- Къде другаде!
След като изписаха Драко от болничното крило,решихме да се разходим.Вървяхме по коридора докато не чухме разговора на Хари и приятелите му.
- Какво ще правиш Хари?
- Утре с Дъмбълдор ще идем до мястото след това ще се разделим на Астрономическата кула.
- Добре,можеш ли да ходиш вече сам?
- Справям се,тая откачалка щеше да ме убие!
- Хайде Грейс да вървим,за да няма рунд 2!
- Добре.
Стигнахме на обичайното ни място, черното езеро.Седнахме на тревата и положих глава на рамото му.
- Поне знаем къде ще бъде Дъмбълдор!
- Кога всичко това ще свърши?
- Драко въпроса е дали изобщо ще свърши!
- Ще избягаме Грейс!
- Какво?
- След като завършим ще избягаме,няма да бъдем роби! Ще живеем при мъгълите ако трябва и ще бъдем нормални,но няма да позволя да имаш такъв живот!
- Снейп дали знае за утре?
- Е и да не знае ще разбере.
Седяхме с часове и говорехме за бъдещето ни.
Стана време за вечеря и отидохме в голямата зала и седнахме на местата ни. Решихме да остана през ноща при Драко а Блез при Панси.
Затова отидох в стаята си и си взех дрехи за утре и кожената раничка в която натъпках някой работи. Тръгнах към общежитията на момчетата и почуках на вратата.
Блез отвори и ме пусна.
- Добре приятели ще се видим утре,лека нощ!
- Лека нощ Блез.
Излезе и затвори вратата.
- Е какво ти се прави любима?
- Защо не вземеш да избереш някой филм докато аз си взема душ?
- Ууу душ,заинтригува ме може ли да...
- Не,избираш филм!
- Оф Добре.
И сега се сещам забравих си пижамата. Идиот!
- Ам блонди може ли..
- Гардероба!
- От къде знаеш какво ще те попитам?
- Еми от багажа който носиш.
Взех една от ризите на Драко и блязох в банята.
След като си взех душ се облякох и отидох при Драко. Беше легнал на леглото и гледаше тавана.
- Какво има Драко?
Много добре знаех какво е.
- Как ли ще е училището когато вече няма Дъмбълдор?
- Нищо няма да е същото! Хайде Драко нека не мислим сега за това.
- Добре.
- Е какво избра, не ми казвай,че пак е 365 дни.
- Искаше ми се но избрах the notebook.
Сгуших се до него и пуснахме филма.Отново не спим,съжалявам че е късно но сега ми хрумна. Дано ви хареса,оставете коментар какво мислите,и найстина много ви благодаря за 3,42к четения това значи много за мен и също така за милите коментари. Ще се видим в следващата глава! Обичам ви❤️
YOU ARE READING
𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢
Fanfiction- Ти какво... Обичала си ме ? - Да идиот такъв обичам те,ти беше всичко за мен и винаги съм те обичала колкото и да ме мразеше!