Глава 8

1.1K 32 4
                                    

Плаках и плаках цяла вечер не можех да спря. Седях в Астрономическата кула до 6 сутринта нямах сили да се прибера. Не мога да повярвам,а си мислех,че найстина ме харесва помислих че иска да сме нещо повече. Как може да съм толкова глупава Драко Малфой винаги е бил най- подлата гадина и винаги ще бъде.Реших че няма да се съсипвам заради него и ще му покажа,че изобщо не ми пука има толкова момчета в това училище който ще искат да бъдат с мен. Тръгнах към стаята си и бях решена да променя всичко в мен. Надявах се да няма никой в общата стая,но разбира се късмета ми винаги е срещу мен. Панси,Блез и Драко седяха на дивана,всички се изправиха като ме видяха.
-Подяволите Грейс къде беше толкова се притесних.
Панси дойде и ме брегърна.
-Очите ти са толкова подути.
- Не се притеснявай Панси, няма ми нищо.
- Грейс дай ми шанс да обясня.
- Изобщо не искам да те чувам и да те виждам Малфой ти вече си нищо за мен помислих си че найстина ме харесваш а то какво се оказа поредната играчка. Бях толкова глупава,че чак да те обичам.
- Ти какво... Обичала си ме ?
- Да идиот такъв обичам те ти беше всичко за мен и винаги съм те обичала колкото и да ме мразеше. Аз бях до тук от тук на там с теб сме единствено съученици нищо повече.
Дори не усетих , че съм започнала да плача,по най- бързия начин се качих в стаята си и влязох в банята бях решена,ще стана смъртожаден. Довечера ще пиша на баща ми че искам да се пресъединя по рано и не мога да чакам до Коледа. Ще убия Дъмбълдор и ще спася баща си от смъртта. От онзи идиот зависи само да поправи онзи скапан шкаф.
Взех си душ и застанах пред гардероба за да си избера дрехите. Тъй като се променяме изцяло обух черната ми кожена къса пола беше доста къса но не ме интересува. Много се чудих какво да облека отгоре и реших късото ми черно потниче така и така ще го облека за последно,защото когато ми сложат тъмния белег не трябва да се вижда. Така застанах пред огледалото и си направих грима,дълга очна линия,спирала,сенки и любимото ми лилаво червило. Накъдрих отново кестенявата ми коса и оставих къдриците да се спускат надоло. Сложих вратовръзката си и да си призная не вярвах,че ще си отива с тоалета ми но си пасна добре. За обувки реших да обуя високите ми кубинки. Взех си чантата и излязох от стаята закъснявах с 5 минути а имах отваря мамка му Снейп ще ме убие. За две минути вече бях пред стаята по отваря влязох и всички погледи бяха върху мен,да си призная отново хареса ми всички да ме гледат и съм сигурна че ме гледат не защото закъснях а заради новата ми промяна.
- Госпожице Лилсън знаете ли колко е часа.
- Найстина съжалявам господине аз
- Не ме интересува това да не се повтаря повече, седнете до господин Малфой ще работите заедно.
Ти сериозни ли мислех да го избягвам цял ден.
Седнах до блондито и започнах да слушам какво говори Снейп, ше трябва да приготвим любовна отвара и след това да кажем на какво ни мирише.
Отворих учебника и казах или по точно наредих на блондито да иде да вземе съставките.
- От кога започна да командориш.
- Виж какво не ме вбесяваи още защото не знаеш на какво съм способна.
- Няма ли да ми дадеш поне да обясня.
- Не ме интересува казах ти,вече сме само съученици и така че няма да е зле да отидеш да вземеш съставките за да не ни скъсат.
- Добре.Тази пола не е ли прекалено къса?
- Аз си мислех че е много дълга значи утре мога да си сложа по-късата.
-Грейс не виждал ли,че всички те заглеждат?
- О така ли, Еми блонди аз съм привлекателна.
- Найстина ли си ме обич...
Но преди да довърши професор Снейп ни прекъсна.
- Вие да не сте дошли тук да си приказвате какво ще кажете да ви дам кафенце и бисквитки?
- Може не съм закусвала.
Снейп само повдигна вежди
-Госпожице Лилсън няма да е зле да се държите подобаващо,защото иначе ще получите задържане.
- Не се притеснявайте господине отивам да взема съставките и започваме.
Върна се и започнах да добавям съставките както е казано в учебника ,бърках 5 пъти обратно на часовниковата стрелка и го оставих да поседи 2 минути и добавих последната съставка. Бяхме готови и извиках професор Снейп.
- Чудесно сте се справили 40 точки за Слидерин,а сега я помиришете и ми кажете на какво ви мирише.
Започнах да мириша отварата.
- Мента,паста за зъби, ванилия и ябълки.
О Господи какво по дяволите означава това, видях Драко да се подсмихва до мен.
-Важ ред е господин Малфой.
- Мирише ми на горски плодове,ванилия и рози.
Майко мила не може да е истина нали? Той в момента изброи любимите ми мириси.
Часа свърши и аз веднага грабнах чантата си и умебника и излязох по най- бързия начин.
Панси ме настигна.
- Грейс почакай.
-Здрасти
- Хайде да се разходим имаме свободен а онези двамата имат час и няма да ни безпокоят.
-Добре
Панси найстина беше единствената ми най-добра приятелка тя знае всичко за мен и аз за нея. Знае че ще стана част от армията на Волдемор.
Отидохме при черното езеро и седнахме на треватата.
- Как си Грейс?
-Изобщо не съм добре Панси душата ме боли.
- Ох милата ми ела тук.
Панси ме прегърна не мога да скрия нищо от нея.
- Толкова много го обичам Панси бих убила за него.
-Знам Грейс,нямаш си напредстава колко се притеснихме снощи. Търсихме те.
-Търсили сте ме?
-Да Драко беше много притеснен търсеше те из цялото училище не мигна цяла нощ.
- Панси той целуна Астролия. Аз за него съм просто играчка.
- Не знам колко е вярно но твърди че Астролия го е целунала първа а той е бил пиян и докато е усетил какво става аз съм я била повалила.Но Грейс найстина си нямаш напредстава колко беше притеснен.
- Не ми се мисли сега за това да сменим темата. Как можа да се хвърлиш на оная кучка.
- За теб ще направя всичко. Ти си най-добрата ми приятелка Ай тя си го заслужава вдигнала съм и мерника още от четвърта година когато започна да флиртува с Блез.
- Как вървят нешата с него?
- Чесно казано не съм била по щастлива найстина го обичам.
-Радвам се за теб.
- Всичко ще се оправи Грейс не се тревожи.
- Панси трябва да ти кажа още нещо.
- Какво има?
- Ще пиша довечера на баща ми, искам да се присъединя към Волдемор преди Коледа.
- Грейс това е твое решение каквото и да кажа ти си го решила и няма да се разубедиш Ай рано или късно ще стане с всички нас ако Потър не си вдигне задника да го спре.
- Ще те помоля да не казваш на никой.
- Разбира се. И Грейс знай че винаги ще съм до теб каквото и да става и те подкрепям във всяко твое решение.
- Благодаря ти Панси.
- Завинаги заедно.
- Завинаги заедно.
Минаха половината часове и отидохме да обядваме.
Седнахме до Блез.
- Къде е Драко?
- Не му е добре.
Да бе как ли пък не ,сетил се е че има мисия. Сигурна съм че е споделил на Блез за всичко той е най-добрия му приятел,както аз на Панси.
Малфой отсъстваше цял ден видях го единствено на вечеря беше толкова уморен. Искаше ми се да го прегърна и да му кажа че всичко ще е наред. Но тогава си спомних целувката с Астролия.

𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora